Stel je persoonlijke vraag #46

Ijsbad is echt lekker met name als je na een paar minuten een sauna ingaat of heet water (en dan een paar keer), word je echt lekker high van. Heb er al weken zin in om dat weer eens te doen

1 like

Mijn dochter werd een paar uur voor mijn verjaardag geboren. Echt een verjaardagscadeautje dus😜

4 likes

Jazeker! De laatste x vertelde ze dat ze gedumpt was omdat ze te wild in bed was. Totaaaal niet ongemakkelijk om te horen.

4 likes

Een collega van mij heeft een zoon, dochter en hun vader/haar partner die op dezelfde dag jarig zijn :exploding_head:

2 likes
  • Ik post over persoonlijke onderwerpen maar verdraai details in de hoop onherkenbaar te blijven

0 stemmers

Ken jij mensen die IsraĂ«l’s daden op dit moment niĂ©t afkeuren?

• Ja persoonlijk
  • Ja ikzelf
  • Ja via via
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik? Ben ik helemaal niet. Weet niet zo goed waar je het over hebt. Ik zag net een post in het nieuwstopic waarin iemand zei dat ze de eerste persoon die dat niet afkeurt nog moet tegenkomen, maar ik bedacht me dat ik helaas genoeg mensen ken die dat niet doen.

Letterlijk aan het begin 7 okt ofzo heb ik 1 discussie gehad in dat topic en sindsdien gewoon af en toe dingen geplaatst dus begrijp niet zo goed waar jij vandaan haalt dat ik ‘continu op zoek ben naar wie aan welke kant staat’?

3 likes

Ja exactly my point dat die mensen bestaan.

1 like

Ik word er bij deze oorlog ook helemaal gestoord van dat je persee een kant moet kiezen en er persee een mening over moet hebben. En dan ook het liefste de mening van diegene die jou om je mening vraagt.
We kunnen nu weinig doen in deze situatie dus dan gaan we elkaar maar aanvallen bizar.

50 likes

Goed artikel, ik snap de boodschap. Niet mijn bedoeling met de poll. En ik weet niet of je (ook) mij persoonlijk hiermee bedoelt, maar gelukkig staan mijn ideeën hierover wel los van hoe ik omga met mensen die andere ideeën hebben. Ik heb vriendinnen met andere standpunten maar gelukkig hebben we wederzijds genoeg liefde voor elkaar dat we dit onze vriendschap niet laten beïnvloeden.

6 likes

Vind jij het altijd een humble brag als volwassenen zeggen dat ze jonger geschat worden?

• Ja altijd
  • Nee alleen als je boven de 30 ofzo bent
  • Nee eigenlijk nooit

0 stemmers

Ik ben nu midden 20 en ik word nog elke week 18/19 geschat en vind dat echt tering vervelend :joy: vind dat echt geen fijne opmerking of compliment ofzo. Begrijp ook niet zo goed dat dat hier altijd zo gezien wordt.

2 likes

Ik heb echt moeite met het feit dat ik ouder word en niet forever young blijf. Als iemand me dan tig jaar jonger schat dan kan ik weer even in de illusie leven dat ik jong ben.

11 likes

Nee, hoogstens dat ze het een beetje bagatelliseren.
Ja, maar Hamas

Ze zijn te ver gegaan, maar Israël heeft het recht om zich te verdedigen.

Het zijn wel oudere witte mensen die dit zeggen.

2 likes

Hoe hard zet jij je koptelefoon/oordopjes als je muziek afspeelt?

• Op/rond 100%
  • Op/rond 75%
  • Op/rond 50%
  • Op/rond 25%
  • Lager dan 25%

0 stemmers

Ik ga pas opscheppen als de botox dokter mij volgende week wegstuurt. Al heb ik het vermoeden dat ik daarna een complex heb met alles wat ze wil doen :sweat_smile:

2 likes

Ja ik vind het zo irritant. Ik heb een paar vriendinnen die dat altijd doen en dan gaat het altijd zo:

Zij: “nou ik zal m’n ID maar vast pakken anders kom ik natuurlijk niet binnen”
Ik: “oh ja ik zal hem ook wel even uit m’n tas halen voor de zekerheid”
Zij: “ja kan, maar denk niet dat dat nodig is hoor. Jou schatten ze altijd wel ouder, mij natuurlijk niet hihihi”

Oh en sommige gaan er ook echt heel lekker op dat ze 18 geschat worden? Ik snap niet waarom? Is toch behoorlijk in je nadeel met werk ofzo inderdaad.

10 likes

Ik ken een familie waar een broer en zus (tweeling) op 20 maart jarig zijn, een broer op 22 maart en vader en moeder beiden op 23 maart.

Lijkt me handig maar ook vervelend tegelijk.

2 likes

Ik vind het vooral grappig als mensen een soort van delusional lijken denken dat ze er tien jaar jonger en frisser uitzien dan hun leeftijdsgenoten nadat een ongeĂŻnteresseerde medewerker van de Appie om hun id heeft gevraagd. Die kinderen worden echt te weinig betaald om alles in te zetten voor hun leeftijdschattingen. :rofl:

36 likes

Ik vind het een geruststelling dat in mijn omgeving er best veel vrouwen van begin de 40 zijn die zich 10x leuker kleden dan eind 20 begin dertigers. Geen beige mensen.

3 likes

Ik moet dan ook altijd denken aan die tweet van iemand dat zo een jongen achter de kassa had gezegd dat ie bij veel vrouwen standaard hun ID vraagt, om ze een goeie dag te bezorgen en helemaal niet omdat ze er jong uitzien.

11 likes