@anon86562306 bedoel je niet Pegida? Antifa zijn niet altijd lieverdjes of zo, maar hier kan ik me eigenlijk niks bij voorstellen.
Ik lees het als een groep waarin namen + adressen van āantifaledenā worden gedeeld
Wowwww ik slaap. Ik bedoel Pegida ik weet echt niet waarom ik gewoon 2 keer antifa typte, excuus voor de verwarring.
@kali
Was dit jaar en situatie
Als er een schaal pepernoten op werk staat waar alle collegaās uit kunnen pakken en iedereen dus ook met zān handen in zit, pak je hier dan uit?
- Nee iel
- Ja hoor geen probleem
0 stemmers
Gebruik jij wel eens Teletekst?
- Nee
- Ja
- Ja tot het einde van de Belgische Teletekst
0 stemmers
Gaan we weer
Voor de ondertiteling
Alleen als mijn vader vraagt of ik de standen van voetbal wil checken, maar doe dat op mijn telefoon dan, heb niet eens normale tv.
Ik zeg nee maar de realiteit is ja
@anon86562306 ah gatverdamme wat onwijs eng en intimiderend zeg. Ik heb sowieso weinig interesse om de politiek in te gaan maar dit soort berichten is zelfs de weinige interesse helemaal weg. Lijkt me echt heel eng en vervelend
Toen ik vroeger als tiener een (mode)blog had kreeg ik weleens anonieme haatreacties, dat ik lelijk was of dat ik loog en mān outfits helemaal niet naar school aan had enzo. Echt triest eigenlijk als je dat soort reacties achterlaat op een blog van een 16-jarige :ā)
Een kerstboom nu al opzetten?
- Gewoon doen!
- Nee daar is het nog te vroeg voor
- Doe ik altijd pas begin december als de Sint weg is
- Ik heb nooit een kerstboom.
- Anders
0 stemmers
Iets onder de kerstboom plaatsen (bijv. een niet kloppende kerststal, fancy huisjes)?
- Leuk
- Niet leuk
- Geen mening
- Is afhankelijk van wat je er neerzet
0 stemmers
De kerststal van Fisher Price met de baby in zijn dekentje
Haat als dit kan ook alleen maar van andere tieners komen haha
Anders: lekker zelf weten!
Hahah ja true, vast een jaloerse trut uit mān klas ofzo
Ik kan hier wel een boek over schrijven. Vroeger was ik op verschillende plaatsen moderator en mijn inbox zat dagelijks wel vol met haatberichten. Daarnaast kreeg ik ook veel negatief commentaar op sommige blogs en op Twitter. En nu krijg ik heel soms haatberichten op Reddit (vooral van Amerikaanse witte mannen).
Je hebt binnenkort een familiereünie waar je totaal geen zin in hebt. Bij een aantal familieleden voel je je niet op je gemak en je ziet er erg tegenop. Je doet je vader een groot plezier door er bij te zijn. Dit is namelijk heel belangrijk voor hem.
- Voor je vader ga je naar de reünie en zet jezelf er overheen
- Je kiest voor jezelf en gaat niet
- Andere optieā¦.
0 stemmers
Is het dichtbij en bestaat er de mogelijkheid om bijvoorbeeld 1 uurtje daar te zijn? Dan zou ik dat doen (heb ik laatst gedaan bij een jubileum van iemand).
Op welke manier?
Als in Ome Henk kan zijn poten niet thuis houden of als in Tante Mieke papegaait Thierry Baudet?