Optie 4: “Ik vind het jammer dat je denkt het recht te hebben hier een opmerking over te maken.”
Serieus? Ik ervaar de laatste tijd helaas ook veel opmerkingen over kinderen. Je hoort het vanzelf ALS wij ervoor kiezen.
Leave me alone
Optie 4: “Ik vind het jammer dat je denkt het recht te hebben hier een opmerking over te maken.”
Serieus? Ik ervaar de laatste tijd helaas ook veel opmerkingen over kinderen. Je hoort het vanzelf ALS wij ervoor kiezen.
Leave me alone
met joppiesaus
Tompoes:
0 stemmers
Vind ik het een compliment. Blijkbaar ben ik zo leuk dat ze nog meer van mij in de wereld willen
Omdat dit een gevoelig onderwerp is:
Heb jij lang getwijfeld of je een kind wilde? Dit is anoniem:
0 stemmers
Hahaha omg ik love deze gif zo erg. Doe het nog steeds regelmatig met een goede vriend na. Nouuuuuuuu…neh…dat kakaccent alles haha
Er gaat echt zo vaag ergens achterin mn geheugen een bel rinkelen maar kan nergens vinden hoe het eruit zag en nu ben ik echt verdrietig
Het duurde heel lang voor ik wist dat ik het wilde maar twijfel nu weer.
Jaa, het is dat onze dochter “per ongeluk” kwam. Nu hebben we dus weer twijfels of we (ooit) een tweede willen 🫠
Altijd gezegd dat ik kinderen wilde, tot het echt een realistisch iets werd. Nog steeds wel overtuigd van dat ik het wilde, maar ging er wel veel meer over nadenken (wil ik dit echt, kan ik dit, laat ik me niet leiden door anderen, is dit een goed moment om het te proberen etc).
Heb jij wel eens niet de mental space voor werk? Dat er teveel dingen in je leven spelen om je ook nog te focussen op je werk?
0 stemmers
Ik heb het wel omgedraaid, dat er teveel speelt op werk waardoor ik moeilijk kan focussen op thuis.
Ja daarom is mijn huis nu een bende
Meestal raak ik dag 1 dan in een soort van hyperfocus en daarna stort ik in
Heb jij nog mondkapjes in huis?
0 stemmers
Gewoon stoffen. Vind het zonde om ze weg te gooien. Komen altijd nog van pas
Hoeveel invloed heeft jouw stoelgang op je humeur?
0 stemmers