Stel je persoonlijke vraag #46

@anon86562306 bedoel je niet Pegida? Antifa zijn niet altijd lieverdjes of zo, maar hier kan ik me eigenlijk niks bij voorstellen.

5 likes

Ik lees het als een groep waarin namen + adressen van ā€œantifaledenā€ worden gedeeld

2 likes

Wowwww ik slaap. Ik bedoel Pegida :woman_facepalming:t3: ik weet echt niet waarom ik gewoon 2 keer antifa typte, excuus voor de verwarring.
@kali

Was dit jaar en situatie

Sintintocht alkmaar

9 likes

Als er een schaal pepernoten op werk staat waar alle collega’s uit kunnen pakken en iedereen dus ook met z’n handen in zit, pak je hier dan uit?

• Nee iel
  • Ja hoor geen probleem

0 stemmers

1 like

Gebruik jij wel eens Teletekst?

• Nee
  • Ja
  • Ja tot het einde van de Belgische Teletekst

0 stemmers

1 like

Gaan we weer :joy:

5 likes

Voor de ondertiteling :sweat_smile:

2 likes

Alleen als mijn vader vraagt of ik de standen van voetbal wil checken, maar doe dat op mijn telefoon dan, heb niet eens normale tv.

2 likes

Ik zeg nee maar de realiteit is ja :grimacing:

@anon86562306 ah gatverdamme wat onwijs eng en intimiderend zeg. Ik heb sowieso weinig interesse om de politiek in te gaan maar dit soort berichten is zelfs de weinige interesse helemaal weg. Lijkt me echt heel eng en vervelend :hugs:

3 likes

Toen ik vroeger als tiener een (mode)blog had kreeg ik weleens anonieme haatreacties, dat ik lelijk was of dat ik loog en m’n outfits helemaal niet naar school aan had enzo. Echt triest eigenlijk als je dat soort reacties achterlaat op een blog van een 16-jarige :’)

1 like

Een kerstboom nu al opzetten?

• Gewoon doen!
  • Nee daar is het nog te vroeg voor
  • Doe ik altijd pas begin december als de Sint weg is
  • Ik heb nooit een kerstboom.
  • Anders

0 stemmers

Iets onder de kerstboom plaatsen (bijv. een niet kloppende kerststal, fancy huisjes)?

• Leuk
  • Niet leuk
  • Geen mening
  • Is afhankelijk van wat je er neerzet

0 stemmers

3 likes

De kerststal van Fisher Price met de baby in zijn dekentje :heart_eyes:

6 likes

I :heart: kerststallen (wel gewoon kloppende eigenlijk)

Hahaha fuck:

25 likes

Haat als dit kan ook alleen maar van andere tieners komen haha

1 like

Anders: lekker zelf weten!

4 likes

Hahah ja true, vast een jaloerse trut uit m’n klas ofzo

2 likes

Ik kan hier wel een boek over schrijven. Vroeger was ik op verschillende plaatsen moderator en mijn inbox zat dagelijks wel vol met haatberichten. Daarnaast kreeg ik ook veel negatief commentaar op sommige blogs en op Twitter. En nu krijg ik heel soms haatberichten op Reddit (vooral van Amerikaanse witte mannen). :upside_down_face:

1 like

Je hebt binnenkort een familiereünie waar je totaal geen zin in hebt. Bij een aantal familieleden voel je je niet op je gemak en je ziet er erg tegenop. Je doet je vader een groot plezier door er bij te zijn. Dit is namelijk heel belangrijk voor hem.

• Voor je vader ga je naar de reünie en zet jezelf er overheen
  • Je kiest voor jezelf en gaat niet
  • Andere optie….

0 stemmers

1 like

Is het dichtbij en bestaat er de mogelijkheid om bijvoorbeeld 1 uurtje daar te zijn? Dan zou ik dat doen (heb ik laatst gedaan bij een jubileum van iemand).

9 likes

Op welke manier?

Als in Ome Henk kan zijn poten niet thuis houden of als in Tante Mieke papegaait Thierry Baudet?

43 likes