Stel je persoonlijke vraag #46

Ja idd, hier is het echt 100% passief agressief maar in mijn beleving is het buiten het forum gewoon een synoniem voor: “Prima/akkoord” etc.

@EllaFitzgerald hoeft idd niet met emoji’s, mee eens, maarja dat was de poll niet lol

3 likes

Ik heb weleens iets gekocht wat ik daarna geretourneerd heb ivm defect. Kreeg toen een waardebon maar product was al door iemand anders vervangen.
Ik heb toen van een deel van dat geld nog wel iets voor werk gekocht maar de rest mocht ik houden. Heb recent daarom wel een bon niet gedeclareerd zodat ik me niet meer bezwaard voel erover.

1 like

Ik ben van de ergste manager ooit naar de allerbeste gegaan in de zelfde baan. Thank god!

5 likes

Hahaha ik wilde precies zoiets typen. Alles kan en alles mag in de wetenschap :heart::heart::heart:

12 likes

:100::100::100:

1 like

Wat is dan het verschil? Dit is te subtiel voor mij haha

2 likes

Ik heb een (mannelijke, eind 30) collega die op plaatsen waar ik :blush: zou gebruiken altijd deze aap :see_no_evil: gebruikt, zo cringe haha

4 likes

Ik heb dan nog liever een dick pic denk ik. Zo een grafhekel aan die aap, net als die domme emoji met handen voor z’n ogen. Is niet voor volwassenen.

20 likes

Ik heb toevallig een tijdje terug met dezelfde collega een discussie gehad over dickpicks. Hij is er niet helemaal van overtuigd dat je die niet zomaar naar iedereen kan versturen.

3 likes

Verbaast me niks. Armoedig emojigebruik = armoedige persoonlijkheid

14 likes

Iemand gebruikte deze altijd hier op t forum. Maar ik weet niet meer wie

1 like

Die met de E als profielplaatje toch.

2 likes

:relaxed: = Een half lachje, ogen toegeknepen in onschuld, I’m just a girl en ik kan er ook allemaal niks aan doen

:blush: = Een gulle lach. De ogen lachen mee. misschien ietwat kinderlijk vanwege de blosjes maar in ieder geval oprecht

Don’t hate me✌️

11 likes
Eigen ervaring

Zonder al teveel in detail te treden: Een aantal weken geleden heb ik in een situatie gezeten waarbij een manager met veel ervaring en hoge staat van dienst behoorlijk grensoverschrijdend is geweest naar mij en een andere collega. Dit is zo enorm goed opgepakt door de manager van mijn team waarbij er hogerop bepaalde beslissingen zijn genomen. Ik was helemaal verbaasd, ik dacht echt dat ze mij gingen vertellen dat deze persoon nu eenmaal zo is en dat ik er maar mee moet leren leven. Ik ben “maar” een stagiair en het feit dat iemand zo voor je op komt is mijn inziens echt bewonderenswaardig.

54 likes

Ja echt een toppertje heb ik. Betrokken maar geen micro-manager, geeft veel vertrouwen, vindt het leuk om mee te denken in m’n ontwikkeling, staat altijd achter ‘t team… Hoop dat ik een volgende baan er weer zo één tref

1 like
Ik ben woest op FedEx dus ik wil graag weten welke pakketdienst jullie het meeste haten.
  • FedEx
  • UPS
  • GLS
  • DHL
  • DPD
  • PostNL
  • Budbee
  • Redjepakket
  • Fietskoerier
  • BPost
  • Homerr
  • Anders, namelijk

0 stemmers

1 like

Hermes, een Engelse maatschappij, konden bezorgtijd nooit respecteren en wisten nooit waar het pakket was.

6 likes

Geen

10 likes

Ja ik eigenlijk ook geen

5 likes

heb jij na een vakantie ook altijd zo’n moeite om weer in je ritme te komen?

• nee, geen enkele moeite
  • mwoah, misschien eerste dagje
  • ja, altijd

0 stemmers

Ik ben afgelopen week thuisgekomen en heb er nog steeds last van… Werk, sporten, huishouden, gezond eten, hoe deed ik dat ook alweer allemaal?

2 likes