Stel je persoonlijke vraag #46

Kijk naar het einde hahahaha

3 likes

Niet aantrekkelijk, maar wel leuk om een prestatie te vieren. Doe ik zelf ook. Wel specifiek met mensen die ook crossfitten.

2 likes

Ik heb gewoon geen hogere diploma’s :woman_shrugging:

7 likes

Want die heb ik niet

Later wel mbo en hbo gehaald, die staan er wel op ondanks heel andere werkrichting

Je hebt een huisoppas via een site geregeld die komt logeren in jouw huis, zijn er eigendommen die jij tijdelijk ergens anders huisvest? Mocht je ze hebben

• Nee niks
  • Cash geld
  • Dure sieraden
  • Dure parfums
  • Dure kleding
  • Nog iets anders?namelijk:

0 stemmers

2 likes

Werk laptops

12 likes

Laptop, aantekeningen e.d. van werk zou ik in mijn kluisje leggen op werk ivm de vertrouwelijkheid.

8 likes

Belangrijke papieren met betrekking tot verzekeringen, banken etc

4 likes

Zou dit nooit met een volslagen onbekende doen

58 likes

Maar waarom laat je dan iemand die je niet kent en blijkbaar niet vertrouwt in je huis wonen
?

2 likes

Mijn huisgenoot verhuurt haar kamer wel eens onder, die komen altijd eerst wel kennismaken maar om nou te zeggen dat ik die ken, nee. Maar goed ben ook te lui om daarvoor m’n halve kamer op te moeten bergen (en waar dan??) dus ik ga er maar vanuit dat ze m’n kamer niet in komen.

1 like

Nouja soms heb je een huisdier die je nergens anders onder kan brengen en woon je niet in de buurt van familie, dus dan is pawshake oid een goede oplossing. Anders zou je nooit ergens heen kunnen.
En je hebt als het goed is een kennismakingsgesprek en wel je intuĂŻtie maar verder kun je toch prima (ook al denk je diegene te kunnen vertrouwen) voor de zekerheid je sok met geld en evt dure sieraden ergens anders leggen?

4 likes

Je kan mij ook altijd vragen, ik heb dat vaker met forummers gedaan

27 likes

Oh best veel stemmen cash geld. Ik heb nu alleen soms wat cash in huis voor de glazenwasser en dat is een paar tientjes ofzo. Verder gebruik ik nooit cash geld.

Anoniem, heb jij een groot bedrag aan cash geld in huis?

• Ja
  • Nee
  • Ik denk van niet /geen idee

0 stemmers

Je bent nog in Duitsland tochh maar volgende keer I will!!

Ik zou echt never een vreemde in mijn huis vertrouwen. Zelfs als ik al alles heb weggeborgen van waarde. Wat als er iets kapot gaat, of opeens je hele toko leeg is. Ik zou niet graag met een vreemde willen bakkelijen over iets wat kapot is bijv. En daarbij vind ik intuĂŻtie niet veelzeggend in 1 gesprek. Echt alles schreeuwt nee voor mij.

18 likes

Volgende week weer terug!

2 likes

Ja snap ik vind het ook altijd wel spannend!

1 like

Als ik 30 cent in huis heb liggen is het veel.

7 likes

Ja tuurlijk, maar in je poll staat ook duur parfum :stuck_out_tongue: ja waar is dan de grens, ga je ook je tv van de muur af halen ofzo? Dan kun je het toch beter gewoon niet doen? Vind het ook een beetje gek om dan te denken: ik vertrouw je niet met mijn armband van €2000 maar voor mijn kat ga je vast heel goed zorgen!!

12 likes