Stel je persoonlijke vraag #46

hahaha

1 like

Ik vind zulke mega strakke skinny jeans er echt zo oncomfortabel uitzien, zou hem alleen daarom al niet houden.

1 like

Meestal zit daar juist mega veel stretch in en is ie daarmee comfortabeler dan een wijdere stugge jeans

21 likes

Nieuwbouw dus konden alles zelf doen en dus lekker veel planten, zijn de enige zonder een vierkante bak grint in onze straat :smiling_face_with_tear:

7 likes

enige wat niet kan is iets wat jij leuk vindt niet dragen om wat anderen denken (oke dat en adidas sambas)

4 likes

hahahaha ja ik ook wel tbh maar als je het leuk vindt moet je het alsnog dragen boeie (echt tegenstrijdig dit maar oke)

2 likes

Ja sowieso bepaal ik dat lekker zelf!

2 likes

Als ik begane grond zou wonen, zou ik het meteen doen, maar heb een bovenwoning, dus gaat niet. Helaas

3 likes

Ik heb dit een paar weken geleden nog gekocht

2 likes

is je moeder een betere kok dan jij?

• ja
  • nee
  • nvt

0 stemmers

1 like

Haha adidas samba, er is zo’n fancy pancy sneakerstore in london waar ze dan celebs of atleten uitnodigen en 1 zo’n voetballer kocht iets van 6 paar schoenen waaronder adidas samba. Kreeg echt een error in mn hoofd maar ik vind ze stiekem bestwel leuk haha.

Adidas samba:

• Leuk
  • Niet leuk
  • Mwah wel oke
  • Geen mening

0 stemmers

3 likes

Wij aten nooit zo heel lekker totdat mijn vader ging koken :grin:

Er zijn ook veel meer mannelijke chefkoks valt me altijd op. Mijn vader kan alleen een ei koken.

Volgens mij heb ik dit eerder gevraagd maar van wie zou je liever een kookles krijgen?

• Gordon Ramsay
  • Jamie Oliver

0 stemmers

3 likes

Ja hoewel me dat een ontzettend zware baan lijkt, veel lange uren en altijd laat

1 like

Eigenlijk zou ik voor beiden passen

10 likes

Zag dat Gordon gisteren zn zesde kind heeft gekregen (hij is 57 wajo)

6 likes

Oh wauw. Naja hij heeft iig nog genoeg energie volgens mij. Vind jamie oliver echt zo’n sukkel haha

4 likes

Nou Jamie Oliver heeft een hele bijzondere manier om fried rice te maken (met Chili jam erin). Dan word ik liever een stupid sandwich genoemd door Gordon

Ah nee ik vind Jamie Oliver zo sympathiek. Bekend geworden doordat hij betere schoollunches wilde voor kinderen en ze wilde leren waar producten vandaan komen. Daarna opende hij restaurants waar mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt konden leren om kok te worden. Hij heeft zijn bekendheid wel echt voor goede dingen ingezet. En nu hij woont in zo’n prachtige Engelse cottage met een enorme moestuin, echt mijn droom.

56 likes