Ik heb heeeeel Ozark gekeken behalve de allerlaatste aflevering
echt altijd animes. 24(?) afleveringen van demon slayer kan ik niet maar 1082 van one piece geen probleem
Zag laatst op Instagram een net verwijderde spiraal (met “stukjes” eraan) voorbij komen van iemand die ik volg. Ik vind niet snel dingen vies, maar dat bebloede inlegkruisje is daar niks bij haha.
Staat dat er ook op joh? Ik lees alleen de “10 signalen dat hij je leuk vindt” en “hoe creëer je diepe aantrekkingskracht” dingen zoals die vroeger in de Fancy stonden. Niet dat ik die nodig heb volgens mij zijn Mannenbrein-en geheim iig gericht op vrouwen dus dit lijkt me sterk.
Edit: ah Attractiongym is wel op mannen gericht en ik zie nu een blog “Poolse vrouwen versieren”. Okee…
Klassiekers zijn frietjes, stoverij, witlof met kaas en hesp in de oven, garnaalkroket / kaaskroket, asperges a la flamand, moules-frites, tomate crevette, vol au vent, waterzooi, paling in 't groen… Qua desserts wafels (Brussels/Luiks), chocolade, speculaas, Belgische kazen …
Als vegetariër eet ik natuurlijk veel van die zaken niet. Maar toch houd ik van de Belgische keuken: ik houd van aardappel in al zijn vormen (frietjes, uit de oven, gekookt…), stoemp, de typische Belgische (winter)groenten (spruitjes, witloof, bloemkool…)… mmm
hahahahaha ik kende dit niet maar die naam is zo grappig
Haha nooit over nagedacht omdat ik de term “ken” maar nu je het zegt is het inderdaad grappig als je erover denkt
hahah snap ik, volgens mij hebben we dat in nederland niet? ik heb het in ieder geval nooit gehoord
Ah ik vind dit persoonlijk wel wat verder gaan dan de Fancy (en ook triester). Het zit vol met seksisme en misogynie. Maar misschien staan er ook minder erge stukken om een divers publiek te trekken, ik heb ze niet allemaal gelezen. Die laatste biedt in ieder geval echt live cursussen aan, het staat allemaal op hun site. Inclusief beschrijvingen en tips lastigvallen van vrouwen met allerlei misogyne theorieën erbij.
pfff wat is dit een verademing vergeleken met die snerpende zeurstem van de weekend zeg
Haha ja, klinkt als, we wisten niet welk type water u wilde dus hebben we maar tapwater, spa rood, bronwater enz. Bij elkaar gegooid en nu is het een waterzooi geworden.
Drink jij wel eens spa rood?
- Nee nooit
- Nee maar wel ander water met koolzuur
- Soms
- Regelmatig
0 stemmers
In Nederland nooit maar in Duitsland is het zo normaal dat ik het ben gaan leren drinken
Ik vond het altijd goor maar toen ging ik in de horeca werken waar het altijd achter de bar stond voor personeel. Heb het soort van leren drinken toen en nu vind ik het best wel lekker
Ik ben echt 1000 keer in duitsland geweest maar heb nooit gemerkt dat dat daar meer gedronken wordt eigenlijk. Maar zal best kunnen.
Heb jij wel eens waterzooi gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voornamelijk in de zomer! Soms mix ik het ook met citroenranja, erg lekker.
Waterzooi met citroenranja?
Ik vond het ook nooit lekker, maar was toen een keer ergens waar het ongeveer als enige beschikbaar was, naast gewoon kraanwater. Dus toen ging ik het toch maar eens drinken en vond ik het juist wel opeens lekker.
Nu drink ik het vooral vaak in de zomer of als alternatief voor cola als ik in een zaak zit waar ze pepsi hebben
Echt zo’n irritante gewoonte. Better call saul vond ik fantastisch, maar ik moet de laatste twee afleveringen nog zien omdat ik die bewaarde voor een speciaal moment. Dark vond ik heel goed, ook nooit meer doorgekeken. En zo zijn er nog genoeg andere series.
In Duitsland hebben ze vaak Gerollsteiner bruisend, man zo zout. Ik krijg dat niet binnen en reden te meer om altijd met mijn eigen water te reizen.