Ja echt een kutcadeau. Hij weet ook dat hij er bij mij niet mee aan moet komen. Althans dat hoop ik.
Hahaha zie je mij al een boek schrijven.
(Ik typte dus al bijna schrijenâŠ)
Ik had hier tot jouw poll echt nog nooit van gehoord. 1 dag later en zie opeens dat de bakker in het dorp er reclame voor maakt.
Nou ik bedank er vriendelijk voor
Overigens was er een paar weken geleden een groot artikel over hem in de Volkskrant. Hij kwam er in over als een overjarige hippie die een beetje van de wereld is en zijn zoon als een gejaagde verkoper
Ik ken het sinds een paar jaar, dankzij RobĂšrt.
Heb jij een cloudpillo?
- Ja
- Nee, maar wil ik wel
- Nee, hoef ik ook niet
- Nog nooit van gehoord
0 stemmers
Ik kan het Volkskrant artikel niet lezen, maar over die aanklacht in dat andere artikel; echt overal in de methode van Wim Hof wordt aangegeven dat je die ademhalingsoefeningen niet moet doen in het zwembad of als je aan het rijden bent bijvoorbeeld. Dat wordt ook in de app gezegd, dus je wordt hier wel voor gewaarschuwd.
Ik heb wel eens een workshop gedaan van een Wim Hof instructeur, ademhalingsoefeningen en daarna een paar minuten in een ijsbad. Ik vond het heel bijzonder en heb er echt wel van geleerd. Ik ga sindsdien ook de zee in als het januari is en heb een tijdje ademhalingsoefeningen van de app gedaan.
Dat is pas later gezegd en Wim Hof heeft meerdere filmpjes dat hij die oefeningen in het zwembad doet (volgens het Volkskrant artikel). Dus ze zeggen twee dingen
Ik denk dat fysieke effect marginaal is. Maar het feit dat je toch iets doet waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt (koud douchen of in een ijsbad), wel voor een mentale boost kan zorgen. Als je dat âs ochtends hebt gedaan, begin je de dag al met eenâ overwinningâ en dat is mentaal wel fijn voor de rest van je dag.
Disclaimer: Ik besef dat ik als arie boomsma klink.
Toevallig ben ik daar nu en ja het is inderdaad heel bijzonder en mooi om bij te zijn! Ik slaap ook bij een Mexicaanse familie en ik heb het een beetje met ze mogen vieren, heel speciaal
Die waarschuwing is er in de app in ieder geval jaren, maar misschien niet op alle plekken. De zaak van dit meisje is hoe dan ook ontzettend triest, ook voor haar moeder, want die wordt ook aangeklaagd.
Ja en ik wil niet meer zonder! Echt een fijn kussen.
Rondom BF is er vaak een 1+1 actie overigens.
ah top dankje!
Wordt inderdaad ook in zijn boek gezegd. Weet eigenlijk niet meer precies waarom ik dat boek dacht te moeten lezen.
Wat heb je liever?
- Een echte kerstboom
- Een neppe kerstboom
- Helemaal geen kerstboom m/ik haat kerst bladibla
0 stemmers
Oh ik las âBFâ als random boyfriend en 1+1 actie
Heb jij vannacht goed geslapen?
- Ja echt heerlijk
- Nein
- Ja wel oke
0 stemmers
Ik heb liever een echte kerstboom. Maar puntje bij paaltje weet ik dat ik een kerstboom halen teveel gedoe vind dus we hebben een neppe
En die naalden overal
Ja ik zit in dubio. Vind een echte veel mooier en smaakvoller maar pff dat gedoe idd.
Als je Bf/BF leest waar denk je dan aan?
- Boyfriend
- Black friday
- Niks, ik denk gewoon lekker niks
0 stemmers
Best friend