Stel je persoonlijke vraag #46

Met zulke bed-stoelen val ik echt in slaap tijdens de film.

En het is voor veel mensen nog een extra uitnodiging om te doen alsof ze thuis zijn qua snacks en praten.

7 likes

Adolf zal toch echt zijn naam moeten veranderen.

4 likes

Welke bios is dat?

3 likes

Cubix Alexanderplatz! Misschien ook wel meer Cinestar bioscopen, maar ga meestal daarheen (voor grotere films iig, anders liever naar een Yorck of indie)

1 like

Thanks!!!

2 likes

Hebben jullie ooit een vrouw horen fluiten op straat? Een melodietje bedoel ik, ter vervanging van zingen of neuriƫn.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik maar denken dat ik een interessant fenomeen had ontdekt ( = veel mannen fluiten maar vrouwen fluiten nooit), maar blijkbaar let ik gewoon niet goed op.

3 likes

Ik had wel eens een leuk gesprek met een Thierry op Tinder. Nooit mee afgesproken uiteindelijk en ik denk dat onbewust zijn naam wel meespeelde hierin voor mij. Zo oppervlakkig van mezelf.

1 like

Naar mijn idee neuriƫn vrouwen vaker. Wel minstens zo irritant.

3 likes

Schuldig!
Altijd en overal en ik merk het zelf niet meer

2 likes

Mijn moeder. En ze fluit ook in de trein :sob:

3 likes

Neurie jij zelf vaak?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Fluit jij zelf vaak?

• Ja vaak
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

Ja, ik zelf ook. En dan betrap ik mezelf erop en debk ik: ik ga echt steeds meer op mijn moeder lijken.

2 likes

Ik heb zelfs een paar go to melodieƫn die ik zing/neurie. Zo is de pompompompaaadadompompom van the road to Mandalay van Robbie Williams er eentje van :joy:

4 likes

Om de paar dagen zing ik voordat ik het door heb ā€˜jingle bellssss jingle bellsss jingle all the way’ en dan denk ik wtf doe ik ik haat kerst. En dit heb ik het hele jaar door.

9 likes

Vaak maar wel binnenshuis

5 likes

Wat interessant, weet je hoe dit ontstaan is? :joy:

Nee echt geen idee maar vind ā€˜m zo pakkend blijkbaar :joy:

1 like

Ik dacht even aan Mean Girls, maar dat is ā€˜Jingle Bells Rock’, niet ā€˜All the way’.

3 likes

Mijn hond leeft in een musical

10 likes