Stel je persoonlijke vraag #46

Ze kan het wel hebben vind ik haha

2 likes

Deze stoel is oprecht leuk voor de barbie, en ook die “tas” wat Lula heeft gepost. Kan ze zo mee naar het kantoor.

Ik merk wel vaak dat ik veel spullen meesleep als ik een groter formaat tas mee heb. In theorie heb ik alleen mn telefoon, pinpas, sleutels en lipbalm nodig maar met een grotere tas sleep ik echt handcremes, 12 elastiekjes, 3 haarklemmen en een hele apotheek mee. Het heeft beiden voordelen haha.

2 likes

Ja maar no way dat hier een iPhone in past.

5 likes

Oh ik vind dat juist praktisch, lekker klein en licht, alles wat je nodig hebt en niet meer. Ligt er wel aan wat je gaat doen natuurlijk, in de zomer wil ik vaak ook water meenemen dus dan gaat het niet.

3 likes

Er past wel een kilo coke in die zakken op dat gilet/vest :tipping_hand_woman:

3 likes

Draag jij wel eens een bodywarmer voor de warmte (dus in plaats van een jas bijvoorbeeld)

• Nee, ik draag nooit een bodywarmer
  • Nee, ik draag alleen een bodywarmer omdat ik het leuk vind, niet omdat ik het praktisch vind
  • Ja, ik draag wel eens een bodywarmer voor de warmte

0 stemmers

Stel er is een storm of sneeuw of een vrij extreme weerssituatie voorspeld:

• Ik blijf dan thuiswerken (en dit geeft geen extra moeite)
  • Ik blijf dan thuiswerken (maar hier moet ik wel enigszins moeite voor doen)
  • Ik blijf dan thuis, terwijl ik thuis niet kan werken
  • Ik probeer dan naar werk te gaan, terwijl ik ook zonder moeite thuis kan werken
  • Ik probeer dan naar werk te gaan, ookal zou ik met moeite wel thuis kunnen werken
  • Ik probeer dan naar werk te gaan, omdat ik niet thuis kan werken

0 stemmers

2 likes

Bij mijn vorige werk kon ik ook met heel extreem weer makkelijk naar mijn werk gaan (want was heel dichtbij). Nu werk ik verder en zou ik thuiswerken.

1 like

Ik ga vaak wel naar werk omdat ik maar 10 minuten hoef te fietsen en meestal wel om het echte noodweer heen kan plannen. Maar meestal zit ik er dan met drie andere mensen die heel dichtbij wonen de locatie-klusjes op te pakken van mensen die niet konden komen haha

1 like

Oh het gaat om dat tasje ik dacht om de uit puilende navel en dacht al die discussie is toch al van even geleden

2 likes

Een poncho? De versie tegen regen telt niet

• Nee draag ik niet
  • Ja draag ik wel voor de warmte
  • Nee, ik draag alleen een poncho omdat ik het leuk vind, niet omdat ik het praktisch vind

0 stemmers

Ik heb mijn cape als poncho geteld in de poll van @Marquez haha. Al heb ik ook een poncho.

3 likes

Ik blijf sowieso thuis als het extreem is, maar vind het wel lastig inschatten wat extreem is als ik echt afspraken buiten de deur heb/mensen op mij rekenen. Bijvoorbeeld morgen voorspellen ze geel, op nos staat dat ze het “donkergeel noemen” (wat is dat?), het advies is werk thuis. Ik wil gewoon duidelijkheid. Als je iedereen adviseert thuis te werken, noem het dan rood. Geel klinkt alsof het allemaal wel mee gaat vallen.

21 likes

En het is een advies van de ANWB om grote files te voorkomen/vermijden. De NS komt waarschijnlijk pas met advies op het moment dat je al ergens bent en niet meer terug kan komen. Als ik het zo hoor, blijf ik morgen wel thuis (moet van/naar een kustgebied).

5 likes

Je (schoon)moeder of (schoon)vader die bij jou komt schoonmaken een keer in de week lijkt je

• Ideaal
  • Heeft plussen en minnen maar over het algemeen positief
  • Neutraal
  • Heeft plussen en minnen maar over het algemeen negatief
  • Verschrikkelijk
  • Mijn (schoon)moeder/vader komt al bij mij schoonmaken en is top
  • Mijn (schoon)moeder/vader komt al bij mij schoonmaken en is niet top
  • Ik woon nog thuis

0 stemmers

2 likes

Ik denk niet dat mijn schoonmoeder beter kan poetsen dan ik, ik ben al geen poetswonder maar zij ehhhh :skull:

6 likes

Lijkt me heerlijk als iemand dat komt doen.
Als diegene maar niet zeurt dat het vies/een bende is, want daarvoor wordt diegene nou net ingeschakeld

1 like

Mams en ik hebben een andere definitie. Zij is echt TE precies en perfect en voor elk iets gebruikt ze nog net geen aparte producten en tools. In haar ogen kan ik het niet :rofl:

Schoonmoeder een NO, ik ben geen queen in schoonmaken maar ik ben wel beter :rofl:

Zolang het gewoon normaal betaald is prima, of ik nou een vreemde of een bekende ervoor betaal maakt toch niet uit (ik heb helemaal geen relatie dus ook geen schoonouders, en ook geen schoonmaker, maar theoretisch)