Ik kon vroeger als kind best goed fluiten, toen ineens niet meer, en nu sinds ik zwanger ben (?) kan ik het ineens weer, en omdat ik daar zo trots op ben (en mijn vriend me altijd een beetje lieflijk uitlachte omdat ik niet kon fluiten) doe ik het nu extra vaak en extra hard, maar wel alleen binnenshuis. Echt heerlijk
Ik heb nu op âvriendinâ gestemd, want ik heb 2 vriendinnen die hetzelfde heten (of toch de kortere versie die ik als roepnaam heb). Maar mijn achternaam is het verlengde van mijn partnerâs voornaam, was best wel grappig tijdens de eerste date
weet jij wie/wat dit is?
- ja
- vaag
- nee
0 stemmers
edit: omg heb deze poll eerder gemaakt, dit ding leeft echt rent free in mân hoofd
wow heb jou nog nooit zo enthousiast gezien
Vic de vitaminevreter, dit speelden wij altijd op schoolđ
Eigenlijk: ja. Maar ik rijd dus altijd iets verder door naar twee specifieke punten omdat de mensen daar wel vriendelijk zijn.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kun jij fluiten door IN te ademen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je bij een kraam of winkel staat ofzo en een stuk etenswaar wil, vraag je dan wel eens specifiek naar eentje die er extra lekker of dik ofzo uit ziet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha vandaag nog en toen zei de vrouw achter de toonbank âze zijn allemaal hetzelfde hoorâ.
Ja en dat is gwn niet waar? Sommige oliebollen of broodjes hebben overduidelijk meer massa dan wil ik die hoor
Ja en is bij heel veel dingen zo!
Ik kocht vandaag van die roombroodjes en er zat duidelijk meer room in de broodjes die ik aanwees. De andere broodjes waren ook een beetje geplet omdat ze gestapeld waren.
Ik hou ook van zelf opscheppen, niet omdat ik per se de dikste wil of het meeste maar dan kan ik zelf bepalen hoeveel saus enzo
Door een gesprek net op werk vraag ik me dit af.
- Ja en ik ben tussen de 25 en 30 jaar
- Ja en ik ben ouder dan 30
- Ja en ik ben jonger dan 25
- Nee en ik ben tussen de 25 en 30 jaar
- Nee en ik ben ouder dan 30
- Nee en ik ben jonger dan 25
0 stemmers
Moffel en Piertje
- Ja en ik ben tussen 25 en 30 jaar
- Ja en ik ben ouder dan 30
- Ja en ik ben jonger dan 25
- Nee en ik ben tussen 25 en 30 jaar
- Nee en ik ben ouder dan 30
- Nee en ik ben jonger dan 25
0 stemmers
Basisschool! De tv werd op een rolkast het lokaal in gereden en het was een wonder als er iets te zien was. Maar vaak was de enige tv âbezetâ
Sorry maar als je deze 2 iconen niet kent is er echt iets mis.
Eens! Ik was ook echt in shock dat een aantal collegaâs ze dus niet kent.
Kennen jullie dit spel nog Battery Check o.i.d. Volgens mij om het verzamelen van batterijen te stimuleren.
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik heb het zelfs gespeeld
0 stemmers
En deze van de Postbank waarbij je als leeuw geld moest verdienen.
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik heb dit zelfs gespeeld
0 stemmers
omg zijn jullie van die psychopaten die meezingen met muziek in winkels enzo
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
En ken je Rien en Pien (?) van huisje boompje beestje?
- Ja die ken ik!
- Zegt me vaag iets
- Ik ken andere huisje boompje beestje iconen
- Dit gecombineerde huzarenstukje van digitaal ontwerp en poppenspel is mij bespaard gebleven
0 stemmers
Volgens mij is dit eigenlijk ook nog van voor mijn tijd maar keken wij opgenomen videobanden op school haha