Stel je persoonlijke vraag #46

Weet jij wat een ‘wellness mix’ is?

• Ja maar eet het nooit/nog nooit gegeten
  • Ja en at dit vroeger
  • Ja eet dit wel eens
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik wist het niet maar krijg het nu voorgeschoteld.

Het is dit:

:nauseated_face:

7 likes

Wellness is normaal gesproken toch ontspannen? In welke wereld is dit iets ontspannends

7 likes

Ik had een havermelkelite notenmix met cacaonibs en gepofte quinoa verwacht maar dit is echt een tatta nachtmerrie.

16 likes

Dit lijkt me wel heerlijk, maar ik ben echt een Hollander qua eten. Saai en simpel

1 like

Maar het is echt doorgekookte prut uit een potje. Zijn er serieus mensen die dit lusten?

2 likes

Baby’s

4 likes

Jawel, niet de categorie wow dit is verrukkelijk maar ik vind het best oké.
Als het niet uit een blik kwam maar je het zelf apart zou bereiden is het dan beter?

O ik dacht nootjes

7 likes

Als het gewoon allemaal vers zou zijn, en dan uit de wokpan of zo, zou ik t wel beter vinden ja. Nu zijn die dopewrten en bonen helemaal tot snot geweekt…

4 likes

Ik kan echt niet zonder mijn vakantie voorpret

3 likes

Ja wat zei ik nou :joy:
Heerlak!

2 likes

Ik vergeet nooit meer dat toen mijn vriend in een grote werkbus reed, iemand er een briefje onder had gedaan. De werkbus stond 5 straten verderop, werd zaterdagavond geparkeerd, en zondagmiddag weer gebruikt. De beste man was echt woest dat hij zijn uitzicht belemmerde (“DE HELE DAG!!!”). Zijn uitzicht was een drukke autoweg.

1 like
Vind jij dat je koopziek bent?
  • Ja denk het wel
  • Twijfel, soms wel
  • Twijfel, meestal niet
  • Nee
  • Dit weet ik zeker (vastgesteld)

0 stemmers

Ik vind het eerder lastig om zo maar wat te kopen :grimacing:

2 likes

Ik vond sprs.me een tegenvaller, zat hem ook in de bestemming ging naar praag en had vooraf steden genoemd waar ik al geweest was en praag was er een van. Hoopte op een uniekere citytrip bestemming en verder was het hotel heel oud en slecht onderhouden.

Heb ooit voor vrienden hun vakantie geregeld net zoals sprs.me en dat vonden ze super leuk dus ik zou nu eerder iemand in mijn omgeving vragen zoiets te regelen.

3 likes

Ik ben bozer op de vega Mac nuggets. Die korst maakt het echt een stuk minder lekker dan de vleesnuggets. Ik snap niet waarom ze dat gedaan hebben. En de Mac kroket is wel minder lekker dan de vorige, niet vies, maar wel minder lekker.

6 likes

Niet als het tijdelijk werk busjes zijn omdat er verbouwd wordt. Wel als je buren een schildersbedrijf hebben en de parkeerplaatsen gebruiken als plek om hun 2 of 3 bedrijfsbusjes te stallen elke dag.

1 like

Ik lees hier vooral dat de citytrips tegenvallen, haha maar wel stom dat je er opnieuw heen ging.

En een verassingsstrip organiseren voor iemand anders lijkt me echt geweldig!! Wat een leuk idee!

2 likes

Misschien zit er iets van dierlijk vet in die korst ofzo? Die is ook gewoon te lekker

1 like

Sorry 100 uur later maar fever ray is nonbinair

2 likes