Ik heb een aantal geprobeerd (een van lush en een paar van de drogist gewoon) en bij allemaal kreeg ik super stro-achtig haar, dat na een dag ook alweer supervet was
Shampoo: prima, conditioner: doesnât do the job for me
Handig voor op reis, maar verder houd ik het bij gewone shampoo hoor
Vind vooral dat blok in zoân waterproof bakje bewaren heel onhandig. Glibbert of plakt juist helemaal aan het bakje vast.
Ik vind het wel heel fijn, vooral de shampoo.
Het idee dat ik nu alleen natuurlijke ingredienten gebruik vind ik fijn idee.
Ligt eraan welke principes precies, maar er zijn genoeg dingen die ik opzij zou zetten voor een maandsalaris of drie.
Shampoo en zoân blok voor je lichaam is prima, conditioner doet volgens mij niks. Heb ook een masker gehad in bar vorm, maar ook dat deed niks. Ik had het gevoel dat ik heel veel nodig had ervan, zonder echt effect van een conditioner
Ik heb de zelfde ervaring. Werd er een wandelende pluisbal van
Ik heb een paar merken geprobeerd, en ben inmiddels groot fan van helemaal shea. Ook die conditioner is heel prettig.
Ja sws en ik zou net als Cynthia ook cursussen gaan verkopen en wellicht investeer ik ook nog in een paar huizen om te verhuren. No shame.
Maar helaas
Die Juniper van lush is zooo fijn! De rest is niet fijn maar deze
Ik ben vroeger online gepest op fora dus heb zeker online haat comments gehad. Niet op social media trouwens.
Ik had een keer op een KOZP demonstratie in mijn stad mijn aanwezigheid op âgeĂŻnteresseerdâ gezet op Facebook en toen is mijn naam gedeeld in een Pegida WhatsAppgroep en ben ik massaal bedreigd via Facebook en instagram. Ik kreeg fotoâs van mân eigen voordeur (had mijn voordeur op mân instagram staan van het tekenen van mân koopcontract en ze hadden door een foto uit mân raam herleid waar ik woon) en berichten of mân baby wist dat dr moeder een n*hoer was. Heb mân Facebook account offline moeten halen, al het herkenbare van mân social media afgehaald en ongeveer een maand later stopte het weer gelukkig. Sindsdien ben ik online niet meer zo bezig met activisme en houd ik het offline.
Edit: overigens sowieso enge mensen zijn dat, ook offline. Mn man zat in de gemeentepolitiek voor pvdd en heeft in die hoedanigheid wel eens een lezing bijgewoond van Jeffrey Afriyie waar die pegida groep ook bij was en daarna gingen ze hem in de stad bij naam groeten en ons kind ook aanspreken. Altijd vriendelijk en die avond is ook gelukkig goed verlopen, maar wel altijd intimiderend vriendelijk? Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar je voelde wel dat het even bedoeld was om duidelijk te maken dat ze weten wie hij is. Dus nu is hij ook uit de gemeentepolitiek.
Laatst positief getwitterd over de vega mckroket nouuuu dan heb je je inboxje wel vol hoor
Ik krijg op mijn insta account wel eens stomme dmâs van mensen die geobsedeerd zijn door mân gewicht etc. Ik plaats ook niet al te vaak fotoâs van mezelf want daar zitten ook vaak parels tussen Heb het idee dat dat bij vrouwen veel meer is dan bij mannen.
Heh maar stellen ze je dan vragen of waar bemoeien ze zich mee, ken je die mensen persoonlijk?
Toen ik nog weleens YouTube edits plaatste van films etc. kreeg ik nog weleens comments van:â kill yourselfâ
huh hoezo zou antifa dat doen ook over kozp? ik dacht dat ze daar wel achter zouden staan. wat naar allemaal zeg
Nee, ik ken ze niet. Zijn ook niet mensen met wie ik bijv vaak dmâs uitwissel. Gewoon vragen naar hoeveel ik weeg, opmerkingen waar ik niet om heb gevraagd, zich druk maken om wat ik eet, of ik het wel echt eet, dat mân gezicht dikker lijkt te worden etc etc. En dan heb je natuurlijk ook nog de racistische dingen. Vroeger reageerde ik nog wel eens, maar nu is het gelijk verwijderen zonder verder te kijken.
Edit: het is ook met vlagen trouwens, het is nu weer een tijdje rustig. Maar het houdt me wel tegen om fotoâs van mezelf ed te posten. Niet dat ik daar mega behoefte aan heb, maar soms vind ik het wel leuk om spontane kiekjes te plaatsen.
Edit: op mijn snack instagram idd, niet op mijn privé account. Daar post ik eigenlijk nooit.
Niet echt haat/nare comments maar in heb een paar dagen geleden op mijn social media een openhartig bericht geplaatst over mijn fertiliteitstraject. Toen had ik wel een paar mensen die berichten stuurden over etherische oliën die zij verkopen die al mijn issues zouden oplossen. Was een goede reminder om ze te ontvolgen.