Stel je persoonlijke vraag #46

Een programma op m’n werk dat we ook zo afkorten. :sweat_smile:

6 likes

Is afhankelijk van de context. In het bericht van @FrauHelga las ik het wel als black friday, maar als de zin bijv. als volgt is: “Mijn bf heeft me verrast met een diner”, lees ik het waarschijnlijk wel als boyfriend.

10 likes

Deze! En ik vind dat boek van Natalie Goldberg, schrijven vanuit je hart, ook wel leuk. Die is wel wat meer zweverig maar staan handige invalshoeken in.

@Hiphopopotamus wat een mooie manier om met je rouwproces om te gaan. Hopelijk gaat het je wat brengen en kan je ook ergens genieten van het schrijfproces. Veel succes deze nanowrimo editie!

7 likes

Kleine letters boyfriend en hoofdletters Black Friday

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

werk jij nu in het veld van je laatst genoten opleiding?

• ja, exact
  • ja, zo ongeveer
  • nee, ik kon niets vinden in die branche
  • nee, ik wilde bewust een andere kant op
  • anders/nvt

0 stemmers

praat jij graag met de kapper?

• ja, gezellig
  • nee, stilte aub
  • ligt eraan welke kapper
  • nvt

0 stemmers

1 like

Gelukkig niet!
Ik heb European Studies gestudeerd en ben zo blij dat ik niet de politiek oid in ben gegaan.
Kon gelukkig ook niet doordat ik rond mijn studie depressief werd en moest stoppen. Daarna werd het lastig om werk te vinden wat ik aan zou kunnen en nu werk ik in de horeca. Maar heb wel aardig wat aan mijn opleiding gehad en kan gelukkig aardig wat op mijn werk toepassen

3 likes

Ik vond/vind naar de kapper gaan zo intens kut. Ik stel het altijd uit. Dit ligt niet zozeer aan de kapper maar vooral aan mezelf. (De laatste keer kreeg ik een van soort van advies dat ik maar naar de afro kapper moest zoeken). En ik vond haar zo zo onaardig.

Vind jij het leuk om naar de kapper te gaan?

• Ja superleuk
  • Het is oke
  • Nee niet leuk
  • Geen mening

0 stemmers

2 likes

Wat vind jij meer SLAY?
https://www.instagram.com/reel/CwkknR-NYF9/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

• Outfit 1 en ik ben 40+
  • Outfit 1 en ik ben jonger dan 40
  • Outfit 2 en ik ben 40+
  • Outfit 2 en ik ben jonger dan 40

0 stemmers

4 likes

meer slay zou ik de jas van 2 op outfit 1 vinden (zonder die roze lap)

10 likes

Ik schrik hier een beetje van als 38 jarige crusty hipster dat de gemiddelde 40 jarige zich zo kleed :sweat_smile::open_mouth:

22 likes

Nee, maar dat is meer gewoon gebeurd dan dat het een bewuste keuze is geweest. Heb ook niet echt m’n best gedaan iets te vinden in de branch van m’n studie.

Outfit 1 maar ik ben echt ALLERGISCH voor jeans op jeans, ik vind weinig outfits verschrikkelijker.

8 likes

Ik heb nu al een paar jaar een vaste kapper en dat vind ik chill, kunnen kort praten over dingen en dan gaat het íets verder dan small talk, maar zij gaat meestal ook op in het knippen en houdt dan lekker haar mond :grimacing:

2 likes

Ik heb echt een goed gehoor maar versta helemaal geen moer als ik bij de kapper ben??? Zit altijd maar stom te knikken en te glimlachen en te hopen dat mijn uitdrukkingen enigszins passen bij het gesprek. :smiling_face_with_tear:

4 likes

na de eerste dacht ik dat het niet veel lelijker kon maar ik zat ernaast

3 likes

ken jij families waar iemand op dezelfde dag jarig is als (één van) hun broers of zussen?

• nee
  • ja, één familie
  • ja, meerdere families (2-5)
  • ja, meerdere families (5+)

0 stemmers

ken jij families waar iemand op dezelfde dag jarig is als (één van) hun ouders?

• nee
  • ja, één familie
  • ja, meerdere families (2-5)
  • ja, meerdere families (5+)

0 stemmers

ik zat net te denken dat ik twee families ken waarin twee zussen en broer en zus op dezelfde dag jarig zijn. hoe groot is die kans dat dat gebeurt ook echt. en dan ook nog eens dat ik twee families ken waar dit voorkomt haha

Vind/denk jij dat mensen teveel spullen hebben?
Sinds mn laatste verhuizing heb ik echt bizar veel spullen weggegooid/gegeven. Ik heb bijvoorbeeld nog maar 1 spijkerbroek. Die ik ook nooit draag want ik HAAT spijkerbroeken.

Hoeveel "spijkerbroeken /jeans " heb jij?

• Geen
  • 1 -2
  • 3 - 5
  • 6 - 8
  • Meer dan 8 jeeeeeeaaaaans

0 stemmers

5 likes

Ik denk 8 blauwe en nog wat zwarte.
Ik draag ongeveer elke dag jeans