Stel je persoonlijke vraag #46

Ik heb een keer gehad dat er onaangekondigd een koerier aan de deur had gestaan met een pakket, die hadden een briefje achtergelaten met dat ze de volgende dag nog één keer terug zouden komen op tijdstip X en dat je het anders zelf maar moest op komen halen bij ze. In een dorp 35 kilometer verderop.

Het was een pakket vanuit werk, echt superraar geregeld (want ik was dus die dag tijdens de bezorging en de dag erop gewoon op mijn werk).

Het was een bezorgdienst waar ik verder nog nooit van had gehoord en ook daarna niet meer.

2 likes

Er komt een remake van Mean Girls

• Ik haat de originele mean girls en dit lijkt me ook kut
  • Ik haat de originele mean girls maar deze lijkt me wel leuk
  • Ik vind de originele mean girls een leuke film maar dit lijkt me vreselijk
  • Ik vind de originele mean girls een leuke film en geef dit wel een kans
  • Ik vind de originele mean girls een leuke film en dit lijkt me ook echt leuk

0 stemmers

1 like

Ik vind de originele mean girls gedateerd en het mag van mij in het verleden blijven

Your mother’s mean girls? Oke aanval.

20 likes

Heel erg Sex Educations vibes!

2 likes

Ik vind het vooral echt een onnodige remake, zoooveel films die harder toe zouden zijn aan een modernere versie!

23 likes

Nou ik heb ook een 30+ collega die die aap gebruikt en geloof me; liever 100 apen dan 1 dickpic :grin:

1 like

Vervolg zoals in de Walmart reclame had mij leuker geleken.

24 likes

Gebruik jij haarlak? Ik bedoel gewoon die haarlak waar je haar wat stijf van wordt.

• Nooit
  • Regelmatig
  • Zelden
  • Af en toe

0 stemmers

1 like

Ik had mean girls een veel leukere film gevonden als Regina gewoon altijd gemeen en de populairste bleef.

Dat kumbaya einde was echt heel kut.

15 likes

Haha die met die duim is sarcastisch. En die andere is echt zo van hihi zo leuk met jouu

1 like

Hoe blij ben jij momenteel met jouw werk (of andere hoofdinvulling van je week, als je die hebt) op een schaal van 1 tot 10?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Ja desnoods een zelfde soort film in het Mean Girls universum maar waarom bijna precies dezelfde film?

5 likes

You know the rules, maak anders zelf een poll aan! Ben hier heel serieus in…

Ik vind regelmatig, zelden, af en toe en nooit het wel goed dekken overigens. Vaak=regelmatig? En niemand gebruikt haarlak in die zin ALTIJD :rofl:

2 likes

Ik wel elke dag, maar ik bemoei niet. Jouw poll is perfect.

6 likes

Hoezo niet? Ken genoeg mensen die het iedere dag gebruike

1 like

Dankjewel dat mijn poll er mag zijn :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Het zou perfect zijn als ik mijn werktijden flexibel ik kan delen en minder reisrijd zou hebben / op de fiets naar mijn werk zou kunnem, maar inhoudelijk en de werkomgeving is voor nu perfect!

Dagelijks valt dan onder regelmatig in mijn ogen.

Ik ben zo ontzettend blij met m’n werk dat ik als de dood ben dat ik binnen een paar jaar niet meer nodig ben omdat mijn functie wordt geautomatiseerd of zo :face_holding_back_tears: zou dat echt verdrietig vinden

4 likes