Stel je persoonlijke vraag #46

Wat denk jij dat de bevolkingsdichtheid van Mongolië is?

• Tussen de 1 en 5 personen per km^2
  • Tussen de 5 en 10 personen per km^2
  • Tussen de 10 en 30 personen per km^2
    *Tussen de 30 en 50 personen per km^2
  • 50+ personen per km^2

0 stemmers

Antwoord is 2 mensen per vierkante kilometer! Ik wil daar wonennnn lkkr rustig

4 likes

groenland is 0,027/km² mocht je die 2 per km toch te veel vinden

6 likes

Ja ik zag het net, lekkerr. Even kijken waar ik naartoe ga emigreren. Maar in groenland moet je vast ook met een geweer tegen de ijsberen de deur uit of niet?

2 likes

nee is eigen risico

4 likes

Lijkt me heel irritant want veel te veel afleiding/geblaf, en zielig voor die honden want veel te hard geluid.
(Buitenbioscoop met koptelefoons is een ander verhaal, dat heb ik ook weleens gedaan en was heel gezellig.)

10 likes

Soort kleuter bios maar dan voor hondjes. Leuk joh.

2 likes

ik ben wel benieuwd hoe je op deze poll bent gekomen. zag je het gebeuren oid? ik ging er eigenlijk vanuit dat het sowieso niet mag, behalve hulphonden misschien

2 likes

Leuker dan niet gaan ja
Leuker dan samen gaan nee

8 likes

Zou zelf wel fietsen maar dit is gewoon echt niet zo. Als het grootste gedeelte van je route een weg is waar je minimaal 80 mag of snelweg is auto veel sneller.

7 likes

Ik vind een hond meenemen naar de bioscoop wel gek maar als ik het zou meemaken en die hond zou overwegend stil zijn, zou ik er ook niets op tegen hebben eigenlijk

1 like

Ik zou het leuk vinden, maar wel gek tegelijkertijd. Zolang de hond niet blaft en van te voren zijn behoefte gedaan heeft vind ik het wel kunnen eigenlijk.

Vanaf 35 uur is fulltime

3 likes

honden stinken dus alsjeblieft niet

18 likes

Hme??

29 likes

Wat is hme als ik het google maakt mijn browser er hema van

10 likes

Havermelkelite

9 likes

O thank god ik ben niet de enige die verward is over wat hme is

42 likes

De afkorting HME/MO staat voor Hereditaire Multiple Exostosen/Multiple Osteochondromen. HME/MO is een erfelijke skeletaandoening die de pijpbeenderen, het bekken, de ribben en de schoudergordel aantast. Mensen met HME/MO ontwikkelen botgezwellen en dit uit zich vaak al op jonge leeftijd.
HME/MO (Hereditaire Multiple Exostosen/Multiple Osteochondromen) - Aandoeningen | Gezondheidsplein.nl.

Ah, dit leek me al niet zo logisch.

17 likes

@anon50301661 en wat is hpd dan? :sweat_smile:

1 like

Heerliedepeerlie

3 likes