Stel je persoonlijke vraag #46

Heb jij een elektrische deken?

• Ja eentje voor in bed (voor op de matras)
  • Ja eentje voor op de bank
  • Ja ik heb het allebei
  • Nee heb ik niet

0 stemmers

Heb je een huisdier?

• Ja meerdere
  • Ja eentje
  • Nee

0 stemmers

Hou je van kipcorns?

• Ja zeker
  • Nee

0 stemmers

1 like

niet meer want vega maar vroeger was kipcorn echt m’n leven

haalde elke dag een broodje kipcorn in de kantine van de middelbare school

9 likes

Oh deze vond ik echt heel leuk. En prince of persia had een beetje dezelfde vibe.

1 like

Heb jij wel eens assassins Creed gespeeld?

• Ja vaak
  • Nooit
  • Ik ken het niet
  • Ja af en toe

0 stemmers

Alpaca meeting 2018 :sunglasses:

3 likes

@turbs was m’n stewardess 2 weken geleden, echt heel leuk!

32 likes

Omg jaa!!! Broodje kipcorn was mijn leven. Mis het echt :sob:

2 likes

Ik heb geen kind daardoor verbaas ik me altijd hoe erg ze hun kind missen. Als ik een paar dagen weg was geweest van mn ouders vroeg mn moeder altijd of ik haar gemist had. Ehhh nee? Not even close :joy: er was wel ooit een kandidaat die dan de 1e verjaardag van zn zoon of dochter miste tijdens expeditie robinson. Deze keer moest Jochen huilen dat hij de 11e verjaardag miste van zn dochter. Zou mijn ouders echt geen fuck kunnen schelen denk ik haha.

Wat is erger:

• De 1e verjaardag van je kind missen
  • De 11e verjaardag van je kind missen
  • Geen idee joh

0 stemmers

Als je de eerste verjaardag missen erg vind vind je dat vooral erg voor jezelf en niet voor het kind.

20 likes

Eens, een kind die 1 wordt herinnerd zich sowieso niks. Maar mij boeiden mn ouders toen ik 11 jaar werd sowieso niks. Als ik dan van mezelf uitga en ik heb een kind op de wereld gezet, wat sowieso al zo egoistisch is, dan wil ik ook graag bij zijn/haar verjaardag zijn.

2 likes

Een kind van 11 vindt het juist wel cool als haar vader in ER zit, dus ook hier denk ik: zijn drama

1 like

Ja je kan de poll gewoon invullen met vega in je hoofd want Mora heeft hele goede

1 like

Als iemand tegen jou zou zeggen

“ik zou het heel jammer vinden als je de keuze maakt geen kinderen te willen.”

• Ligt eraan wie het tegen me zegt
  • Ik zou het negeren
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik ben blijkbaar ondankbaar als ik kies om geen kinderen op de wereld te zetten smh.

1 like

Zou ik heel boos worden. Wie denk jij te zijn om met mijn levenskeuzes te bemoeien.

75 likes

Nouja als het mijn partner is die het zegt, dan moeten we daar wel wat mee. (Erover praten.)

Letterlijk ieder ander: mind your own fucking business.

19 likes

Dit!
Ik zeg ook niks over andermans fokgedrag

7 likes

Alle 3 deze opties niet, wat @JustinBieber zegt, waar bemoei je je mee?!

6 likes

Mn hart ging echt zo enorm snel. Ik kreeg ook kippenvel en alles in 1. Ik vind het zo raar om zoiets te zeggen. Omdat ik 2 keer ongepland met anticonceptie zwanger ben geraakt is dat blijkbaar een teken voor mensen om te zeggen dat ik dan nu maar wel een kind moet nemen want ik ben vruchtbaar? Het is zo fuckin raar om dat te horen. En ook dat “ondankbaar”. Gaat echt door merg en been.

3 likes

De enige die dat zou mogen zeggen is idd mijn partner en eventueel mijn ouders maar zeker niet in die woorden :joy:

Ik vind het echt absurd dat iemand het lef heeft om dat met droge ogen tegen iemand anders te zeggen en dat serieus te menen. Doe t lekker zelf?

11 likes

zin om een broodje vega kipcorn te maken nu

1 like