Stel je persoonlijke vraag #46

Vind het ongezellig staan, maar niet mijn stuk straat dus zou niet weten waarom ik er wat van zou mogen zeggen.

@jumpsuit ik vind concerten leuk, maar ook dat mensen zich vaak zo aso gedragen op concerten. Is maar net geluk hebben met de mensen die om je heen staan. Vind festivals wat dat betreft al een stuk beter.

2 likes

Ahh dan raad ik ook aan om gewoon lekker net voor aanvang aan te komen en idd een luisterboek /podcast op te zetten. Eenmaal binnen is het “ijs” voor jezelf eigenlijk wel al gebroken en je kan altijd met ons forummen om de tijd te doden haha. Ik hoop dat je een leuke avond hebt!

@ellegirltalk Ah ja daar heb je een punt! Ik sta er dan ook niet bij stil dat elk concert weer anders is natuurlijk. Mijn ervarigen zijn Justin Bieber, Ariana Grande en een paar boy bands :joy: Dus ook niet helemaal aansluitend het genre waar marsepein naartoe gaat

2 likes

Ik vind in dit geval de bestelbus minder lelijk dan de huizen die hij deels afschermt.

14 likes

Hebben jullie de nieuwe McKroket al gegeten?

• Ja, en ik ben boos
  • Ja, en ik ben happy
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja, maar ben niet boos. Vind ‘m alleen minder lekker :woman_shrugging:t3: vorige veggie was beter.

10 likes

Ik kan me die dus echt niet meer herinneren. Vind ze denk ik allebei lekker? Hahaha

2 likes

Boos niet, maar die optie komt het meest in de buurt, vind 'm paddestoelig en daardoor minder lekker maar ben niet boos, bestel 'm gewoon niet meer :sweat_smile:

6 likes

Deze is vooral wat flauwer dan de vorige. Die vond ik ook lekkerder. Maar weetje, de rest van Mac is ook geen haute cuisine, en met genoeg saus vind ik m prima te hachelen. Dus hopelijk komt de vorige terug, maar zo niet heb ik altijd nog liever deze dan de vleesversie.

9 likes

Is dit na aanleiding van die treurige tweets😂?

4 likes

Ja! :joy:

2 likes

Heb jij ooit een cursus van een life coach (of iets wat erop lijkt) gekocht?

• Ja, en het hielp!
  • Ja, was onzin
  • Ik wil nog een cursus kopen
  • Nee

0 stemmers

1 like

Niet van het online manifest etc type.

2 likes

Vond het wel goed geregeld, mooi hotel etc. Vond het wel heel prijzig allemaal. Zelf boeken is veeeel goedkoper, maar goed je betaalt natuurlijk ook voor het organiseren en de verrassing zelf.

1 like

Ik ben ook niet boos, maar vond de vorige vega kroket veel lekkerder. Dus ik was wel teleurgesteld en heb wel even geklaagd. Maar sowieso liever deze in het assortiment ipv de vlees variant.

2 likes

Ik heb jaren terug een zakelijke cursus/ life coach achtig iets gedaan, daar heb ik veel van geleerd en veel andere ondernemers leren kennen.

Het was geen steek je tenen in het zand om 00:00 uur met volle maan en je wordt super rijk coach.

2 likes

Ja en ik vond het opzich leuk, vooral met vriendinnen elkaar ophypen van wat zal onze bestemming worden enz. We sliepen daar in een hostel, dat vond ik echt karig allemaal. We vlogen ook met ryanair, maar we betaalden best ‘veel’ pp. We vonden t allemaal best duur voor wat we kregen, dus het jaar erna heeft 1 persoon zelf een verrassingsreis voor de groep georganiseerd. Was veel chiller

3 likes

Absoluut voor herhaling vatbaar! Wij gingen een weekend naar Oslo, was echt zo leuk! Tuurlijk, het is prijzig, maar de spanning en verrassing is heel tof! En wij gingen dus naar een duurdere bestemming, dus geld echt wel waard.

1 like

Seksgrappen op het werk (niet tijdens een borrel)

• (Vrijwel) altijd ongepast
  • Soms grappig
  • (Bijna) altijd grappig

0 stemmers

• Het maakt voor mij uit of deze grappen door een man of vrouw worden gemaakt
  • Het maakt voor mij niet uit of deze grappen door een man of vrouw worden gemaakt

0 stemmers

Cup a soup

• drink ik nooit
  • drink ik soms op mijn werk
  • drink ik vaak op mijn werk
  • drink ik soms thuis
  • drink ik vaak thuis

0 stemmers

Haha wij hebben deze situatie dagelijks voor. Enige verschil is wel dat wij in een rijhuis wonen met een smalle stoep en dan dus onmiddellijk de straat, waardoor echt de raam verduisterd wordt. Heb me er wel al af en toe aan geërgerd, maar niet genoeg om er iets van te zeggen. Vooral ook omdat die buren natuurlijk hun busje net zo goed voor hun eigen raam zouden kunnen zetten.

Totaal afhankelijk van het soort grap. Een seksgrap waarin iemand zichzelf op de hak neemt: vaak grappig. Een seksgrap waarin iemand een ander (/een groep mensen) mee te kakken zet: ongepast, vaak seksistisch en soms onveilig. Ik zeg er dan ook altijd wat van.

De laatste categorie grap kwam op mijn vorige werk heel vaak voor en ik vond dat echt heel vervelend.

14 likes