Ik hoop dat al haar dromen zijn uitgekomen. Beste site ooit.
Er staan heel veel gameplays op YouTube best leuk om te kijken! Ook die met die mieren
Ik vond dat zo leuk
Abracadabra echt mijn halve jeugd dit. Uuuuuuuren gespeeld. Herinner me oprecht nog de dag en de gevoelens die ik had toen ik deze voor mijn verjaardag kreeg (50 gulden / euro ofzo destijds, misschien duurder zelfs). Mooie herinneringen 🥹 nostalgie.
- Ken ik en speelde ik
- Ken ik en speelde ik niet
- Ken ik niet
0 stemmers
Omg dit was zo leuk
Door jou kom ik weer op een andere:
- Save the Sheriff!
- ???
0 stemmers
Mijn favo gratis spel van vroeger heb ik nog niet voorbij zien komen, Alles onder controle van Lingens Blond
Speelde jij dit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Edit: kut, probeerde m’n poll public te maken door de code aan te passen maar blijkt de juiste keuze geweest dat ik geen developer ben geworden
Ja rode baard was echt m’n spele.nl crack
Gelukkig was mijn vader er nooit want dat had ik niet overleefd. Mijn moeder was al pittig genoeg, hahaha
Ik haaaaaatte als kind alles wat niet-realistisch was. Heel saai maar ik had dus echt een hekel aan aliens, magie, vampieren etc. Had alle Sims uitbreidingen behalve deze.
Ohja!! en die was sowieso ook echt supermoeilijk, het lukte ons nauwelijks om dat spelletje te doen. Die mieren vond ik eigenlijk ook een beetje eng. En ja gameplay is iets maar toch niet hetzelfde als zelf spelen
Uuuuuuuren gespeeld en ik was echt diehard. En best ‘bekend’ op het neo forum haha. Niet normaal actief en elke dag uren ingestoken. Had ook 15 echte knuffels van neopets enzo. En hele bijzondere neopets, een faerie xweetok was mijn lievelings. Log soms nogsteeds even in, maar het is niet meer zoals vroeger haha. Deed ook altijd mee met de cup. En elke dag alle freebies natuurlijk. Heb nog steeds miljoenen coins. Helaas destijds gehackt en alles kwijtgeraakt, voel nog steeds die pijn in mijn buik als ik aan dat moment denk, was echt een drama destijds haha.
- Ken ik en speelde ik
- Ken ik en speelde ik niet
- Ken ik niet
- Speel ik nogsteeds
0 stemmers
Jaa dat deed ik ook. Een grote toren bouwen van biggen. Die site was echt schattig.
Ik heb zelf echt zoveel tijd besteed aan dionakra. Zelfs mijn ouders en oma vonden dit heel leuk. Ik weet nog goed toen mijn ouders weg waren en mijn oma en opa oppasten. Ik kon niet slapen, ging naar beneden en mijn oma was dit spel aan het spelen op de computer. Ik mocht bij haar op schoot zitten en meedoen.
Ken jij dionakra?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh wauw ik dacht ik mis een enorme NEE button maar hier is dan een spel dat ik wel ken
Cosmos cosmic adventure
- Ken ik en speelde ik
- Ken ik maar speelde ik niet
- Ken ik niet en speelde ik niet
0 stemmers
Omg @Girasol, had jouw Neopets poll nog niet gezien haha. Ik was ook een paar jaar heel actief op dat forum!
Dit was ook echt een favoriet
- Ken ik en heb ik gespeeld
- Ken ik, niet gespeeld
- Ken ik niet
0 stemmers
Speedy Eggbert?
- Ken ik niet
- Ja, speelde ik
- Ken ik maar speelde ik niet
0 stemmers