Hahah ja ik had hetzelfde, had hem zelfs nog bij mijn ouders thuis gevonden. Maar hij was alleen geschikt voor Windows 98 en XP, daar had ik even niet over nagedacht haha.
Nee, wel een bepaalde periode, maar dat was volgens mij een aantal maanden ofzo. Hij wilde het gewoon heel graag zo snel mogelijk hebben. Als ik nu terugreken was hij toen 6. Kinderen
Ik heb het een paar jaar geleden nog gespeeld, volgens mij gewoon ergens gedownload. Maar het was een beetje een deceptie heel traag
En deze dan:
- ???
- Jaaa!
0 stemmers
Ik mis Powerbabe
Moffel en Piertje zijn zelfs een keer bij mij op de basisschool komen koekeloeren! Dus toen ben ik wel zeker 10 seconden op tv geweest als vierjarige
Vragen jullie je ook nog wel eens af hoe het nu met Channa zou zijn?
- Who the fuck is Channa
- Nee maar nu je het zegt ben ik idd wel benieuwd
- Ja dat vraag ik me weleens af
0 stemmers
In mijn hoofd is ze een of andere supersuccesvolle IT nerd geworden, op der 12e ofzo een van de meest populaire sites van dat moment geprogrammeerd
- Dit zegt me helemaal niks
- Jaaaa!
0 stemmers
Omgg ik was dit helemaal vergeten
Wat vond jij het leukste Schooltv programma?
- Koekeloere
- Ik Mik Loreland
- Leesdas Lettervos Boekentas
- Studio Snugger
- Huisje Boompje Beestje
- Nieuws uit de natuur
- Vetlekker
- Vroeger & zo
- Schooltv-weekjournaal
- Rechill
- Mystrix
- Een andere, namelijk…
- Wij keken geen SchoolTV
0 stemmers
(sommige namen komen van wikipedia, ik kende er zelf maar een paar)
Ik had hier ook een boek van
Echt fucking geweldig
Deze heb ik zo lang gezocht had geen idee meer hoe het heette
Oh, deze ook:
-
-
Dit heb ik ook gespeeld!
0 stemmers
Ben je ook teleurgesteld in jezelf dat je blijkbaar wel je favoriete schooltv programma nog weet en niet meer een staartdeling kan maken UIT JE HOOFD
- Ja
- Ik weet beide niet meer
- I
0 stemmers
Ik kan mij echt nauwelijks wat van schooltv herinneren
waar zijn al die grote snelle eters in mijn leven ik eet altijd meer en sneller dan iedereen
Omg dit is zo toevallig: ik was vandaag batterijen aan het vervangen en toen dacht ik aan dit spelletje! En wilde het opzoeken op internet maar dacht dat ga ik nooit vinden met alleen het aanknopingspunt ‘batterijen’
het is nu een kwestie van tijd tot de eerste zure “OUDE GAMES SAAI” reactie maar love dit kent iemand deze
- ja
- nee
0 stemmers
mijn andere favo was urbz op gba met al die missies enzo ik speel die soms nog op mijn telefoon op zo’n app