Als ik nooit meer warm eten krijg vind ik het echt prima
ik twijfel tussen nee en af en toe, ik benoem het vast wel een keer maar het wordt niet mijn nieuwe persoonlijkheid ofzo (ik haat dat zo bij gym mensen maar ik denk dat ik gewoon jaloers ben want ik haat sporten)
dit was op @Lula maar poll was anoniem
Gewoon normaal maar ik moet me wel echt inhouden dan (of ja âmoetâ van mezelf)
Met normale hobbies niet maar toen ik een hond kreeg wel. Schaam me er achteraf nog voor, want als andere mensen nu zo tegen mij over hun verse hond doen vind ik dat echt een afknapper.
Ik noem het meestal wel een keer in de hoop dat ik iemand vind met dezelfde hobby en we er samen enthousiast over kunnen zijn maar als dat niet gebeurt probeer ik mensen er niet lastig mee te vallen
Ik zoek daar nou echt nooit op.
Nog nooit van deze sites gehoord maar met die zoekopdracht gaan meteen mijn incel alarmbellen af.
En veel betere outfits!
Kroketten en puntzakken pa.tat met mayo. Hutspot, andijviestampot, spruitjes in de winter, lekkere tuinboontjes met aardappels en jus, beschuit met hagelslag, hagelslag met funnies, pannekoeken, paprika chips, stroopwafels, oliebollen en appelflappen
Niet je anus die elke keer in de fik is, omdat de enige kruiden zout en peper zijn. Ik vind het prima
Hoe actief ben jij op vakantie?
- Ik doe het liefst zo min mogelijk
- Ik doe activiteiten die bij de locatie horen, bergwandeling, surflesje, etc.
- Ik maak tijd om actief te zijn, hardlopen, sportles volgen, etc.
0 stemmers
Vraag me dit vaak af en blijf twijfelen tussen Indiaas en Thais! Maar met het mes op de keel denk ik dat ik voor Thais ga.
Pip Pellens plaatste een foto van een bebloed inlegkruisje op Instagram
- Kan prima, taboedoorbrekend, het echte leven
- Wtf?
- Geen mening
- Iets anders, namelijkâŠ
0 stemmers
NMSVPE
Met welk doel?
Het échte leven delen
Ja nee dat vind ik echt geen goede reden. Als het nou voor educatieve redenen oid was okĂ©. Je laat ook niet de inhoud van het toilet zien want âis het echte levenâ
Hahah ik ging ff kijken, maar ik ook nauwelijks!
Menstruatiebloed zit soms wat langer in de baarmoeder of de vagina en is daarom al snel wat donkerder van kleur. Bloed in de kraamperiode is vaak meer, komt dus sneller naar buiten en is dan dus vaak helderder van kleur. Kan van mens tot mens en van moment tot moment heel erg verschillen. Ook menstruatiebloed kan er prima zo uitzien, maar ook niks aan de hand als het donkerbruin of zwart is.
Ah ja heel inspirerend, deze aanbieders van cursussen âvrouwen lastigvallen voor incels die dat niet durvenâ.
Zelfs series die ik super leuk vindt, echt irritant wel