Ik heb dat batterijen spel echt zoooo veel gespeeld als kind. Maar volgens mij was het een demo ofzo of het spel was niet af, want er waren maar een paar levels.
Je kreeg dit op een cdrom bij een pak batterijen ofzo, ik heb dit ook heel veel gespeeld!
En kennen jullie dit spel? Ik kreeg hem bij een lidmaatschap op de Taptoe.
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Dit is Spy Fox operatie Melkweg
Deze was zooooo leuk
Jaaa! Heb zelfs overwogen alle delen op Steam te kopen
Ok ik heb door deze posts echt een error want ik kan me een soort spel herinneren maar kan het online echt niet terugvinden.
Ik gok dat het ergens tussen 2000-2005 was ofzo, het was wel online? En ik zou zweren dat het bij een tijdschrift hoorde, dacht de Tina en volgens mij was het ook in samenwerking met een bank om die e dentifiers te promoten ofzo.
Maar het was een beetje verhalend en je was een meisje en dan moest je bepaalde opdrachten doen (lekker wazig) en je kon ook dingen kopen en dan moest je in het spel volgens mij ook met zo’n edentifier betalen. Maar wat me het meest bijstaat was dat er dus elke week op zaterdag een nieuw level was!
Please zeg dat we bij iemand een belletje gaat rinkelen
Beukenlaan 35?
Jaaaaaaa!!! Oh thanks!!
Edit: kan alleen nergens iets terugvinden over dat het iets met een bank te maken heeft dus misschien heb ik dat verzonnen
Ben jij kort van stof?
- Ja
- Nee ik heb veel woorden nodig om mijzelf uit te drukken
- Ertussenin
0 stemmers
- Ik een grote en lanzamer eter
- Ik ben een grote en snelle eter
- Ik ben een kleine en snelle eter
- Ik ben een kleine en langzamer eten
- Ik ben een normale porties eter, maar wel snel
- Ik ben ben een normale porties eter, maar wel langzaam
- Ik ben een normale porties eter, en niet snel maar ook niet langzaam
0 stemmers
Nee dat kan ik me ook niet herinneren haha
Ik inhalleer eten
Ohhh volgens deze wazige site wel
“De game speelt zich af in 8 weken: elke week zijn er weer nieuwe dingen te ontdekken en te doen. Afgelopen jaar moest je bijvoorbeeld de hotellounge inrichten. Om dat te kunnen doen moest je (virtueel) internetbankieren, en je moest spullen kopen en verkopen. Als je het goed deed kon je winst maken, maar kocht je te duur in, dan werd je score verlaagd.”
Volgens mij was t ook best lastig omdat je heel snel geld verloor!
Ik heb dit gedaan! No shame in my nostalgic games game (was het alleen niet helemaal waard want ik sjeesde er nu doorheen natuurlijk).
Al deze spelletjes polls doen me wel echt inzien dat ik veeeel te veel computerspelletjes speelde als kind, want ik ken ze allemaal…
- Ja
- Nee
- Heb ik gespeeld
- Heb ik niet gespeeld
0 stemmers
Edit: kak anoniem…
En ken je deze klassieker?
Mijn broertje wilde dit spel destijds zo graag dat hij tijdens het gourmetten met kerst drie pakken yogho yogho heeft leeggedronken. die er vervolgens weer uitkwamen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarom was dit nodig dan? was het een gelimiteerde actie met kerst of zo
Had jazz jack rabbit al wel verwacht Dat heb ik zoveel gespeeld.
en Freddi
Wij speelden in de Vic de vitaminevreter tijd ook spelletjes op een heel mooi vormgegeven site, beetje Japanse stijl. Je kon daar allerlei spelletjes op spelen, hamsters opstapelen (haha klinkt zo vaag) of dat er een hamster (?) in een blaadje naar beneden viel en je die om obstakels heen moest leiden etc. Weet iemand wat ik bedoel?
Ik vond dat pinguin mep spel ook leuk op zon spelletjes spel.
Ik zou echt heel graag dit spel nog eens kunnen spelen, dus als iemand weet waar dat kan hmu!