Hoeveel geef jij gemiddeld uit aan kwalitatief goede schoenen/laarzen?
- Minder dan €100
- €100 tot €150
- €150 tot €200
- €200 of meer
0 stemmers
Hoeveel geef jij gemiddeld uit aan kwalitatief goede schoenen/laarzen?
0 stemmers
Zou jij beledigd zijn als mensen de naam van jouw kind niet mooi vinden?
0 stemmers
Vind jij Nederlandse patadt ook veel beter dan alles wat er in België te verkrijgen is?
0 stemmers
Hoe bedoel je dit? Wat maakt het uit dat de bruid zwanger was dan?
Ik ben beledigd als ze de naam niet leuk vinden maar ook als andere hun kind zo noemen. Moederschap doet rare dingen met mij.
Ik vermoed dat iedereen giechelde dat het trouwen een moetje zou zijn vanwege de zwangerschap.
Maar dat “kan niet” als ze pas 5mnd zwanger is en de uitnodigingen voor de bruiloft 11 maanden eerder al kwamen
Weet jij een naam voor je niet-bestaande kind?
0 stemmers
Als je met iemand een lastig gesprek wilt voeren, kondig je die dan aan?
0 stemmers
Je collega woont dichtbij jou en rijdt op weg naar werk praktisch langs jouw huis, jij moet met het ov naar werk en bent daardoor 40min onderweg ipv 10. Je collega weet dit en staat er bijna op om je op te halen/naar huis te brengen. Hoe voel jij je daarbij?
0 stemmers
Ik heb dus zo’n collega en ik heb al 10 keer gezegd dat ik prima met de bus wil gaan en niet van haar wil profiteren want ze is geen taxi, maar ze accepteert volgens mij gewoon geen nee dusja dan haalt ze me maar op.
Alleen als het een leuke collega is.
Ja is echt een soort van m’n werkmama dus love her, maar dan nog voelt het ongemakkelijk haha
Bij mijn ouders was het trouwen een moetje (7 maanden zwanger) maar ze zijn er niet minder gelukkig om geweest
De ja-stemmers op de friet-vraag bevestigen weeral mijn vooroordeel dat Nederlanders geen smaak hebben
Maar 10min met de auto is pakweg 20min met de fiets… Waarom zou je dan kiezen voor 40min ov?
Is in je eentje naar een concert gaan leuk?
0 stemmers
het bestaan van nederlandse fritessaus bevestigt dit
Dan snap ik het probleem niet? Lijkt me echt leuk .
Heb je de afgelopen dagen naar buiten gekeken? Ga met dit weer echt niet fietsen.
En ik ben gewoon lui
Haha begrijpelijk, maar ik zou in dat geval op “ok weer”-dagen de fiets nemen, en op regendagen gebruik maken van taxi-collega.
Je hond meenemen naar de bioscoop
0 stemmers
Lijkt me wel vet leuk een bioscoop vol hondjes