Is jouw agenda voor kerst en Oud&Nieuw al rond?
- Ja alle dagen zijn gepland
- Kerst (deels) wel, oud&nieuw niet
- Oud&nieuw wel, kerst niet
- Nog niks gepland
0 stemmers
Is jouw agenda voor kerst en Oud&Nieuw al rond?
0 stemmers
Nog niks gepland, maar ik weet al wel dat één dag Kerst bij mijn familie is en de andere dag bij mijn schoonfamilie. Dus de invulling is al wel bekend.
Alle dagen zijn gepland. Aka lekker thuisblijven, chillen en vreten!
Afgelopen weekend met familie en schoonfamilie afgesproken welke kerstdag we doen. En met oud en nieuw gaan we een paar dagen weg, lekker in een huisje in het bos
Jaa al een tijdje, en ik ben echt enorm tevreden met mezelf, want eerst hetgene gepland waar ik enorm tegenop zie, zodat ik erna lekker een ruime week kan chillen
Met O&N zijn we een weekend weg. Kerst plannen we eigenlijk nooit, we zien wel.
Ja maar of ik me er aan houd is een tweede
Begrijp ik een routine hebben verkeerd? Iedereen wast zân haar toch, en ik de overgrote meerderheid gebruikt minstens iets van conditioner. Is dat een haarroutine hebben?
Ik denk bij routine aan een vaste volgorde met vaste producten! Ik was mijn haar wel maar soms doe ik dat met shampoo, soms met een cowash, soms gebruik ik conditioner, soms was ik het gelijk met conditioner, soms gebruik ik een masker, en wat ik na het wassen gebruik verschilt ook per keer.
Ik had het dit weekend nog over skincare met vriendinnen aangezien ik heel veel gebruik. Begon 1 vriendin over dat ze alleen water een kokosolie gebruikte en zij had de beste huid van ons drieën
Ja at the end of the day is genen nog vaak het belangrijkste (en niet roken/ zonnebrand gebruiken dan wel genoeg geld voor Botox hebben haha).
Edit: nu lijkt het alsof ik extreem veel gebruik voor mân haar haha. Maar was het 2x per week en dan doe ik ervoor rozemarijnolie, wassen met shampoo, haarmasker, wat crĂšme of olie daarna in de puntjes. Soms dat dreamcoat spul, en haarmousse en haarlak voor föhnen/ stylen.
En dan nog zit het ruk.
Daar zijn dermatologen het ook niet allemaal over eens. Paulaâs Choice (ja, geen dermatoloog, maar expert genoeg) zegt juist dat dat niets uitmaakt en dat je alles gewoon na elkaar op kunt smeren. Dat doe ik dus ook.
Ik denk dat een stijltang niet telt toch? Als is dat eigenlijk wel een product.
De 2e poll zou meerkeuze moeten zijn
Eigenlijk wel. Sommigen zeiden ook al dat het per geval verschilt. Mss had ik moeten zeggen âongevraagdâ of âonverwachtâ. Er is ook de welkome dickpic, de dickpic op bestelling bijvoorbeeld.
Als een kam ook telt moet ik even aanpassen naar 2 haha
Waar is dat op gebaseerd? Als mensen geen puisten hebben zeggen ze al gauw dat ze een goede huid hebben. Terwijl het maximaal gedehydrateerd is, verwijde poriën, grove huidstructuur etc
Ik heb me wel laten vertellen dat dit met bijv. retinol (/tretinoĂŻne) het geval is. Dus ik had op een gegeven moment een tube moisturizer op mân nachtkastje staan zodat ik het dan in bed na 20-30 minuten op kon smeren haha!
Maar waar je wel op moet letten is dat de producten goed samen gaan anders gaat het ârullenâ (er ontstaan velletjes/korreltjes). Vooral irritant met je ochtend routine als je make-up draagt.
Ik heb op 10 of meer producten van skincare gestemd, maar dat zijn dan ook reinigingsproducten enzo? En ik gebruik natuurlijk niet elke keer alles, maar ik tel nu ook exfolianten mee, een masker dat ik soms gevel, serum, verschillende soorten reinigers, en weet ik het wat. Dus ik zit gelukkig niet elke avond 10 producten op mân bakkes te smeren
Op hoe ik haar huid zie! Dus veel egaler, weinig onzuiverheden ect. Never nooit dat mijn huid er zo uit zou zien met alleen maar kokosolie