Stel je persoonlijke vraag #46

Ik krijg op mijn insta account wel eens stomme dm’s van mensen die geobsedeerd zijn door m’n gewicht etc. Ik plaats ook niet al te vaak foto’s van mezelf want daar zitten ook vaak parels tussen :clown_face: Heb het idee dat dat bij vrouwen veel meer is dan bij mannen.

4 likes

Heh maar stellen ze je dan vragen of waar bemoeien ze zich mee, ken je die mensen persoonlijk?

1 like

Toen ik nog weleens YouTube edits plaatste van films etc. kreeg ik nog weleens comments van:’ kill yourself’ :joy:

1 like

huh hoezo zou antifa dat doen ook over kozp? ik dacht dat ze daar wel achter zouden staan. wat naar allemaal zeg

4 likes

Nee, ik ken ze niet. Zijn ook niet mensen met wie ik bijv vaak dm’s uitwissel. Gewoon vragen naar hoeveel ik weeg, opmerkingen waar ik niet om heb gevraagd, zich druk maken om wat ik eet, of ik het wel echt eet, dat m’n gezicht dikker lijkt te worden etc etc. En dan heb je natuurlijk ook nog de racistische dingen. Vroeger reageerde ik nog wel eens, maar nu is het gelijk verwijderen zonder verder te kijken.

Edit: het is ook met vlagen trouwens, het is nu weer een tijdje rustig. Maar het houdt me wel tegen om foto’s van mezelf ed te posten. Niet dat ik daar mega behoefte aan heb, maar soms vind ik het wel leuk om spontane kiekjes te plaatsen.

Edit: op mijn snack instagram idd, niet op mijn privé account. Daar post ik eigenlijk nooit.

2 likes

Niet echt haat/nare comments maar in heb een paar dagen geleden op mijn social media een openhartig bericht geplaatst over mijn fertiliteitstraject. Toen had ik wel een paar mensen die berichten stuurden over etherische oliën die zij verkopen die al mijn issues zouden oplossen. Was een goede reminder om ze te ontvolgen.

16 likes

@anon86562306 bedoel je niet Pegida? Antifa zijn niet altijd lieverdjes of zo, maar hier kan ik me eigenlijk niks bij voorstellen.

5 likes

Ik lees het als een groep waarin namen + adressen van “antifaleden” worden gedeeld

2 likes

Wowwww ik slaap. Ik bedoel Pegida :woman_facepalming:t3: ik weet echt niet waarom ik gewoon 2 keer antifa typte, excuus voor de verwarring.
@kali

Was dit jaar en situatie

Sintintocht alkmaar

9 likes

Als er een schaal pepernoten op werk staat waar alle collega’s uit kunnen pakken en iedereen dus ook met z’n handen in zit, pak je hier dan uit?

• Nee iel
  • Ja hoor geen probleem

0 stemmers

1 like

Gebruik jij wel eens Teletekst?

• Nee
  • Ja
  • Ja tot het einde van de Belgische Teletekst

0 stemmers

1 like

Gaan we weer :joy:

5 likes

Voor de ondertiteling :sweat_smile:

2 likes

Alleen als mijn vader vraagt of ik de standen van voetbal wil checken, maar doe dat op mijn telefoon dan, heb niet eens normale tv.

2 likes

Ik zeg nee maar de realiteit is ja :grimacing:

@anon86562306 ah gatverdamme wat onwijs eng en intimiderend zeg. Ik heb sowieso weinig interesse om de politiek in te gaan maar dit soort berichten is zelfs de weinige interesse helemaal weg. Lijkt me echt heel eng en vervelend :hugs:

3 likes

Toen ik vroeger als tiener een (mode)blog had kreeg ik weleens anonieme haatreacties, dat ik lelijk was of dat ik loog en m’n outfits helemaal niet naar school aan had enzo. Echt triest eigenlijk als je dat soort reacties achterlaat op een blog van een 16-jarige :’)

1 like

Een kerstboom nu al opzetten?

• Gewoon doen!
  • Nee daar is het nog te vroeg voor
  • Doe ik altijd pas begin december als de Sint weg is
  • Ik heb nooit een kerstboom.
  • Anders

0 stemmers

Iets onder de kerstboom plaatsen (bijv. een niet kloppende kerststal, fancy huisjes)?

• Leuk
  • Niet leuk
  • Geen mening
  • Is afhankelijk van wat je er neerzet

0 stemmers

3 likes

De kerststal van Fisher Price met de baby in zijn dekentje :heart_eyes:

6 likes

I :heart: kerststallen (wel gewoon kloppende eigenlijk)

Hahaha fuck:

25 likes

Haat als dit kan ook alleen maar van andere tieners komen haha

1 like