Stel je persoonlijke vraag #46

Zolang ik niet fulltime hoef te werken, ga ik dat ook zeker niet doen. Ik werk nu 32 uur en dat vind ik meer dan genoeg. Word er geen leuker mens van als ik 5 dagen zou gaan werken. Ik zeg ook altijd, als het financieel zou moeten ga ik direct weer fulltime werken, maar voorlopig hoeft dat niet.

6 likes

Ik heb er moeite mee als in ik vergeet het totaal. Maar het is geen emotionele last voor me ofzo, heb ook nooit last van schaamte als ik iemand al een maand te laat heb geantwoord eigenlijk.

4 likes

Ik beantwoord gewoon veel niet en dat stapelt op maar ik heb er eigenlijk heen gevoel bij. Hooguit dat ik soms denk; ai, ik had jou eigenlijk even moeten antwoorden.

5 likes

Ja dit heb ik ook, dan lees ik het en denk ik ok even over nadenken, doe ik zo wel
En zo komt dan niet

3 likes

@Zemraluani @Shaaar Omg chill, ik wil jullie zijn. Ik antwoord niet, maar voel me er vervolgens wel de hele week super kut over.

3 likes

Ik heb een combinatie van 3 banen waarvan maar 1 met een vast aantal uren en daarnaast ben ik aan het afstuderen. Ik denk dat ik gemiddeld de 40 uur per week wel haal als ik alles op zou tellen maar ik weet het ook niet zeker en het fluctueert dus ook veel

3 likes

Nee, omdat niemand me wil aannemen omdat ik geen 3+ jaar werkervaring heb :crazy_face::gun:

Ik vond meteen fulltime werken in het onderwijs met een vak met teringveel nakijkwerk wat veel, maar merk nu dat ik me vaak verveel op mijn vrije dag en ik werk al te veel uren voor 4 dagen, dus ja… denk dat ik volgend jaar maar fulltime ga werken voor de extra monniezzzz.

1 like

Ik moest laatst 5 dagen per week werkgerelateerde dingen doen. Ging maar om 3 weken maar miste mijn vrije vrijdag zó erg :sob:. 32 uur is genoeg voor mij en helemaal prima.

5 likes

Ja maar 38u is makkelijk in 4 dagen te halen dus werk straks na de feestdagen weer 4 dagen

9,5 uur per dag :hot_face:

15 likes

En heb je momenteel nog een ongelezen bericht (app, mail, brief, chat, etc) openstaan waar je eigenlijk op moet reageren maar nog steeds de kracht voor aan het verzamelen bent? En hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt?

• Nee, en ik kan me hier niets bij voorstellen
  • Nee, maar het is wel eens gebeurd
  • Ja, eentje
  • Ja, meerdere

0 stemmers

Ik heb ooit mijn scriptiebegeleider echt weken geghost omdat ik zijn mail niet durfde te openen (heeft een vriendin uiteindelijk voor me moeten doen, strong independent woman hier hoor). En momenteel moet ik reageren op mijn psycholoog dat ik eigenlijk niet verder met haar wil, en die mail staat ook al veel te lang op me te wachten.

5 likes

Het is nu17:17 en echt stikdonker:

• Heerlijk!
  • Vreselijk
  • N.v.t. /geen mening
  • Bestwel kut maar het is niet anders

0 stemmers

Ik kan hier niet aan wennen, ik denk elke keer dat ik al moet gaan slapen. Ik haat het

3 likes

echt, mijn goede voornemen is om ook zo te worden, zou me zoveel nutteloos verspilde energie schelen

2 likes

Ik kan echt niet tegen ongelezen berichtjes of mails. Sowieso als ik een rood bolletje op mijn telefoon zie moet het weg. En als ik het dan toch open antwoord ik ook meteen als het nodig is, en als het niet belangrijk/dringend is wanneer ik eraan denk, of gewoon niet :sweat_smile:

4 likes

Ja 9-18.30 is heel normaal bij ons :sweat_smile:

1 like

Bij ons zou dat 9 uur zijn :grimacing:

6 likes

Oh zo, ja dat is bij ons ook! Maar we werken ook regelmatig een zondag en die zijn 200% dus aan het eind van de maand kom je gewoon aan je 38u per week

1 like

Vind dit altijd lastig te beantwoorden want ik werk 4 dagen (36 uur). Officieel is fulltime met 40 uur toch? Maar echt parttime vind ik het ook niet :joy:

2 likes

Ik werk fulltime, maar in het hoger onderwijs dus heb nogal veel vrije dagen die ik ook gedeeltelijk buiten de schoolvakanties mag opnemen.