Hahaha heel toevallig lees ik dit nu ook net!
Maar ik denk ook dat het vooral ligt aan wat voor wasmachine je hebt.
Oh ik dacht altijd dat ik gewoon een unsuccessful adult was omdat ik altijd alles direct in de trommel gooide. Maar blijkbaar is dit prima
Weet niet of het echt slecht is, het maakt het vooral minder schoon gek genoeg. Iets te maken met een soort vettig laagje (wat wss voor het zachte zorgt).
Heb jij een vriendin met dezelfde naam als jij?
- Ja mn bestie
- Ja een vriendin
- Nee
0 stemmers
Nee, de beste vriendin die ik tot groep 3 had op de bassisschool heeft haar baby mijn roepnaam gegeven. Toen dacht ik, oh dan heeft ze er wel een goede herinnering aan ons haha.
Zou jij het erg vinden als een goede vriendin van jou dezelfde naam geeft aan haar baby als jouw baby?
- Ja kan echtniet
- Zolang ze het iig maar van tevoren vraagt
- Nee zou me niks uitmaken, haar baby, haar keuze
- Ik weet het niet
0 stemmers
ik wist niet zo goed wat ik moest antwoorden, maar ik heb nee gezegd. Op mijn 11e had ik wel een beste vriendinnetje met dezelfde naam. We waren eigenlijk meteen vriendinnen, hadden dezelfde leeftijd, dezelfde naam, allebei onze ouders waren gescheiden en woonde in dezelfde woonplaats. Vanaf dag 1 waren we zowat onafscheidelijk. Helaas is zij veel te jong op haar 12e overleden
Sorry voor dit emotionele bericht, way to kill a mood misschien maar ik vond het lastige vraag om te beantwoorden
Ik heb echt nog nooit een leeftijdsgenoot met dezelfde naam ontmoet, maar hoor wel weer dan dat vrienden een vriendin hebben die zo heet. Denk dat we elkaar gewoon vermijden hehehe
Iedereen en zn moeder heet hetzelfde als ik. Ik denk dat ik echt meer dan 20 mensen ken die hetzelfde heten.
Overal waar ik heb gewerkt is er wel minstens 1 andere collega met dezelfde naam. Gaat ook vaak fout met mails. En ik heb weleens een vriendin gehad met dezelfde naam, maar zijn nu geen vrienden meer.
Wat kan jij afvinken
- Verkouden
- Ongesteld
- Slaaptekort
- Kater
- Niets van dit
0 stemmers
Ik had eerst 4 gedaan maar toen kon ik zelf niet stemmen dus deed ik 3.
Tot welke groep(en) behoor jij
- Beheerders
0 stemmers
- FF_regulars
0 stemmers
- moderators
0 stemmers
- staf
0 stemmers
- vertrouwensniveau_0
0 stemmers
- vertrouwensniveau_1
0 stemmers
- vertrouwensniveau_2
0 stemmers
- vertrouwensniveau_3
0 stemmers
- vertrouwensniveau_4
0 stemmers
- lounge_members
0 stemmers
Ohhh dat topic was leuk, ja! Lijkt me ook leuk om een topic te hebben waarbij je de forummer boven je de naam die je bij haar vindt passen kunt geven, zoooveel forummers die in mijn hoofd een naam hebben zonder dat ik weet hoe ze echt heten!
@kali niet in Pathé (duh haha), maar ik ga sinds ik er eentje best in de buurt heb eigenlijk altijd naar een bios met soortgelijke stoelen, ik vind ze wel echt iets toevoegen! Zo fijn om helemaal te kunnen zitten/liggen zoals ik wil, mijn tas op het tafeltje neer te kunnen zetten, etc.
Haha toen ik snel keek dacht ik dat dit Ivana Trump was.
Ik heb meerdere namen, doopnamen blabla maar ik vind Elena of Julia dan het beste passen bij mij. Maarja dat is niet mijn roepnaam.
Gelukkig duurde het niet 3,5 uur (a haunting in Venice). Als dat zo was had ik een opgeladen warmtekussen meegesmokkeld
Zou jij iemand minder snel daten als je zijn/haar naam echt afschuwelijk vindt?
- Ja sowieso
- Nee hoor
- Ik denk het wel
0 stemmers
Had jij een hond op habbo?
- Ja, ik denk nog wel eens aan hem/haar
- Ja, maar was ik vergeten
- Nee
- Nee, ik had geen habbo/deze poll zegt mij niks
0 stemmers
Ik ken een leeftijdgenoot van je met jouw naam! Ze bestaan