Stel je persoonlijke vraag #46

Huh!?!? Blijken we helemaal geen zure kantoorkutten te zijn! Bijna 50% stemt gewoon een 8 of hoger!

4 likes

Als mijn werkgever geen superslecht pensioen zou bieden bleef ik hier echt nog wel lang. Nu moet ik daarom eigenlijk binnen nu en jaar of 2 wel weg want er is zelf niet tegen op te sparen en wil niet met een 10 jarig pensioengat zitten straks omdat ik hier fuck all opbouw. Anders was het een 9 :upside_down_face:

1 like

Ik heb deze film nog nooit gezien :scream:

4 likes

Het kost zoveel tijd :sweat_smile: en ik heb er recent wat taken bij gekregen die heel veel werk zijn en ook niet zo leuk. Ik hoop dat ik daar binnenkort een beetje beter in zit en dan geef ik wel weer een 8

2 likes

Ik ben wel super blij want het is heel leuk uitdagend werk maar de werkdruk is zo hoog, het is keihard werken en dat vind ik wel eens echt pittig nooit eens rustig

3 likes

Ik heb me nog nooit zo oud gevoeld als tijdens het kijken van deze trailer

6 likes

Ik vind zo grappig altijd als we een taxi nemen in het buitenland gaat mijn man naast de chauffeur zitten en een praatje maken :rofl:. Mijn vader doet dit ook.

Doet jouw man of vader dit ook?

• Ja man
  • Ja vader
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik zelf ook idd

1 like

Mijn vriend doet dat ook, hij is echt zo’n golden retriever die met iedereen matties wordt.

14 likes

haha dit wilde ik ook reageren :joy: was in kroatiĆ« deze zomer en de vriendin waarmee ik was zei ook gelijk, jij gaat maar lekker socializen met die über drivers want jij bent zo’n sociaal persoon met vreemden. ik heb gelijk vanalles geleerd over de omgeving en de stad, toch helemaal leuk haha

2 likes

De taxi heeft voor mij dezelfde vibe als de kapper, ik voel me altijd verplicht om een praatje te maken en dan ratel ik maar dooršŸ˜…

In de taxi standaard: ā€˜Moet je nog lang?’
Taxichauffeur: ā€˜Nee, ik ben net begonnen. Ik moet de hele nacht.’
Ik: ā€˜Oh jee, al die dronken mensen. Heeft iemand je auto er weleens onder gekotst? Wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt?’

Echt standaard gesprek bij mij haha

25 likes

Stel je mag nog maar 1 keuken eten de rest van je leven, welke is dit dan?

• Hollands
  • Italiaans
  • Mexicaans
  • Japans
  • Frans
  • Thais
  • Vietnamees
  • Chinees
  • Spaans
  • Indiaas
  • Grieks
  • Libanees
  • Marokkaans
  • Turks
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Ik heb werkelijk nog nooit op vakantie met m’n ouders een taxi gepakt besef ik me nu

12 likes

Ontbijt:
image

Lunch:
image

Avondeten:
image

Tussendoor:
image

Midnight snack:
image

My body is ready

70 likes

Ik ben een echte :taco: mexinfluencer :taco:

14 likes

ik zie telkens ophef over een anti-abortus reclame die te zien is online enzo en ik kreeg hem zelf nu ook te zien bij de npo. ik snap niet dat dat mag??? je krijgt toch ook geen pro abortus reclame wtf

• ik kreeg deze reclame en vind dat niet kunnen
  • ik kreeg deze reclame en vind dat wel kunnen
  • ik kreeg deze reclame niet en vind dat niet kunnen
  • ik kreeg deze reclame niet en vind dat wel kunnen

0 stemmers

1 like

Same, ik vind het dan heel ongezellig en gek om achterin te gaan zitten. Of ik moet doodmoe zijn.

Ik hoor hem steeds op de radio en was geneigd om een bericht te sturen in de app (van de zender), maar daar kunnen ze denk ik niet zoveel mee.

2 likes

hmm hebben zij geen invloed op wat er te horen is?

1 like

Heb je ook zo’n onstilbare honger als je ongesteld bent?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Voor m’n gevoel eet ik echt 3x zoveel

1 like