Stel je persoonlijke vraag #46

Scheelt maar net aan wie je dat vraagt of iemand anders dat slechte smaak vindt of niet.

Maar kan me bij je hekel ook wel wat voorstellen hoor. En dit zijn prima dingen die je je leven lang kan vermijden: gewoon niet gaan :tipping_hand_woman:

1 like

Oeh thanks! Ga ik luisteren!

1 like

Haha :face_holding_back_tears: @Xiomara toch beetje gelijk

4 likes

Ik ben voor werk regelmatig bij concerten geweest van artiesten die ik juist niet zo goed kende en dat was vaak superleuk. Het maakte vaak dat ik ze daarna enorm waardeerde of dat hun muziek bijzonder voor me werd (of in ieder geval de nummers die ik ze live had zien spelen, dat kan echt iets doen).

Ik kan niet zeggen dat het mijn passie is, want ik zou niet snel heel veel geld neerleggen voor een concert, maar ik zou vrijwel niets afslaan om te gaan zien omdat het je zo kan verrassen! Ook als iemand je smaak niet is.

Concerten van artiesten die ik wel erg leuk vind zijn een beetje hit or miss. Het kan fantastisch zijn, maar live ook erg tegenvallen.

1 like

Love concerten, zelfs de slechte (als in die mensen konden niet zingen) heb ik goede herinneringen aan :white_heart:. Mijn eerste concert was Jason Derulo en hij kon beter dansen dan zingen tbh. The Weeknd was mijn laatste en dat was leuk maar Arena is gewoon kut.

Maar er zijn ook zoveel mensen die live nog zoveel beter zijn dan op hun liedjes. Daughtry bijvoorbeeld, wat een stem. Maar ook Bruno Mars.

Oh en bij G-Eazy destijds vond ik de sfeer echt fantastisch. En bij Fall Out Boy ook.

Uiteenlopende muzieksmaak hm :joy:

3 likes

Nav het burenergernissen topic, zou jij je ergeren als je buren hun busje voor jouw huis zetten?

• Ja en ik zou hier iets van zeggen
  • Ja ik zou me ergeren maar er niks van zeggen
  • Alleen als er verder echt geen plek is dan is het ok, anders niet
  • Nee boeit mij sowieso niet

0 stemmers

Foto ter illustratie

2 likes

Ik lees deze naam gewoon automatisch als JaSOn DeRUuloOo :notes:

59 likes

Hoe ontwikkeld vind je je muzieksmaak? Dus niet hoeveel je luistert, maar of je bijvoorbeeld ook naar ingewikkeldere genres luistert dan pop. Denk obscuurdere pop, specifieke wereldmuziek, ingewikkelde jazz, hedendaags klassiek oid

• High brow
  • Boven gemiddeld ontwikkeld
  • Gemiddeld
  • Onder gemiddeld
  • Ik luister nooit muziek

0 stemmers

Yo querio bailar - Georgina Verbaan

34 likes

Het enige wat ik irritant vind is als er campers in de straat staan (maakt niet uit of die dan voor mijn huis staat of niet) want dan is er doorgaans geen plek meer voor mijn eigen auto als ik laat uit m’n werk kom.

Als ik zo’n voortuin en nog een brede stoep had zou het me niet uitmaken. Nu staat er meestal zo’n bus pal voor mijn raam want geen voortuin en smalle stoep. Dat vind ik jammer, maar ga er niet voor klagen.

4 likes

Ik heb geen overburen en kijk uit op een heel stuk groen, toch jammer als er dan dagelijks zo’n bus voor staat. Maar zou er niet over gaan klagen.

1 like

Ik zou er wat van zeggen omdat het betekend dat ik m’n voordeur niet meer uit kan en dat vind ik toch wat onhandig :joy:

Maar als het gaat om de specifieke setting zoals de foto, dan lekker laten gaan. Het zijn parkeerplaatsen, de stoep is vrij en die huizen hebben gewoon een tuin waardoor ze ook nog gewoon licht naar binnen krijgen.

4 likes

Heb jij wel eens een vakantie of citytrip geboekt bij SRPRS.me?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja; hoe beviel dat?

• Leuk, zou het zo nog een keer doen
  • Oké, maar niet voor herhaling vatbaar
  • Een tegenvaller
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik zou het vooral niet nog een keer doen omdat ik in een hostel sliep en het blijkt dat ik dat echt verschrikkelijk vind :joy: het was verder wel prima georganiseerd.

1 like

Idee is leuk, maar wegens een vluchtwijziging kregen we 3 weken vantevoren een mail met als subject dat onze vlucht naar Warschau was gewijzigd :joy: En de locatie van het hotel was ook mwah, vrij ver van het centrum aan de rand van een industrieterrein.

4 likes

Een keer in mijn eentje gevlogen en toen heb ik een paar fantastische dagen gehad in Praag. Paar maanden geleden de autoversie gedaan met man en kind. Toen zaten we in een heel mooi hotel in een prachtige natuurlijke omgeving.

4 likes

Ja ik had een auto reis met 2 bestemmingen. Eerste bestemming was echt geweldig!! En groot landgoed met kasteel en grote wellness. We hadden de meest basic versie, dus ik had dat niet verwacht. Tweede was een uitgestorven kleine Duitse stad, maar alsnog leuk omdat ik er zelf niet zo snel heen zou gaan.

Ik zou het zeker nogmaals doen, maar vind het wel prijzig.

4 likes

Ik ben naar Budapest geweest, vluchten vielen heel gunstig en we sliepen in een hostel, dat was in de vakanties een hostel en de rest van het jaar een studentenhuis maar het was heel netjes en schoon, 3 persoons kamer met z’n tweeën incl koelkast en wel een gedeelde badkamer. Zaten midden in het centrum, was echt top.
Wij hadden toen de broke citytrip, volgens mij bestaan die tegenwoordig niet meer.

3 likes

Tip: rond de feestdagen hebben ze vaak een actie. Als je een cadeaukaart koopt krijg je er eentje cadeau. Ik heb dat vorig jaar gedaan. Er stond in de voorwaarden dat je die twee bonnen niet voor 1 reis kunt gebruiken maar toen ik ging boeken kon dat gewoon. Scheelde toch weer 50 euro.

1 like