Stel we moeten 1 provincie afstaan aan onze zuiderburen, welke zou dat dan worden?
- Groningen
- Friesland
- Drenthe
- Overijssel
- Flevoland
- Gelderland
- Utrecht
- Noord-Holland
- Zuid-Holland
- Zeeland
- Limburg
- Brabant
0 stemmers
Stel we moeten 1 provincie afstaan aan onze zuiderburen, welke zou dat dan worden?
0 stemmers
Hoe kan ik die nou vergeten
Groningers hebben altijd zo’n calimerosyndroom
Nee joh, Limburg heeft Maastricht en Zeeland bolussen. Flevoland heeft helemaal niks.
Flevoland heeft otters
Hmm goed punt. Mss Friesland dan.
Flevoland heeft Almere. Dat is toch onder een select aantal forummers toch geliefd?
In Almere kan het, hoor.
Kunnen we niet de randstad geven aan de Belgen? Randstedelijke merken daar toch niks van. Alles is buitenland buiten de randstad
Dit is net als dat grapje van wat gebeurt er als er een Limburger naar België emigreert → het gemiddeld iq stijgt in beide landen.
Hahahahaha
0 stemmers
Hangt af van wat het is imo. Iets dat compleet gepersonaliseerd / speciaal voor jou gemaakt zou ik wel gek vinden.
Die hebben ook otters
![]()
Dan toch Flevoland weg, genoeg otters over.
Zijn we meteen van Urk af.
Baarle Hertog 2.0
Kinderen vond ik tot een jaar of 12 echt leuk. Daarna vreselijk (dankzij m’n neefjes en nichtjes) maar daar kwam rond m’n 26e weer verandering in door m’n kinderwens. Maar nog steeds vind ik andere kinderen niet zo leuk en weet ik nooit hoe ik er mee om moet gaan als ik moet oppassen. Terwijl dat bij m’n eigen totaal niet het geval is.
Dieren vond ik altijd heel leuk (opgegroeid op een boerderij) maar nu vind ik ze kut. Veel te veel werk, maken alles vies. Toen m’n ouders eerder alles schoonmaakte viel me dat niet op maar nu zou er nooit een dier in m’n huis komen.