Stel je persoonlijke vraag #46

Dat zou wel kunnen inderdaad. Alleen krijg ik dan alsnog ontevreden reacties en vervelende opmerkingen dat ik er niet de hele dag bij ben.

1 like

Zie ik vaker. Zou jij dit kunnen, een boek schrijven?

• Ja, en goed
  • Ja, maar meh
  • Ja, maar slecht
  • Nee kan ik niet

0 stemmers

4 likes

Het gaat over een conflict wat ik met mijn neef had in mijn puberteit. Ik heb hier mijn excuses voor aangeboden maar mijn neef en zijn ouders blijven benadrukken wat ik destijds allemaal fout heb gedaan en dat ik niet deug.

4 likes

Dan moet je daar gewoon schijt aan hebben. Ik kreeg ook te horen ‘jammer dat je er zo kort was’, ‘het was gezelliger geweest als je de hele dag er was’. Maar je kan het niet iedereen naar zijn zin maken.

11 likes

Oh dan zou ik gewoon gaan, klinkt meer als een hun probleem dan een jou probleem.

23 likes

Wat zou jij beter kunnen schrijven?

• De Nederlandse canon van beutyblogs en influenza
  • Een kookboek met culinaire hoogstandjes zoals dadels met spek en smeerkaas in de soep
  • Een artsyfartsy kustboek over tompouc(s)es
  • Een wetenschappelijke publicatie over Ellegirl/FF.
  • Een roman over iemand die met tomaten gooide en gespiest werd: ‘Het is gebeurd’.

0 stemmers

Wat lees jij liever?

• E-books
  • Papieren boeken
  • Allebei even graag
  • Luisterboeken
  • Niks

0 stemmers

Ik heb een meh boek geschreven!

Edit: is dus ook uitgegeven. Geen vergeten Word-doc in de krochten van mijn laptop.

20 likes

4 jaar meegedaan met nanowrimo (boek schrijven in een maand tijd), dus 4 keer een slecht boek geproduceerd! Altijd te lui geweest om te redigeren. Deze maand op naar nummer 5.

13 likes

Ik heb me hier zo vaak voor ingeschreven maar nooit echt aan meegedaan. :clown_face: Misschien dat ik komende winter wel een schrijfcursus wil doen, vind het van kinds af aan al leuk om te doen.

Edit:
Omg dit brengt flashbacks naar de schrijfrubriek op EGF en Kindertent. Op die laatste heb ik destijds wel een lang verhaal geschreven.

3 likes

Wat knap! Ik ben al 3 jaar pogingen aan het doen en het is mij nog geen een keer gelukt om het vol te houden, respect hoor dat je 4 meh boeken hebt geschreven. Waar gaat je boek dit keer over?

@Solee er is ook een leuk schrijfboek met 365 schrijfopdrachten, ken je die? Is leuk om door te werken en heel veelzijdig.

3 likes

Hoe erg is de storm bij jou

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

En is de stom erger/minder dan verwacht?

• Minder erg dan verwacht
  • Zoals verwacht
  • Erger dan verwacht

0 stemmers

1 like

Luisterboeken heb ik geen geduld voor, echt schiet op en praat door

4 likes

Zou jij met dit weer eten bestellen?

• Nee, is aso
  • Ja, zou ik doen

0 stemmers

1 like

Ik luister heel vaak op 2 keer snelheid hierom hahaha

3 likes

Ik ga denk ik zo zelf een pizza afhalen.

2 likes

Ik ga nu rijst met ei en komkommer eten, omdat ik het lullig vind om te bestellen en niet de deur uit wil voor boodschappen.

5 likes

Windkracht 7 hier. Niet geweldig hard dat de dakpannen van de daken afvliegen, maar ik zou niet gaan fietsen nu

Storm Poly was erger

Oh ja dat is wel slim! Vorig jaar had ik een hersenschudding en op een gegeven moment verveelde ik me te pletter dus toen heb ik wel wat geluisterd maar echt

Ik heb corona en had sinds maandag bijna niks gegeten en nu heb ik opeens trek :sob:
Ga denk ik ook niet bestellen en mn coronavoedsel opeten: appelmoes en kwark. Als toetje een mandarijntje.

3 likes

Het stopt hier zo met regenen en de wind wordt ook al minder :woman_shrugging:t2:

2 likes