Stel je persoonlijke vraag #46

Oh wacht dit is weer een andere dan LEGO racers of niet

2 likes

Neopets heeft mij zĂłveel geleerd. Engels, om te beginnen. Maar ook html, investeren, wat de fuck rente is, een winkel beheren.

En urenlang Meerca Chase.

10 likes

Omg wat een vondst dit!!! Helemaal vergeten

3 likes

Adiboo was echt mijn favo game❤️

3 likes

Oh ja naar de stad! Niet boodschappen doen haha.

1 like

Prince_of_Persia_1_-MS-DOS-_Level_3

Ik voel me echt OUD na de meeste dingen hierboven. Ok en officieel is dit van voor mijn tijd als ik ga googlen maar wij hadden vroegah eerst een DOS computer en een printer met zo’n gaatjes erlangs dus ja alsnog oud…

• Ja!!!
  • Nee???

0 stemmers

5 likes

Neopets had de leukste spelletjes!

Ook een met een wipwap en donuts.
En die met hannah (?) een soort eekhoorn ofzo in een grot!! Fantastisch

7 likes

En dan bij die klappende mes-machtige dingen jezelf doormidden laten hakken. (of was dat een latere versie?)

2 likes

nee zeker ook wel in deze haha dat herinner ik me nog! En overal spiesen ook dacht ik? In gaten

3 likes

Ik voel me echt een fossiel. :sweat_smile:
Rond 1990 vermaakte ik me met Snake Rattle n Roll en Super Mario Bros 1.

@Soy.peor Sorry voor de pixels.

14 likes

I need a woman’s company :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

sims middeleeuwen was echt m’n fave, 24/7 mensen aan de schandpaal nagelen en in de put gooien

6 likes

Jaaa het waren biggen inderdaad, helemaal vergeten haha! Het was zo’n schattige website, nooit meer kunnen vinden helaas.

1 like

DOS spel Moeder gans

IMG_9081

• Speelde ik
  • Ken ik niet

0 stemmers

1 like

Stapel! Waarde heer vet zwijn :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Sokoban
image

• Ja speelde ik
  • Nee ken ik niet

0 stemmers

2 likes

sorry haters voor wat ik ontketend heb

29 likes

Kistenschuivertje!

Ik kan me nog voor de geest halen hoe je je voelde als je jezelf had klem gezet :sweat_smile:

Ja! ‘Thuis in het Milieu’ vond ik zo leuk. Toen ik dit speelde voelde ik als klein meisje dat ik heel graag een groot mens/volwassene wilde zijn (ik kan het het beste omschrijven als een soort wens om huisvrouw/moeder te worden). Voor mijn gevoel was ik namelijk heel goed in dit spel, hahahahaha dus dacht ik dat ik dit moest worden als ik later groot zou zijn :joy:

1 like