Ik word niet meer ongesteld want pil, maar ik kon alles wel eten. Voelde me net een zwart gat qua honger.
nee heb juist nergens zin in
Haha ja ik heb echt de leukste gesprekken met taxichauffeurs gehad. Ook gewoon dat ze hun hele levensverhaal vertellen en het kan echt over van alles en nogwat gaan.
@Giulia ik heb de week voordat ik ongesteld moet worden onstilbare honger, ik noem dat altijd m’n vreetweek. En als ik ongesteld ben heb ik weer nauwelijks trek.
Stel, je zou je eigen Yvonne Coldewijer kunnen krijgen, die jou stiekem van juice voorziet over jouw vrienden, familie en collega’s. Zou je dat willen?
- Ja
- Ja, maar dan alleen over collega’s
- Ja, maar dan alleen over familie
- Ja, maar dan alleen over vrienden
- Nee
0 stemmers
Ik weet alleen nog de dag ervoor dat ik zoete troep moest en ik graasde dan ook alles langs om dat te vinden. Er zat nul regelmaat in dus ik had niet altijd wat in huis.
Jaa! Hij maakt altijd wel een praatje. Krijg je vaak mooie en soms ook wel taaie levensverhalen te horen.
Vorige vakantie ook ontzettend gelachen met de taxichauffeur, dit werd ook meteen onze vaste chauffeur voor de dagen dat we daar waren.
de Belgische keuken
Als vegetariër is dit niet echt mijn ding
Maar mocht er een veggie variant zijn: graag!
Wat zijn lekkere belgische gerechten?
Indonesisch!
En ik ga sinds een taxichauffeur het nodig vond om een hand op mijn been te leggen en voor te stellen dat ik niet hoefde te betalen als hij mee naar binnen mocht nooit meer voorin zitten in een taxi… en heb volgens mij echt nog nooit met mijn vader/ouders in een taxi gezeten. Wel met partners, maar die zaten dan altijd naast me op de achterbank
Stoofvlees!
Ja! Dan ben ik de hele dag door al aan het eten geweest en dan eet ik alsnog een dubbele hoeveelheid avondeten? Ik snap nooit goed waar het allemaal blijft, kan me niet voorstellen dat je het zoveel sneller verteert ineens?
mensen stemmen hollands??? omg ga genieten theres more to life than avg
Ik kan mn volkoren boterham met nederlandse kaas echt niet opgeven sorry
haha ik dacht bij hollands wel echt aan avg maar alsnog zou ik mijn boterham ook opgeven voor elke dag thais eten
Ik geef niks om avondeten hahaha
oh ik geniet daar juist het meeste van haha
wat is jouw favoriete maaltijd?
- ontbijt
- lunch
- avondeten
0 stemmers
Ik kan me echt de hele dag verheugen op mn avondeten
Is al kiezen tussen je kinderen. Al blijft mss ergens uitgebreid lunchen (diner voor lunch) echt favoriet. Maar ieder heeft z’n eigen kwaliteiten.
Lees jij wel eens sites als Mannenbrein, Mannengeheim, Attractiongym?
- Wat?
- Nee
- Ja, en vind het interessant / vermakelijk / heb er wat geleerd /
- Ja, wat een onzin
0 stemmers
Altijd als ik dingen over liefde, aantrekkingskracht etc google kom ik daar op uit.
Edit: je kan ze trouwens ook op YouTube tegenkomen. Ik ben zelf altijd meer van lezen dan van video’s dus vandaar deze vraag.