Vind jij dat normaal dan, dat je overweegt om niet naar een concert te gaan omdat je angstig bent om lastiggevallen te worden?
Nogmaals. Niet wat ik zei. Enige wat ik deed is proberen te verklaren waarom haar vader zich zorgen zou kunnen maken als zij alleen naar een concert zou gaan.
En of ik dat normaal vind? Kan ik niet bepalen voor iemand. Als iemand een nare ervaring heeft in een groep mensen, en daardoor angstig is⦠ja kan. Of zich er überhaupt niet prettig bij voelt⦠kan toch ook? Ikzelf ben niet angstig aangelegd, maar ik ga het zeker niet bestempelen als abnormaal.
Ik vind dat eigenlijk wel normaal, ja. Ik vind het normaal in de zin van dat er genoeg vrouwen zijn die overwegen 's avonds niet met het ov te reizen omdat het regelmatig voorkomt dat een man zich af zit te trekken in de trein/bus, of die overwegen om niet alleen naar een club te gaan omdat eh ja omdat mannen, en dus ook dat er vrouwen zijn die overwegen om niet naar een concert te gaan omdat mannen.
(hoop dat dit overbodig is maar ik vind het uiteraard niet normaal om niet naar een concert te gaan omdat je verwacht dat daar een specifiek publiek komt waarvan je vooroordeel is dat dat publiek meer waarschijnlijk is om je lastig te vallen oftewel als hier racistische of anderszins discriminerende motieven achter zitten, maar als het gaat om mannen in het algemeen dan ja zeker begrijp ik wel de overweging)
neee idd, not all men
Ben je trots op je bijdrage? Dat je even hebt kunnen laten zien dat je op sociale media over feminisme hebt gelezen?
Heb jij wel eens ānatuurlijkā anticoncept gebruikt? Dus ladi comb, je cyclus tracken, temperaturen, enzovoort.
- Ja, maar doe het niet meer
- Ja, doe het nog steeds
- Nee
- Ik ben toen zwanger geworden
- Ik ben toen niet zwanger geworden
- Lijkt me betrouwbaar
- Lijkt me onbetrouwbaar
0 stemmers
Lijkt me niet onbetrouwbaar. Het is onbetrouwbaar
Hahaha ja absoluut, maar er zijn ook mensen die het doen, dus die denken wel dat het betrouwbaar is?!
En vroeger dacht ik ook dat het betrouwbaar was, want een vriendin was helemaal enthousiast en was heel erg pro tot ze zwanger raakte
- Ik ken iemand die toen zwanger is geworden
0 stemmers
Ik las deze week zelfs dat een toenemend aantal jonge vrouwen dit doet, veel succes met je baby
Ik gebruikte die app alleen niet als anticonceptie maar juist om zwanger te worden wel gelukt.
Ik vond het wel leuk om als enige te kunnen stemmen dat ik zwanger ervan was geworden
Sorry dat duurde niet lang
Okeee weggehaald
Ah the good old pull and pray.
Voor mezelf vind ik het jammer, maar voor het personeel wel echt beter. Mensen bij de Mac gaan sowieso echt om het minste of geringste helemaal uit hun plaat (ik ben meerdere keren bedreigd toen ik daar nog werkte), daar wil je de tieners die daar werken ook niet aan blootstellen.
Ja omg mensen gingen echt altijd tekeer om niks. Gewoon dienbladen vol eten naar je hoofd gooien als bijvoorbeeld de meisjes speeltjes van de happy meals op waren. Alsof wij daar persoonlijk voor hadden gezorgd ofzo.
Hahah meiddddd
Dus als je je maar gedraagt als een zakkenwasser krijg je je zin.
Heb ook echt medelijden met die medewerkers hoor, maar is toch absurd? Snap ook echt het onvermogen van McDonalds niet om de vega & vleesversie permanent tegelijk te laten bestaan. Alsof ze anders imploderen.