Stel je persoonlijke vraag #46

Qué? Ik vergelijk hier kinderen met dieren (qua oppassen en vertrouwensniveau). Niet met een lipstick.

2 likes

• Ik denk dat hij heel groot is
  • Ik denk dat zij heel klein is

0 stemmers

antwoord

Edi Rama (premier van Albanië) is 2.01 en Georgia Meloni (premier van Italië) is 1.63 volgens google. Bepaal zelf maar wie dan groot of klein is :nerd_face:

6 likes

Was een grapje op het woord pakten (juwelen pakken, kind pakken. Laat maar) Maar blijkbaar maken mijn hersenen rare gedachte sprongetjes

3 likes

Misschien zien wij er wel allebei heel betrouwbaar uit.

1 like

Al die balkanners, mits ze geen zigeuner zijn, zijn echt tering lang, die van Servië is ook 2 meter, die van Montenegro was dat ook en die van Roemenië is ook echt een reus.

Ze zijn daar ook tering goed in basketbal enzo.

1 like

Jokić is ook echt 1 van mijn favo spelers in NBA nu haha. Die man is echt goud in interviews ook.

2 likes

Dit was het lengteverschil (+ nog 3 cm) tussen mij en mijn eerste vriend en ik zie nu pas dat het er echt niet uitziet.

5 likes

Ja ik heb een huisgenoot gehad die verder prima was, maar die toch spullen van mij en andere huisgenoten jatte. T waren meestal niet echt waardevolle dingen, maar alsnog kut als iemand t doet en het weg is. Dus ik loop liever geen risico meer

3 likes

Haha goede vraag. Voor 2 personen zou ik zeggen.

2 likes

In jouw hetero seksuele relafie('s), wie is er verantwoordelijk voor de anticonceptie?

• Ik (dus de pil, spiraaltje etc.)
  • Hij (dus condoom etc.)

0 stemmers

1 like

Samen

20 likes

Heb jij weleens een dickpic ontvangen? Zo ja, wat deed het met je?

• nooit
  • een enkele
  • best veel
  • heel veel
  • ontelbaar

0 stemmers

Hoe erg vond je het?

• niet erg, leuk juist
  • deed me niks
  • vervelend
  • naar
  • traumatiserend

0 stemmers

(aanleiding: Nescio ontving een dickpic en vond het niet leuk)

2 likes

Verschilde per foto

8 likes

Een enkele, al wel een eeuw geleden, ca. 2000 / 2001 via ICQ.

2 likes

Nooit ongevraagd, alleen tijdens sexting, dus ja toen vond ik het leuk.

7 likes

Vaak op van die spelletjes tegen een random speler. Viespeuken.

1 like

Ja en een man kan ook (mee)betalen aan anticonceptie voor de vrouw! Al is dat dan misschien niet helemaal de verantwoordelijkheid die hier gezocht wordt maar toch

2 likes

Ja dit. Ik gebruik geen hormonale conceptie meer, maar dan koopt hij een keer condooms en dan ik, net hoe t uitkomt. En dat een condoom omgaat zijn we ook beiden bij.

Ohoh

1 like

Ligt aan de situatie en de foto.
Random uit het niks : zeer vervelend.
Tijdens sexting : kom maar door met die slurf.

Maar ik ontvang liever een lichaams foto ofzo dan zo random hoi dit is mn pik aangenaam.

20 likes