Stel je persoonlijke vraag #46

:sob::sob::sob::sob::sob::sob:

21 likes

Hahahahahahaha IK WEET HET

9 likes

Is er nog een specifieke aanleiding voor deze poll of namen je gedachten een loopje met je?

Haha nou ik heb gemerkt dat het in de appgroep met mijn beste vriendinnen best vaak gaat over onze wc-bezoeken. :cowboy_hat_face: Niet in detail (UITERAARD), maar er komt dagelijks wel een berichtje langs als “o nee, niet naar de wc geweest vanochtend!” of juist “yes thuis dus eindelijk naar de wc!!!”. Ik weet niet zo goed hoe of wanneer het is begonnen want het was niet altijd zo, maar ik vraag me af of iedereen er zoveel aandacht aan schenkt!

7 likes

Dit inderdaad en daar probeer ik heel snel vanaf te komen.

Nu ben ik even geïnspireerd voor wat stoelgang polls.
Hoe gezond/goed denk je dat die van jou is? Van 1 tot 5 waarbij 1 slecht is en 5 goed.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Komt het wel eens voor dat je drie dagen niet gaat?

• Ja regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Komt het wel eens voor dat je het door de grootte niet kan doorspoelen?

• Ja altijd ik heb een poopknife
  • Vaak
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit gehad

0 stemmers

• Gatsie dit ga ik toch allemaal niet beantwoorden mijn poep is prive

0 stemmers

1 like

In aanvulling op hierboven…
Soms hoor je dus dat mensen standaard na het ontbijt of rond 10u naar de wc gaan. Ik kan me dat dus echt niet voorstellen. Ik kan net zo goed om 2u ‘s nachts moeten poepen als in 14u ‘s middags of 10u in de ochtend :rofl:
Mijn man vindt dat dus heel bijzonder :rofl:

Heb jij een vast “poep” moment?
  • Ja over ‘t algemeen wel
  • Nee
  • In periodes wel en niet
  • Geeeeen idee

0 stemmers

Nee maar meestal wel een kwartier/30 min ofzo nadat ik iets gegeten heb, maar dat kan ontbijt lunch of avondeten zijn.

1 like

Alleen als ik thuis ben.
Dan moet ik standaard na het avondeten, maar als ik in een restaurant of bij iemand anders thuis ben heb ik dat nooit. Meestal hoef ik dan die dag gelijk helemaal niet.

3 likes

Het gaat over de tas. Of ja tas, tasje? Past er iets in?? De prijs is in ieder geval €490.

• Leuk, zou ik zo dragen (als ik het geld had)
  • Leuk, maar niet het geld waard
  • Ik weet het niet
  • Nee, doe normaal

0 stemmers

Ik probeer te begrijpen wie hier geld aan uit zou geven. Want hoe is dit praktisch?

3 likes

Dit vind ik typisch zo’n item waar je van zegt
Die wil ik! Zonder stil te staan bij welk praktisch nut dan ook

2 likes

Ja, ik vind het sowieso een lelijk design. Maar dat is een ander verhaal.

7 likes

Na het ontbijt en na het avondeten

2 likes

Bij mn ex in die vriendengroepsapp stuurden ze serieus foto’s van elkaars drol naar elkaar. En hij liet die dan vervolgens weer aan mij zien. GA WEG. Erover praten oke maar ik hoef het niet te zien.

Heb jij wel eens een foto van je drol gestuurd?

• Eh nee
  • Ja zovaak
  • Een enkele keer

0 stemmers

En ook zo goor als ik die vrienden dan zag en die foto met hun mega drol op mn netvlies had staan.

3 likes

Dit is ook wel een lekker handzaam formaatje trouwens.

38 likes

Er past een zakje coke in :woman_shrugging:t4:

52 likes

Girl math

15 likes

@Oprah naar wie stuur je dat dan?

3 likes

Haha jesus ik mag hopen dat je dan die 1 time view optie kiest. Een vriend van mij had een huisgenoot en ze wilde hem altijd haar drol aan hem laten zien, gewoon dus rechtstreeks vanaf de wc staren naar haar drol. Ik dacht wtf, toen ik daar kwam zei ze, ja ik poep heel veel dus ik vind dat leuk om te laten zien. :face_with_spiral_eyes: :exploding_head:

1 like

9 likes