Ik heb er twee die ik pas, en nog drie of vier die ik niet meer pas (gaan mee naar de volgende kledingruil waar ik heen ga)
Ikzelf / mijn eigen familie. Tegelijk jarig met mijn moeder, tante, oom, en het is ook de sterfdag van meerdere familieleden, dus die datum wordt steeds drukker.
Vader tegelijk met broer en neef. Nichtje tegelijk met oom. Schoonzus tegelijk met oma. Verder meerdere tweelingen dus ook dat zijn dubbele verjaardagen.
Het is altijd geklier met het vieren van verjaardagen in ieder geval, want we hebben ook verjaardagen op direct aansluitende data. Soms hebben we in 1 week 8 verjaardagen en dan 3 maanden niks.
Edit: Ik bedenk me net dat ik uit een cultuur kom waar gezinnen (fors) groter zijn dan gemiddeld dus dan is de kans wel groter natuurlijk.
Ik ben wel op dezelfde dag jarig als mijn oom
Ik ken er best veel maar dat zijn allemaal tweelingen
In mijn schoonfamilie is er elke maand 1 iemand jarig, behalve in december dan is er niemand jarig. Echt goed geregeld.
Ja. Hoezo praat je door terwijl je een föhn aanzet?
Ja! Ik houd van dit soort accounts. Van die kleine boetiekjes waarbij iemand de nieuwste aanwinsten laat zien
https://www.instagram.com/reel/CzBoeD6KIhJ/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Deze is ook gewoon leuk! @Daelyss approved!
Mijn broek is van joooeeeenniiglooo, aawww Bless him!
Ik heb er meer dan 8, maar ik pas er zeg maar 2.
Nu ik een fijne rustige kapper heb gevonden met 1 aardige en ook nog goedkope vrouw ga ik heel graag. Heb ik geluk mee.
Haat aan jeans! Ik heb de mijne allemaal gedoneerd.
Ben jij een leuke toevoeging aan het forum?
- Ja. Minimaal 80% van mijn posts zijn van topkwaliteit
- Ik wil bescheiden doen, maar eigenlijk ja.
- Soms wel, soms niet
- Daar kan ik zelf geen uitspraken over doen
- Ik ben een toevoeging, maar of het ook een leuke is …
- Nee
0 stemmers
Ik ben een beetje verbaasd over deze uitslag (broers/zussen). Hebben anderen meerlingen niet meegeteld?
Eigenlijk gewoon vergeten dat meerlingen bestaan ondanks dat ik er meerdere ken.
In dat geval ken ik er ook een stuk meer. Meerlingen uitgesloten alleen mijn vader en zijn zus die op dezelfde dag jarig zijn.
Ik heb die niet meegeteld, want daarbij is nul toeval dat ze op dezelfde dag geboren zijn
Nee ik heb meerlingen niet meegeteld want ik ging ervan uit dat die hier niet echt meetelden, dat het meer ging over ‘gewone’ broer en zus die op dezelfde dag jarig zijn bijvoorbeeld, omdat dat best bijzonder/toevallig is.
Het is bij een meerling juist bijzonder als ze niet op dezelfde dag jarig zijn.
Ken jij een meerling die niet op dezelfde dag jarig is?
- Ja, één meerling
- Ja, meerdere meerlingen
- Nee
0 stemmers
Mijn tante en oom zijn net voor middernacht en net erna geboren. Maar op paspoort enz hebben ze gewoon zelfde datum aangehouden.
ik doelde ook niet perse op meerlingen. denk dat de meesten dat ook zo begrepen hebben!