Ja echt een toppertje heb ik. Betrokken maar geen micro-manager, geeft veel vertrouwen, vindt het leuk om mee te denken in m’n ontwikkeling, staat altijd achter ‘t team… Hoop dat ik een volgende baan er weer zo één tref
- FedEx
- UPS
- GLS
- DHL
- DPD
- PostNL
- Budbee
- Redjepakket
- Fietskoerier
- BPost
- Homerr
- Anders, namelijk
0 stemmers
Hermes, een Engelse maatschappij, konden bezorgtijd nooit respecteren en wisten nooit waar het pakket was.
Geen
Ja ik eigenlijk ook geen
heb jij na een vakantie ook altijd zo’n moeite om weer in je ritme te komen?
- nee, geen enkele moeite
- mwoah, misschien eerste dagje
- ja, altijd
0 stemmers
Ik ben afgelopen week thuisgekomen en heb er nog steeds last van… Werk, sporten, huishouden, gezond eten, hoe deed ik dat ook alweer allemaal?
Ik heb een keer gehad dat er onaangekondigd een koerier aan de deur had gestaan met een pakket, die hadden een briefje achtergelaten met dat ze de volgende dag nog één keer terug zouden komen op tijdstip X en dat je het anders zelf maar moest op komen halen bij ze. In een dorp 35 kilometer verderop.
Het was een pakket vanuit werk, echt superraar geregeld (want ik was dus die dag tijdens de bezorging en de dag erop gewoon op mijn werk).
Het was een bezorgdienst waar ik verder nog nooit van had gehoord en ook daarna niet meer.
Er komt een remake van Mean Girls
- Ik haat de originele mean girls en dit lijkt me ook kut
- Ik haat de originele mean girls maar deze lijkt me wel leuk
- Ik vind de originele mean girls een leuke film maar dit lijkt me vreselijk
- Ik vind de originele mean girls een leuke film en geef dit wel een kans
- Ik vind de originele mean girls een leuke film en dit lijkt me ook echt leuk
0 stemmers
Ik vind de originele mean girls gedateerd en het mag van mij in het verleden blijven
Your mother’s mean girls? Oke aanval.
Heel erg Sex Educations vibes!
Ik vind het vooral echt een onnodige remake, zoooveel films die harder toe zouden zijn aan een modernere versie!
Nou ik heb ook een 30+ collega die die aap gebruikt en geloof me; liever 100 apen dan 1 dickpic
Gebruik jij haarlak? Ik bedoel gewoon die haarlak waar je haar wat stijf van wordt.
- Nooit
- Regelmatig
- Zelden
- Af en toe
0 stemmers
Ik had mean girls een veel leukere film gevonden als Regina gewoon altijd gemeen en de populairste bleef.
Dat kumbaya einde was echt heel kut.
Haha die met die duim is sarcastisch. En die andere is echt zo van hihi zo leuk met jouu
Hoe blij ben jij momenteel met jouw werk (of andere hoofdinvulling van je week, als je die hebt) op een schaal van 1 tot 10?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Ja desnoods een zelfde soort film in het Mean Girls universum maar waarom bijna precies dezelfde film?
Een 10 als ik nog maar 5 dagen hoef te werken in plaats van 6 (heb ik mezelf overigens aangedaan hoor maar zou wel chill zijn).