Deze is echt top
Ben wel benieuwd waarom die mensen op staande voet zijn ontslagen
Diefstal
Collega in een winkel die geld uit de kassa had gejat
Ja ik zelf, maar had niks met diefstal oid te maken.
Ze kwam voor mij op toen is er tegen haar een officiƫle klacht ingediend door iemand anders in ons team van 4 personen en daarna heeft een extern persoon onderzoek gedaan is er besloten haar te ontslaan.
Natuurlijk speelde er veel meer, maar ik wilde daardoor zo snel mogelijk weg, want zij was de enige leuke in het team.
Die collega kwam dronken op haar werk aan om 12 uur ās middags.
De collega die ik had ook, inclusief kotsen in een prullenbak⦠achter een kassa
Meermaals; diefstal (2x) en 1 keer fysiek geweld tegen een collega.
Hahaha wat erg
Je mag ook niks meer tegenwoordig!!1!
- Diefstal van zowel de zaak als van klanten
- Sjoemelen met uren van medewerkers
- Sjoemelen met eigen uren
Diefstal, een akefietje met klanten en kinderen en achterhouden van vrij essentiƫle informatie tijdens sollicitatie.
Beleggen in naam van klanten, streek dan zelf de winst op.
Die persoon hebben ze naar een vergaderzaal geroepen bij aankomst, gezegd dat hij ontslagen werd en werd onder begeleiding van Security naar zijn werkplek gebracht. Zo konden ze kijken of hij enkel persoonlijke spullen nam. Tijdens dat gesprek is ook zijn user id geblokkeerd, kon je niet meer op je pc.
Aan de uitgang vroegen ze badge en sleutels van bedrijfswagen.
Mijn ex-leidinggevende omdat hij iets te duidelijk maakte dat hij het niet eens was met de strategie.
Ging om iemand die helemaal geen diploma bleek te hebben, hij had dat vervalst.
Hij werkte als pedagogisch medewerker in een jeugdgevangenis
Mijn manager in de detailhandel die het geld dat ze āleendeā niet terug bleek te stoppen in de kassa. En een manager op kantoor die bedrijfsgevoelige info door bleek te spelen naar zijn partner die dat gebruikte voor acquisitie.
Een collega omdat ik hem irritant vond
ohja mijn leraar latijn bleek na een jaar ook geen lesbevoegdheid te hebben, had ie over gelogen, hij kon wel heel mooi gitaar spelen.
Uitzendkrachten met valse papieren. Mega gevaarlijk, is heel fraude in geweest
Maar hoe weten ze dat dan? Werd de browsergeschiedenis bekeken?