Met tomaten terug gooien en dan ging iedereen klappen
Voor de mensen met 2 of meer kinderen, was je kinder wens na de eerste:
- Ongeveer even groot/hetzelfde gevoel
- Minder sterk dan bij de eerste
- Sterker dan bij de eerste
0 stemmers
Ja dit is toch echt bizar . Ik heb ooit een hele milkshake in mân gezicht gekregen bij het 2e raam van de mcdrive omdat er een hamburger ontbrak in de zak.
Meestal probeerde een manager het dan op te lossen. Of we belden de beveiliging van het winkelcentrum en dan kwamen die het regelen.
Ja serieus, wij hebben toch wel een aantal keer de politie moeten bellen. De meeste mensen waren heel aardig hoor, maar er lopen wat gekken rond op de wereld.
Hoe zag dat oplossen door de manager er bij jullie uit?
Bij ons kwamen de managers namelijk vrijwel nooit echt voor ons op maar probeerde ze vooral de âgastâ toch tevreden te houden, dus zelfs ook wanneer die betreffende gast net had gegooid met een milkshake. Die kreeg een extra hamburger Ă©n een nieuwe milkshake. Herinner me ook nog een keer dat iemand niet geholpen wilde worden door een collega vanwege haar huidskleur. Toen weigerde vervolgens al het kassapersoneel ook om diegene te helpen. Ontstond natuurlijk commotie waarop de manager kwam, die hoorde het verhaal aan EN OPENDE EEN KASSA OM ZELF DOODLEUK DIE MAN TE GAAN HELPEN .
Ik verbaas me vooral over het feit dat vrouwen na een bevalling denken dit durf ik nog een keer aan. Het lijkt me echt zulke horror haha.
Ik merk dat het op dit moment goed in het plaatsje past en mijn leven wel zie met 2. (Hoofd)
Maar dat echte gevoel heb ik minder dan bij de eerste, toen had ik echt rammelende eierstokke en die kriebels en excitement. (Hart)
Nu denk ik vooral ook weer aan slapeloze nachten, zwangerschapskwaaltjes etc. Dan denk ik duurt wel weer 3 jaar waarop ik op ditzelfde punt ben van alles is weer gewend en normaal en weer wat tijd voor jezelfâŠ
Partner wil het heel graag.
Destijds was corona en had ik ook de ruimte en rust voor, en was het nieuw en spannend, nu heb ik het druk met werk en die kleine, wellicht ben ik er daardoor minder mee bezig.
Iemand die dit herkend of kan relativeren?
Hoe oud is je kindje momenteel? Kan natuurlijk zijn dat het gevoel nog komt en de tijd nu dus voor jou nog niet helemaal juist is. Bij mij was het ook niet direct.
Hoe vaak geven jullie je ouder(s) zomaar een cadeau?
- Nooit
- Zelden
- Regelmatig
- Vaak
0 stemmers
Gaat vooral over mijn moeder dan, want voor mijn vader weet ik nooit cadeaus. Die wil voor zijn verjaardag ook altijd saaie dingen als tuinlampjes of een bladblazer.
Mijn moeder houdt van bepaalde geurkaarsen, zeepjes, chocola et cetera, maar koopt niet zo vaak luxe spulletjes voor zichzelf.
Omdat zij vaak op mijn kind heeft gepast en daar niets voor wilde, geef ik dan regelmatig zoiets.
Ja verschilde een beetje per manager. Sommige kozen inderdaad altijd de kant van de klant (of nee âgastâ, klant mocht je niet zeggen ). Vooral de wat jongere managers waren wel okĂ© en die zeiden dan wel dat als ze zich niet gingen gedragen dat ze dan verwijderd zouden worden door de beveiliging. Maar vooral die oudere managers waren verschrikkelijk.
Ja vergeet nooit dat ik een keer dragostea din tei aan het zingen was op de fiets in 2005 ofzo en dat er toen tijdens :â Maya hiiii Maya hoooâ, een vlieg in mijn keel vloog Ik pleurde half van mijn fiets af en stikte bijna
Ik vind een verjaardag waarvan ik er tientallen bewust mee maak al lastig. Dan heb je ook nog vaderdag. Volgens mij heeft hij nog wel een paar etentjes tegoed
Dus iets spontaans is echt nooit gebeurd geloof ik? Jij wel en wat dan? Vind ik wel leuk om te horen!
Heeft er niks mee te maken, maar mijn moeder zei vroeger bijna elk weekend als ze erop uit was geweest âik had bijna x voor je gekocht maar ik wist niet of je het leuk zou vinden dus ik heb het laten liggenâ Had het gewoon meegenomen en/of mij dit niet verteld.
(en het erge is dat ik dit ook een paar keer bij mijn partner heb gedaan bedenk ik nu)
Ik ook niet heel veel! Voor mijn moeder dan nog het meest, een souvenir als ik op vakantie ben geweest, als ik iets leuks voor in huis zie en weet dat zij het ook leuk vindt koop ik het dubbel, of soms neem ik haar mee uit eten. Voor mân vader nooit, die heeft ook nooit iets nodig en vind ik moeilijker te peilen daar in.
Maar ik ging hierover nadenken omdat ik een schoonzus heb die haar ouders constant weekendjes weg geeft, wellness dagen, musicalkaartjes etc en mijn vriend en ik er dan een beetje naast zitten van ehh zouden wij dit ook vaker moeten doen?
Soms
Oh daar zou ik reuze ongemakkelijk van worden, ook van dat steeds krijgen.
Ik doe dit, maar neem het dan wel heeel ruim en tot nu toe gaat het al meer dan drie jaar goed maar ja ik ben ook een beetje zo vanâŠik wil niet echt kinderen, maar als het gebeurt dan gebeurt het maar. Ik heb alles op zich in orde om ze te hebben dus het zou geen ramp zijn. Toen ik nog in de 20 was slikte ik gewoon de pil, maar ik had 0 libido en rare moodswings waardoor ik ermee ben gestopt.