Stel je persoonlijke vraag #46

Qua skincare heb ik spf50, vitamine c serum met hyaluronzuur, dan heb ik nog een cleanser, oogcrème, retinol serum, en een moisturizer.

Qua haar doe ik rozemarijn/pepermunt olie gebruiken omdat ik kaal word dus ja :joy: En verder gebruik ik shampoo, conditioner, w.o.w spray en styling crème om het te stylen na het wassen. Mijn haar zit meestal 1 dag goed en daarna is het coupe d’Abruzzi.

1 like

5 bij mijn standaard routine 's ochtends en 's avonds maar als ik alles wat ik wekelijks bijv doe erbij optel kom ik wel aan 10

2 likes

Naar aanleiding van een discussie met mijn vriend. Een verse ananas

• schil ik
  • slacht ik
  • nog iets anders, namelijk:

0 stemmers

3 likes

Edit: wauw ik had nog nooit gehoord dat iemand de term slachten gebruikt. Maar ik ben duidelijk in de minderheid.

4 likes

Eet ik niet… Volgens mij heb ik nog nooit een verse ananas gekocht. Alleen voorgesneden/-verpakt.

10 likes

Ik zou zelf eerder ‘ik ga even de ananas snijden’ ofzo zeggen haha, maar slachten voel ik wel meer dan schillen😜

21 likes

Laatste keer heb ik mezelf geslacht tijdens het slachten van een ananas :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: ananas wel meegenomen naar de HAP trouwens

26 likes

Heeft de dokter de ananas nog kunnen redden?

14 likes

De ananas werd gefileerd en ik gehecht :innocent: en uitgedeeld aan personeel

8 likes

De ananas dus. Niet DoornRoosje

23 likes

Los van dat het aso is, er hangen ook overal camera’s haha.

43 likes

Toevallig had ik dit laatst en kon niet betalen voordat ik de slang goed had gehangen en mijn auto stond er nog naast, dus weet niet hoe makkelijk dit gaat haha

2 likes

Heb jij een stofzuiger met (laser)lampje?

• Ja en ik vind dit super handig omdat ik goed al het stof zie liggen
  • Ja en ik vind dit ellendig en confronterend
  • Ja en ik heb hier geen uitgesproken mening over
  • Nee

0 stemmers

Ik vraag me oprecht af waarom dit iemands mening zou veranderen. Wat is de reden erachter?

Edit: oh of bedoel je een vervallen auto? Als in iemand met weinig geld?

3 likes

Ah zo, mijn trage hersenen konden even de lijntjes niet verbinden haha

3 likes

Moet wel zeggen dat ik een tankpas heb dus betaal er niet zelf voor. Als ik géén tankpas had en iemand met een dikke auto voor me zou dit doen zou ik misschien wel denken: ah fuck it, ik maak hier even misbruik van. Maar waarschijnlijk zou ik te schijterig zijn.

1 like

Ja dit. Diefstal en de pakkans is honderd procent want je auto met kenteken staat ernaast.

18 likes

Stook/flos/rager jij dagelijks je tanden?

• Ja, echt dagelijks
  • Ik probeer het, maar het is meer een paar keer per week
  • Ik doe het fanatiek nadat ik bij de tandarts ben geweest en dan weer de week voor de volgende afspraak
  • Ik doe het een keer per week
  • Ik doe het nooit

0 stemmers

Heb jij een vaste tandpasta?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sensodyne is echt de beste tandpasta everrr

6 likes

En inmiddels het hele gezin ook aan diezelfde tandpasta in plaats van die laffe prodent :grin:

1 like