Stel je persoonlijke vraag #46

Hoe vaak zit jullie neus (voor even) verstopt?

• Elke dag
  • Elke paar dagen
  • Elke week
  • Elke maand
  • Alleen als ik verkouden ben
  • Nooit, ik sta altijd op een berg in Zwitserland
  • Altijd
  • Anders, namelijk

0 stemmers

3 likes

Hahaha iedereen mag bij ons snuifbuisclubje!!

2 likes

's nachts :cry:. En misschien meer iets voor het TMI topic: maar als ik dan even Ă©cht super hard snuit dan komt er soms echt zo’n hele dikke klodder los. Ik vind dat dus echt heerlijk, want dan voel je je neus zo weer open gaan en dan weer lekker ademen. Maar dat kost me dus echt 10-20x snuiten op volume 3000. Was vroeger nooit zo’n probleem, maar mijn vriend ergert zich echt kapot (snap ik helemaal). Maar als ik naar de badkamer ga ervoor ben ik weer te wakker daarna. Maar met een dichte neus slapen is ook kut. Echt een dilemma.

4 likes

Dat is ook een manier om te zeggen dat je coke gebruikt

6 likes

Hahahahaha moest hier heel hard om lachen. Nee wij zijn inderdaad samen afgekickt van de neusspray :muscle:t3:

4 likes

hou vol! ik heb zelf het gevoel dat ik na m’n neusspray verslaving veel beter door m’n neus kan ademen dan daarvoor. alsof ik door de neusspray zo gewend ben geraakt aan het door m’n neus kunnen ademen, dat ik het mezelf nu aangeleerd heb ofzo? ik gebruik het nu alleen nog als ik echt heel verkouden ben en dan ook echt alleen voor het slapen.

4 likes

Kan de zwarte high-waisted skinny nog?

• Ja
  • Mwa
  • Nee

0 stemmers

Ik had deze nog in de kast liggen, en het kwam vandaag zo uit om hem aan te doen. Voelt enerzijds nogal vooroorlogs maar eigenlijk vind ik het ook wel gewoon mooi staan? Hij is wel echt zwart en niet vaal, niet afgezakt etc.

1 like

Ik kan me van zulke basic kledingstukken dus niet voorstellen dat je ze helemaal niet meer aan zou doen omdat dat niet “in” is. Ook gewoon zonde van een prima broek.

48 likes

met de snelheid waarmee trends nu terugkeren zijn deze sowieso over een jaar weer in

8 likes

Ben ik met je eens! Ik geloof ook niet zo in de dogma’s van mode die in/uit is. Maar smaak verandert natuurlijk wel een beetje met de tijdgeest mee dus de vraag is meer: vinden jullie dit nog mooi?

Als hij je mooi staat, waarom niet? Ik ben blij dat de skinnytrend voorbij is omdat ik wijdere modellen gewoon 10000 keer mooier vind staan bij de meeste mensen en outfits, maar ik draag ook al sinds ik 12 ben bootcut jeans terwijl ze nooit meer trendy zijn geweest omdat ik me er hot in voel!

9 likes

Zie hier echt nog dagelijks mensen in lopen. Gewoon een goede basic die denk ik nooit helemaal uit zal zijn.

6 likes

Dankje! Ik had echt het gevoel dat ik mezelf opnieuw moest leren ademen, maar so far so good :slightly_smiling_face: Gaat elke week een beetje beter haha.

4 likes

Serieus? Het is niet dat je aan ons vraagt of een gepoederde hoge pruik nog kan :sweat_smile:

11 likes

Haha sorry voor deze dichterlijke overdrijving.

En @Kwal ja klopt. Ik denk dat ik de strakke bovenkant mooi en tijdloos vind. Het zijn de strakke enkels, vooral in combi met mijn enkellaarzen, die ik niet meer voelde. Met hakken is het wel nog steeds heel mooi denk ik!

ja zoals met alle trends is het hoe je het zelf combineert of dingen nog ‘kunnen’, als je daar om geeft. Bepaalde combinaties gaan er op den duur outdated uitzien omdat iedereen zich een tijd precies zo kleedde.

3 likes

Dit idd. Ik zie gelijk iemand voor me met saaie basic nikes in allerlei kleuren. En dan een felle sweater erop. Vreselijk.

8 likes

Vind ik nog steeds mooi met een paar goeie laarzen hoor!

1 like

Heb jij tegels gewipt of een muurtuintje bij je voordeur?

• Ja, zelf gedaan
  • Ja, was al zo
  • Nee, maar wil ik nog wel doen
  • Nee, wil ik ook niet doen
  • Nee, want ik woon niet in een stad/heb een voortuin/anders

0 stemmers

2 likes

Deels zelf gedaan, een halfjaar nadat we eentje hadden gemaakt (geveltuintje) werd de straat heraangelegd en kreeg elk huis er standaard eentje. Inclusief gratis plantjes (en klimplant, klimhulp etc) van de gemeente.

7 likes