Vorig jaar twee keer en ik ga in december weer
Stel je gaat studeren aan een hoge school en je moet je diplomas opsturen. Stuur je dan je zwemdiplomas mee?
- Tuurlijk hoe meer hoe beter
- Eh⦠nee?!
0 stemmers
Ik vond zojuist in een dossier 2 zwemdiplomas haha A en Bā¦
Dan kan ik naast mān vmbo diploma ook nog zwemdiploma A aanleveren.
geen veterstrikdiploma?
Veterstrikdiploma
Klokkijkcertificaat
Pietendiploma
En vergeet je fietsdiploma niet
Die heb ik niet gehaald š«£
Verkeersdiploma (was gezakt als ik 1 fout meer had gemaakt )
Heb jij je middelbare schooldiploma('s) nog op je cv staan?
- Ja en ik ben in de 20
- Ja en ik ben in de 30
- Ja en ik ben 40+
- Nee en ik ben in de 20
- Nee en ik ben in de 30
- Nee en ik ben 40+
- Niet van toepassing
- Ik heb een van mijn middelbare school diplomaās op mijn cv staan.
0 stemmers
Voor de mensen die hun middelbare schooldiplomaās van hun cv hebben afgehaald, wanneer/waarom deed je dit?
- Na mijn eerste baan na mijn afstuderen van mijn vervolgstudie
- Enkele jaren na mijn afstuderen (tot max 5 jaar)
- Toen ik 5+ jaar was afgestudeerd
- Nadat ik meerdere diplomaās in het vervolgonderwijs had behaald
- Nadat ik bij redelijk wat werkgevers ervaring had opgedaan.
- Toen het beter uitkwam voor het design van een cv template
- Zodat het nog op 1 of 2 A4ātjeās paste
0 stemmers
Anders is het zoān leeg cvātje
Wss doen alleen mensen die tweetalig gymnasium hebben gedaan dit
Ik ben een stapelaar en dat vinden ze waar ik werk nogal sympathiek. Maar inmiddels is het van mijn cv af.
Ik vind het gewoon niet meer relevant om mijn middelbare school diploma erop te zetten. Zegt niks meer over mijn kwaliteiten nu.
Ik heb het er wel nog opstaan, maar weet eigenlijk niet waarom. Misschien maar eens afhalen.
Zou jij het aantrekkelijk vinden als je date/partner/crush een fitness video stuurt waarin hij/zij iets zwaars lift?
- Eh nee
- Ja geil
- Ik weet het niet
0 stemmers
En als dit niet een crush/je partner/date is maar gewoon je buurjongen, een vriend oid?
- Eh nee
- Ja nog steeds geil
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik weet niet. Als het gewoon diegene zijn hobby is, vind ik het natuurlijk wel leuk als die het met me deelt. Maar kan me dan ook niet voorstellen dat iemand warm wordt van de laatste sjaal die ik gebreid heb.
Nou dat zou ik veel liever zien haha. Maar het heeft idd ook wel iets aandoenlijks als het iemand zn hobby/passie is. Misschien ben ik ook gewoon allergisch voor van die gym videoās.
Kan jij breien?
- Ja
- Nee
- Nee maar wel ooit gekund in het verleden
- Naja ik weet een beetje hoe het ongeveer moet
0 stemmers
Zou er niet warm van worden, maar ik vind het wel leuk als iemand gepassioneerd is over zijn/haar hobby. Al heeft enthousiast reageren op iets wat mij helemaal niets doet, ook een bepaalde grens. Een vriend ging laatst oneindig door over zijn nieuwe auto, en na de zoveelste āohja leuk, veel plezier ermeeā heb ik het zoveelste epistel afgekapt.
Mijn motoriek staat het niet toe
Ik heb ook het gevoel dat mannen het minder snel doorhebben dan vrouwen wanneer ze echt teveel over hun passie/hobby praten. Idd over bijv. over autoās, hun motor, een bepaalde sport. Zo ken ik er ook 1 die altijd over zān bitcoin praat en het boeit me echt niet dus dat heb ik op een gegeven moment ook maar aangegeven.
Ja! Send me! Haha en fotos van de pump na het sporten.