Dit was sowieso heel eng er was 1 deel waarin het bos behekst was en alles rood was
En het was voor kinderen ik heb dat zo vaak gespeeld
Dit was sowieso heel eng er was 1 deel waarin het bos behekst was en alles rood was
En het was voor kinderen ik heb dat zo vaak gespeeld
M’n fave!
wheeeres yooour heaaad at ik ken al die muziek nog steeds
Had jij vroeger zo’n pistool aan je Nintendo om eenden te kunnen schieten ?
0 stemmers
Wie kent rode baard???
0 stemmers
Duck hunt haha, rotspel
Ik hoop dat al haar dromen zijn uitgekomen. Beste site ooit.
Er staan heel veel gameplays op YouTube best leuk om te kijken! Ook die met die mieren
Ik vond dat zo leuk
Abracadabra echt mijn halve jeugd dit. Uuuuuuuren gespeeld. Herinner me oprecht nog de dag en de gevoelens die ik had toen ik deze voor mijn verjaardag kreeg (50 gulden / euro ofzo destijds, misschien duurder zelfs). Mooie herinneringen 🥹 nostalgie.
0 stemmers
Omg dit was zo leuk
Door jou kom ik weer op een andere:
0 stemmers
Mijn favo gratis spel van vroeger heb ik nog niet voorbij zien komen, Alles onder controle van Lingens Blond
Speelde jij dit?
0 stemmers
Edit: kut, probeerde m’n poll public te maken door de code aan te passen maar blijkt de juiste keuze geweest dat ik geen developer ben geworden
Ja rode baard was echt m’n spele.nl crack
Gelukkig was mijn vader er nooit want dat had ik niet overleefd. Mijn moeder was al pittig genoeg, hahaha
Ik haaaaaatte als kind alles wat niet-realistisch was. Heel saai maar ik had dus echt een hekel aan aliens, magie, vampieren etc. Had alle Sims uitbreidingen behalve deze.
Uuuuuuuren gespeeld en ik was echt diehard. En best ‘bekend’ op het neo forum haha. Niet normaal actief en elke dag uren ingestoken. Had ook 15 echte knuffels van neopets enzo. En hele bijzondere neopets, een faerie xweetok was mijn lievelings. Log soms nogsteeds even in, maar het is niet meer zoals vroeger haha. Deed ook altijd mee met de cup. En elke dag alle freebies natuurlijk. Heb nog steeds miljoenen coins. Helaas destijds gehackt en alles kwijtgeraakt, voel nog steeds die pijn in mijn buik als ik aan dat moment denk, was echt een drama destijds haha.
0 stemmers
Jaa dat deed ik ook. Een grote toren bouwen van biggen. Die site was echt schattig.