Een poncho? De versie tegen regen telt niet
- Nee draag ik niet
- Ja draag ik wel voor de warmte
- Nee, ik draag alleen een poncho omdat ik het leuk vind, niet omdat ik het praktisch vind
0 stemmers
Een poncho? De versie tegen regen telt niet
0 stemmers
Ik blijf sowieso thuis als het extreem is, maar vind het wel lastig inschatten wat extreem is als ik echt afspraken buiten de deur heb/mensen op mij rekenen. Bijvoorbeeld morgen voorspellen ze geel, op nos staat dat ze het âdonkergeel noemenâ (wat is dat?), het advies is werk thuis. Ik wil gewoon duidelijkheid. Als je iedereen adviseert thuis te werken, noem het dan rood. Geel klinkt alsof het allemaal wel mee gaat vallen.
En het is een advies van de ANWB om grote files te voorkomen/vermijden. De NS komt waarschijnlijk pas met advies op het moment dat je al ergens bent en niet meer terug kan komen. Als ik het zo hoor, blijf ik morgen wel thuis (moet van/naar een kustgebied).
Je (schoon)moeder of (schoon)vader die bij jou komt schoonmaken een keer in de week lijkt je
0 stemmers
Ik denk niet dat mijn schoonmoeder beter kan poetsen dan ik, ik ben al geen poetswonder maar zij ehhhh
Lijkt me heerlijk als iemand dat komt doen.
Als diegene maar niet zeurt dat het vies/een bende is, want daarvoor wordt diegene nou net ingeschakeld
Mams en ik hebben een andere definitie. Zij is echt TE precies en perfect en voor elk iets gebruikt ze nog net geen aparte producten en tools. In haar ogen kan ik het niet
Schoonmoeder een NO, ik ben geen queen in schoonmaken maar ik ben wel beter
Zolang het gewoon normaal betaald is prima, of ik nou een vreemde of een bekende ervoor betaal maakt toch niet uit (ik heb helemaal geen relatie dus ook geen schoonouders, en ook geen schoonmaker, maar theoretisch)
Ik zou persoonlijk ĂŒberhaupt echt geen hulp in het huishouden willen, maar mijn schoonouders zou ik nog een tandje erger vinden.
Soms weet ik niet eens meer wanneer ik de laatste keer ben geweest. Maar dan moet ik er heel veel aan denken en dan komt het savonds ineens. Maar vaak ga ik om de 3/4 dagen en toen ik klein was 1x per week.
Mijn moeder zou ik niet erg vinden, schoonmoeder daarentegen is altijd huisvrouw geweest en erg judgy. Dus daarbij zou ik me heel ongemakkelijk voelen dat zij in onze chaos en viezigheid (in haar ogen) zou moeten schoonmaken.
Mijn schoonmoeder is echt obsessief opruimerig, maar vond de veranderingen die ze in mijn huis heeft toegepast toen ze hier een paar weken was eigenlijk wel heel fijn. Zeker omdat ik er gewoon de energie niet voor had op dat moment.
Mijn schoonmoeder komt op maandag altijd oppassen en als ik dan thuiskom is meestal de keuken weer blinkend schoon. Ze legt wel vaak spullen uit de vaatwasser op de verkeerde plek terug maar daar kan ik mee leven want haat de keuken poetsen.
Bij mijn schoonmoeder is het haar werk, dus wij zijn gewoon een van haar klanten. Toen wij een schoonmaakster zochten bood ze het zelf aan, en toen vond ik het ook apart om nee te zeggen en actief op zoek te gaan naar een ander. Ik dacht in het begin dat het een beetje raar zou zijn, maar het is prima (en gezellig als ik die dag toevallig thuiswerk)
Ril jij wel eens als je plast (of moet plassen)?
0 stemmers
Mijn baby doet dit! Gaat dan echt een rilling door haar lijfje, heel grappig.
Ja blijkbaar komt het heel veel voor, vooral bij kinderen maar ook bij volwassenen. En meer bij mannen?
Ik las dus rij en ik dacht echt ???
Mij niet gezien. Ga echt niet achter een boef aan rennen en risico lopen dat ik geblesseerd raak of iets.