Het is deels mijn droombaan omdat ik maar vier dagen hoef te werken en er prima van kan leven. Daarnaast geeft het mij de ruimte om veel vrijwilligerswerk te doen. Als ik ergens vijf dagen moet zitten ben ik het ook snel zat.
Ik werd van de week weer gebeld door het CBS (na 3x brief negeren) met oa deze vraag. Zal ze volgende keer doorverwijzen naar dit forum, scheelt veel telefoontjes.
Sta jij ook wel eens stil bij de schat aan informatie die de stel-je-persoonlijke-vraag-topics bevatten?
- Ja!
- Nee joh boeit toch niemand
- Nee joh zegt helemaal niks
- Wow ja nu je het zegt
0 stemmers
Ik denk dat wij een specifiek soort mens zijn hier, maar niet specifiek genoeg om er ook echt conclusies aan te verbinden. Dus nee.
Ik vind het voor mezelf wel altijd leuk om resultaten te bekijken om te zien hoe mensen die redelijk op mij lijken ergens over denken.
Zou jij willen trouwen terwijl je echt zichtbaar zwanger bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil uberhaubt niet trouwen. Maar ook geen kinderen haha
Ik heb mijn droombaan al eens gehad (tenminste, het betaalde echt kut maar vond het werk wel geweldig), ik was er toen ook zonder moeite sâavonds en in het weekend nog mee bezig. Maar een dag vrij om gewoon je errands te doen en even je eigen dingen te kunnen doen zonder te haasten na werk is wel heul fijn hoor. Dus zou toch parttime blijven werken denk ik
Ik zou missh wel een dag minder (of om de week willen) maar op mân werk zijn alle mensen die part time werken, of heelll hard ah werk om alles af te krijgen, of maken veel overuren alsnog. Dus ik denk dag, ga ik niet loon voor inleveren
Maar ook niet onzichtbaar zwanger. Ik vind zwangere vrouwen heel mooi en denk dat je er een prachtige jurk etc bij kan vinden als het daar om gaat.
Maar fysiek- nee. Want het is zo onvoorspelbaar hoe je je zal voelen en of je een dag vol kan houden.
En ik wil gewoon dikke party en geen restricties op wat ik mag eten en drinken ⊠maar goed dat heb je dus allemaal ook met nog niet zichtbaar zwanger
Ik ook niet maar het lijkt me al helemaal verschrikkelijk om te trouwen als je 7 maanden zwanger bent ofzo haha. Kwam op de poll door een Reddit Minecraft parkour filmpje op TikTok.
Ik weet niet of ik wil trouwen (of kinderen wil), maar ik denk niet dat het mij echt ik zou maken? Misschien liever niet maar zou er ook niet van balen. Hoef ik in elk geval niet (sowieso onnodig) proberen er zo âgoedâ (slank) mogelijk uit te zien die dag. Want weet zeker dat ik daar helaas gevoelig voor zou zijn.
Voor degenen die dit ook allebei niet willen. Stel dat je moet, welke van de twee zou je dan liever willen?
- Dan maar trouwen
- Dan maar een kind/kinderen
- Nvt want ik wil wel trouwen en/of kinderen/ben al getrouwd/heb al een kind/heb allebei al
0 stemmers
edit: ahaha @MeGusta dit ziet er zo grappig uit
Mag toch hopen dat iedereen met een niet-bestaande kinderwens liever trouwt dan een kind op de wereld zetten die dus ongewenst is?
Huwelijk kan je zo weer verbreken, kind niet (legaal)
Ja dit kan dus niet zo makkelijk dan
Maar misschien dat er ook mensen zijn die toch een beetje twijfelen over een kind (maar het in principe niet willen) maar absoluut niet over trouwen/de rest van je leven een relatie.
Ik wil allebei niet maar ik kan me wel voorstellen dat van mijn kind zou houden en dat leuk zou kunnen vinden als het er nu eenmaal is, maar een huwelijk zou ik echt niet kunnen denk ik (en dan dus met de gedachte dat je niet kunt scheiden)
Ja en trouwen heeft aanzienlijk minder impact op je leven dan een kind krijgen en opvoeden
En trouwen is ook nog eens goedkoper
En ook minder pijnlijk. Het enige kwaaltje wat je daar aan overhoud is een vent.
hahahahahahahahaha
Ja dit, een vriendin was 6 maanden zwanger en moest, na de iets te hevige openingsdans, gaan liggen. Het was 9uur en ze vond het zo jammer dat ze niet mee kon feesten.
2 voor
- Twaalf
- Twa-lluf
0 stemmers
Maakt me echt woest dat Astrid Joosten dit al 20 jaar fout zegt, consequent.