Stel je persoonlijke vraag #46

Ik zou persoonlijk überhaupt echt geen hulp in het huishouden willen, maar mijn schoonouders zou ik nog een tandje erger vinden.

9 likes

Soms weet ik niet eens meer wanneer ik de laatste keer ben geweest. Maar dan moet ik er heel veel aan denken en dan komt het savonds ineens. Maar vaak ga ik om de 3/4 dagen en toen ik klein was 1x per week.

Mijn moeder zou ik niet erg vinden, schoonmoeder daarentegen is altijd huisvrouw geweest en erg judgy. Dus daarbij zou ik me heel ongemakkelijk voelen dat zij in onze chaos en viezigheid (in haar ogen) zou moeten schoonmaken.

Mijn schoonmoeder is echt obsessief opruimerig, maar vond de veranderingen die ze in mijn huis heeft toegepast toen ze hier een paar weken was eigenlijk wel heel fijn. Zeker omdat ik er gewoon de energie niet voor had op dat moment.

1 like

Mijn schoonmoeder komt op maandag altijd oppassen en als ik dan thuiskom is meestal de keuken weer blinkend schoon. Ze legt wel vaak spullen uit de vaatwasser op de verkeerde plek terug maar daar kan ik mee leven want haat de keuken poetsen.

7 likes

Bij mijn schoonmoeder is het haar werk, dus wij zijn gewoon een van haar klanten. Toen wij een schoonmaakster zochten bood ze het zelf aan, en toen vond ik het ook apart om nee te zeggen en actief op zoek te gaan naar een ander. Ik dacht in het begin dat het een beetje raar zou zijn, maar het is prima (en gezellig als ik die dag toevallig thuiswerk)

3 likes

Ril jij wel eens als je plast (of moet plassen)?

• Ja
  • Als kind wel, nu niet meer
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Mijn baby doet dit! Gaat dan echt een rilling door haar lijfje, heel grappig.

3 likes

Ja blijkbaar komt het heel veel voor, vooral bij kinderen maar ook bij volwassenen. En meer bij mannen?

2 likes

Ik las dus rij en ik dacht echt ???

33 likes

Mij niet gezien. Ga echt niet achter een boef aan rennen en risico lopen dat ik geblesseerd raak of iets.

20 likes

Als er ergens op het forum een discussie voorbij komt, lees jij die dan altijd helemaal?

• Ja
  • Meestal wel maar soms scan ik er een beetje overheen
  • Ik skip discussies die al vaker zijn gevoerd
  • Ik scan het meeste, ik lees alleen aandachtig als het me echt boeit
  • Ik skip alle discussies. Ik kom hier alleen voor de memes en influenzajuice

0 stemmers

• Als ik zie dat een bepaald persoon deelneemt aan de discussie dan lees ik hem sowieso aandachtig
  • Als ik zie dat een bepaald persoon deelneemt aan de discussie dan lees ik hem sowieso niet
  • Discussies in bepaalde topics skip ik sowieso
  • Discussies in bepaalde topics skip ik nooit
  • Ik lees altijd alles op het forum, dus discussies ook
  • Dit is allemaal niet van toepassing op mij

0 stemmers

3 likes

image

@Shaaar girl, we weten allemaal dat jij een forum alert voor discussies aan hebt staan!

17 likes

Ik skip alleen de ellendig lange forumposts die over niets gaan

6 likes

Hahaha nee het is erger, ik breng hier zoveel tijd door dat ik alles zie

6 likes

Ik zag wel dat er voor morgen regen op stond, maar heb even gemist dat het een storm was :sweat_smile:. Vorige storm ben ik ook gaan rijden en zijn er na mij allemaal bomen op de snelweg gewaaid, dus maar even kijken wat het wordt morgen.

1 like

Even eerlijk zijn… je bent influencer en verdient daar je geld mee. Zet jij je principes aan de kant voor een super goeie samenwerking die vet verdient?

• Welke principes?
  • Ik zou het overwegen maar uiteindelijk weigeren
  • Nee, sowieso niet
  • Ik zou het overwegen en uiteindelijk doen
  • Ja duh

0 stemmers

Jullie hebben allemaal geen principes? Het is geen vraag welke principes hè, je kunt er je eigen aanvulling aan geven.

Edit: @Oprah geloof ik trouwens wel.

2 likes

Ik wilde nee stemmen maar ik heb 2 bodywarmers.
Eentje met een accu erin, die zichzelf verwarmt zoals een elektrische deken. En eentje met een draag insert erin, die ik dus soms draag met m’n dochter in de draagzak buiten.

2 likes

Als je het zo makkelijk aan de kant schuift voor geld zijn het sowieso ook niet echt principes

3 likes