Niet meer omdat ik het eens in een skere tijd heb opgemaakt vroeger had ik wel iets van 200 euro cash voor noodgevallen ergens in een envelop. Wil dat eigenlijk wel weer.
Ja of dat ze je slot vervangen. Kan je gewoon niet meer naar binnen
Eens dat je het sowieso beter niet kan doen. Maar het zijn 2 zaken die los van elkaar staan. Iemand kan goed zorgen voor je dier, maar ook de badkamer inlopen en denken ‘oh, dat is een lekkere en dure parfum, daar ga ik mezelf lekker mee insmeren en ik ga meteen m’n parfumadoflessie bijvullen huppateej’. Of bv iets kleins (en duurs) meenemen - niet de tv.
Mijn knuffel gaat met mij mee
Lol wat zijn jullie allemaal wantrouwig, maar over het algemeen zijn mensen best makkelijk met hun huis toevertrouwen aan iemand die ze niet kennen.
Heb vaak op huizen gepast waar gewoon op in het oog springende plekken (veel) geld lag, of andere dure spullen. Je vertrouwt iemand of niet denk ik dan. Niet 80%, al helemaal toen ik op honden paste, neem aan dat je hond je dierbaarder is dan je bezittingen dus als je me met je dier vertrouwt, vertrouw je me 100% vind ik.
Ik heb 100% de voorkeur voor een bekende in m’n huis om voor m’n katten te zorgen. Maar ik heb ook wel eens een onbekende jongen die stage liep bij een kennis in huis gehad omdat niemand die ik zelf goed kende kon. Heb daar echt geen moment van wakker gelegen maar ben ook vrij naïef
50 cent voor de enkele boodschappenkarretje dat wel op slot zit
Ja ik heb laatste keer het slot vervangen van de woning en woon nu in een grachtenpand met een hond. Echt handig zo met de huizencrisis.
Wat mn huis betreft ben ik echt super wantrouwig. Niet eens om spullen of diefstal (ik bezig denk ik niks waarvan het echt erg zou zijn als het gestolen zou worden. Hooguit de auto, maar die is verzekerd), maar ik wil gewoon geen gezeik in of rondom thuis. Het huis van mijn moeder is toen wij jong waren leeggeroofd door hoogstwaarschijnlijk een bekende (geen braaksporen) dus dat wantrouwen is mij ook wel echt ingeprent.
Is mijn enige diploma, dus die blijft er mooi op
Het cash geld omdat ik dat meeneem op vakantie
Iemand van hier (@Koekelaar ) heeft al een paar keer op mijn huis gepast toen we op vakantie waren en ik vind dat echt fijn dat er iemand is voor de katten. Als we weer langer op vakantie gaan ga ik ook zeker een oppas zoeken want ik voel me wel bezwaard om langer dan anderhalve week aan de buren te vragen. En mijn katten waarderen gezelschap heel erg dus het is ook echt wel beter voor hun.
Ja wij gaan binnenkort ergens 5 dagen weg maar als het langer dan 2 dagen is wil ik al iemand die logeert ipv alleen even langskomt en voert. kan mijn kat niet zolang zonder gezelschap laten.
Hahaha oh dan zijn die van mij wel verwaarloosd want ik zou dat pas doen na minimaal twee weken weg
Is dat dan bij een bedrijf of iemand die je al zelf kent
Mijne is ook een binnenkat en is helemaal alleen, als ik er twee had zou ik het misschien iets rekken.
@Mette12 pawshake!
Als je ja hebt gestemd, hoeveel cash heb je liggen?
- €0 - €1000
- €1000 - €2000
- €2000 - €3000
- €3000 - €5000
- Meer dan €5000
0 stemmers
Oh nee dit vind ik eigenlijk helemaal niet. Of nou ja, tuurlijk kan iemand heel lief zijn voor mijn kat en tegelijkertijd mn huis leeg roven, maar ik vind het wel heel raar om er zo in te staan dat je enerzijds denkt: deze persoon vertrouw ik iemand toe die me heel dierbaar is en die ik in mijn afwezigheid de best mogelijke verzorging gun, en anderzijds: waar zal ik mijn sieraden verstoppen want die zal ze anders wel jatten. Je kat vertrouw je iemand wel toe, maar je armband of parfumfles? Nee dat gaat te ver
Dit verbaast me altijd, ik heb een tijdje schoongemaakt als werk en al die mensen gaven me gewoon hun huissleutel nadat ze me 2 minuten gezien hadden? Ik zie mezelf echt niet als heel wantrouwig maar zou dat toch niet zo snel doen
Oke nou ik ken wel oppasmeisjes die stiekem iets pakten (oke, make-up of parfum gebruiken is anders dan juwelen stelen wellicht), maar dat betekent niet dat ze niet te vertrouwen zijn met de kinderen. Daarom zie ik het los van elkaar. Een dieren- en/of kinderliefhebber kán iets meenemen. Wantrouwend is het, maar denk dat de mensen die over dit onderwerp ‘wantrouwend’ zijn dus zelf ook eea hebben ervaren eerder of verhalen hebben gehoord.
Voor mij makkelijker praten: ik heb geen dieren.
Kinderen jatten valt ook wel wat meer op dan een lipstick in je broekzak proppen