Gordon zei ooit dat hij de griekse keuken verkoos boven de italiaanse. Sindsdien is hij mn allesje.
Sorry love italie maar haat pasta.
Chilijam is toch gewoon een soort zoete chilisaus. Lijkt me lekker in fried rice.
Geen idee. Als je het zelf zou maken, volgens het recept, moet je abrikozenbomen gebruiken
Overigens heeft hij ook Spanjaarden boos gemaakt vanwege zijn paella
Make your own chilli jam using ½ a cup of deseeded chopped fresh chillies, ½ a cup of white wine vinegar, ½ a cup of sugar or apricot jam, and a couple of peeled finely chopped garlic cloves. Simply pop it all in a pan and boil down until thick and syrupy.
Staat onder tips. Die abrikozenbomen is autocorrect die met mij aan de haal ging
Ga je vandaag naar de klimaatmars?
- Ja
- Nee ik kan niet, maar zou wel willen
- Nee ik ga niet, maar steun het wel
- Nee
- Wat?
- Anders
0 stemmers
Ik vind dit altijd zo’n flauw commentaar. Als je authentieke Spaanse paella gaat maken ga je toch niet Jamie Oliver raadplegen?
Ik zou beiden leuk vinden maar ik heb het idee dat Gordon meer kennis heeft. Geen idee waarom. En Jamie vind ik soms wat chaotisch / rommelig.
Moest aan deze meme denken bij je vraag.
Ja met dit ben ik het helemaal eens. Ik vind Jamie vaak maar wat bij elkaar gooien en vooral gerechten maakt wat makkelijk en snel is . Heb echt hele rare gerechten van hem gezien voorbij komen ook. Love wel die man waar hij samen mee werkt/werkte? Die Italiaan die altijd schreeuwt “WHY AM I COOKING SO GOOOOOOD!”
Bedoel je Gino?
Ik moet altijd zo om hem lachen.
Ja Jamie Oliver gooit ook gerust tomaten die nog aan een tros zitten gewoon aan de tros in de pan. Het zal best werken maar ik snap niet dat je die niet loshaalt en zonder het steeltje verwerkt.
Haha nee die bedoel ik niet maar hij is idd echt hilarisch.
Ik heb ff gekeken en ik bedoel Gennaro Contaldo.
Ja en ik heb vaker gelezen dat hij ook echt zo aardig is. Lijkt me dan toch een leukere & gezelligere kookles.
Gordon Ramsay heeft dan weer heel veel Italianen boos gemaakt met zijn recepten
Sorry, ben echt fan, maar dit is gewoon echt niet zo.
Ja maar dat ziet er mooi uit op je bord.
Nee Jamie, dat is fucking irritant als je met zo’n steel op je bord zit te kutten.
En als 1 van deze 2 chefs vanavond voor je mag koken. Zij kiezen zelf het gerecht uit:
- Gordon Ramsay
- Jamie Oliver
0 stemmers
Dan hoop ik op de beef wellington van gordon, ben daar erg benieuwd naar
Maakt mij niet uit. Als ik maar niet zelf hoef te koken.
Ah ja die ziet er idd heel goed uit.
Die Andycooks(?) op tiktok lijkt me goed. Die kan echt van allerlei gerechten uit elke plek ter wereld goed maken (althans dat lijkt zo) hij heeft zelfs wel eens stamppot en oliebollen gemaakt haha.