Wel in Frankrijk bij de suikerspinkraam
Gelijk zin in, heb dat al geen 15 jaar gegeten
Ik gebruik het wel eens als in āik heb die hele zak chips gebarbapapaādā aka opgezogen/gegeten zonder er bij na te denken.
āhitgevoelig als Abba en flexibel als Barbapapaā
Het idee van een hechtingsstijl is toch dat dit zich ontwikkeld als je een baby bent en je hele leven hetzelfde blijft. Je kan het niet los zien van de baby/ouder interactie toch?
Ik snap je bericht niet denk ik
Ah ok, doet me denken aan de 5 love languages dan
Huub huub barbatruc!!
Koop jij graag/vaak lokaal (in fysieke winkel) of doe je altijd even onderzoekje op internet en ga je dan voor het goedkoopste
0 stemmers
Ik was altijd heel erg pro lokaal en in de winkel etc. Maar vind de verschillen laatste tijd echt wel groot?
Heb nu al 3x een lego set gehad, ofwel voor kind ofwel voor mezelf (lol, bloemen), en dan scheelt het gewoon 20% ofzo. Met bij bol/amazon gratis verzending ā¦
Ligt ook aan het prijsverschil en de hoogte van het totale bedrag, maar ik koop liever lokaal of in een fysieke winkel.
Laat zien
Best wel vaak heb ik gewoon te laat bedacht dat ik iets nodig heb, dan bekijk ik het wel online maar koop ik het toch fysiek om het zsm on huis te hebben
Deze
Ik heb ook al een aantal keer gehad dat een online winkel veel betere service leverde dan de lokale winkel. En ik snap wel waarom maar tegelijkertijd zijn er zoveel voordelen van online winkelen dat mijn portemonnee toch boven mijn principes gaat
Gaaf!
Heeft weinig met principes en veel meer met mijn (on)geduld te maken
Ja dat is ook zon bullshit bedachte theorie
Het hangt er echt van af wat.
Mijn kattenvoer en lenzen koop ik standaard online omdat dat prijsverschil echt gigantisch is.
Elektro kocht ik vroeger altijd online omdat ik de service van Coolblue 10x beter vind dan de ketens die je hier lokaal vindt (type Mediamarkt, Saturn, Krefelā¦). Maar ik heb sinds kort een goede lokale handelaar gevonden waar ik nu mijn elektro koop, die een uitstekende service biedt en niet per se duurder is.
Iets zoals servies, interieurspullen, boeken⦠koop ik liever lokaal, ook al is het een paar euro duurder. Tenzij het prijsverschil gigantisch groot is.
āVerseā producten zoals planten, bloemen, boodschappen, kruiden⦠zou ik nooit online kopen. Dat wil ik zelf kunnen kiezen.
Kledij koop ik vaak online, maar eerder omdat ik mijn maat of smaak niet echt in de winkels vind. Ik ga wel vaak naar de lokale winkels, maar vind vaak niet wat ik zoek.
Kun je je trucjes delen?
Mijn man zegt net dat ie deze klassieker niet kent:
Dat is toch ongeloofwaardig?
0 stemmers
Zoveel gevoelens over de uitkomst van deze poll.
Ligt er waarschijnlijk aan hoe oud hij is?