Je vindt alle 3 even leuk maar op basis van de naam moet je een keuze maken. Met wie ga je een date hebben?
- Wesley
- Henk
- Alwin
0 stemmers
Je vindt alle 3 even leuk maar op basis van de naam moet je een keuze maken. Met wie ga je een date hebben?
0 stemmers
Einstein en Alfredđ
Ik dacht eerst alwin maar toen dacht ik aan die dude van youtube. Nee dankje
Hahahahah idd, wat je een natte scheet noemt. Oh my god. Dus ik denk maar een Wesley dan.
Nee maar wel een Nintendog en ik word er nog regelmatig aan herinnerd dat ik die âdood heb laten gaanâ (aka ik was gewoon gestopt met spelen)
Is volgens mij alleen in (nieuw) verbouwde Pathés? Rotterdam/Schiedam heeft dat niet dacht ik
Love it!
Ik wil ook meteen niet meer naar Spui of Buitenhof, alleen nog maar Ypenburg. Scheveningen heeft ze ook, maar vind Scheveningen geen fijne bios, dus daar kwam ik al nooit.
đ«Ą
Ben jij nou zelfs als beheerder nog geen vertrouwensniveau 4?
Niemand op dit forum is te vertrouwen.
Ok Vanessa
Oh ik wilde dat ook reageren, ik heb normaal geen nrc maar de krantenbezorger heeft m deze week bezorgd ipv. Echt een bizar verhaal, heb het nog niet helemaal gelezen maar lijkt me echt heel raar als familie dat zoiets gebeurt en je gewoon geen idee hebt.
De naam van mijn man vond ik echt vreselijk maar ja die van mezelf ook dus ik heb nul recht van spreken
worden jullie ook zo obsessief/zenuwachtig wanneer je dingen op marktplaats/Vinted te koop zet?
0 stemmers
deze week voor het eerst dingen op vinted gezet en zit echt vastgelijmd aan die app :")
ja echt vreselijk, krijg er hogere hartslag van
Lastig te zeggen want wanneer vind je de één leuker dan de ander.
Ik denk dat ik mijn zoontje van 2 leuker vind dan mijn dochter van 5. Zal allereerst de leeftijd zijn, denk dat dat best normaal is. Daarnaast is hij heel ongecompliceerd: heel energiek, vrolijk, ligt vaak in een deuk, speelt gewoon met speelgoed zoals dat bedoeld is enz en mân dochter is wat gecompliceerder ofzo, kijkt meer de kat uit de boom, is snel moe, laat zich niet zo gaan, is niet zo van het fysieke (kan bijv pas net fietsen) en praat de hele dag aan 1 stuk door en 9 van de 10 dingen die ze zegt vind ik niet bijster interessant .
Ik ben me er wel sterk van bewust dat zij precies is zoals ik was als kind en zelf wilde ik als kind liever wat ongecompliceerder zijn dus daar zal ook de ergernis vandaan komen, ze spiegelt me.
Uiteraard laat ik hier niks van merken en denk ik dat het zich vanzelf âoplostâ (voor zover er sprake is van een probleem want ik ervaar dat niet zo).
Nu ben ik benieuwd waar jouw vraag vandaan kwam!
Niet in Pathé, maar bij ons heb je die ook (premium seats heten ze daar) en het is zo chill! Die hebben zelfs een draadloze lader voor je telefoon en een gekoelde drankhouder