Volgens mij is hij ook gedeeltelijk Nederlands
Ja volgens mij is zijn oma Nederlands. Maar hoeveel geluk heeft die vriendin โbabeโ van hem haha.
Gordon Ramsay is denk ik meer een chef chef, en Jamie Oliver meer middle class.
Vind het commentaar van authenticiteit ook heel flauw, Jamie Oliver maakt gewoon recepten met dingen die mensen al in huis hebben of makkelijk kunnen krijgen. Beetje voor je ouders die altijd avg koken om eens wat anders te proberen.
voor authentieke recepten moet je bij ons rudolph zijn
Als je alleen maar bij authentieke recepten mag blijven kunnen veel sterrenchefs wel inpakken. En dan zouden we ook nooit een patatje rendang kunnen eten. Ik vind dat doen alsof een recept veranderen een doodzonde is zo overdreven.
Behalve als het gaat om zakjes wokgroente in pastasaus natuurlijk. Dat kan รฉcht niet.
Dit doet me denken aan dat ik laatst aan iemand vroeg wat ze at. En zij zei macaroni. Dus ik zo ja met wat erin?
Sambalโฆ en verder niks!! Niet eens kaas!!
Gewoon nat deeg met sambal.
Ben jij later in je leven opgewarmd tegenover huisdieren of kinderen?
- Nee vond die altijd allebei al leuk
- Nee vond dieren altijd al leuk
- Nee vond kinderen altijd al leuk
- Nee vond ze allebei altijd al kut
- Nee vond dieren altijd al kut
- Nee vond kinderen altijd al kut
- Ja, vind dieren nu wel leuk en eerst niet
- Ja, vind kinderen nu wel leuk en eerst niet
- Ik heb geen idee wat je van me wil weten
0 stemmers
Dieren altijd al leuk. Kinderen juist afgekoeld
Kinderen vind ik nu minder kut, maar โleukโ is echt overdreven.
Ik vond kinderen leuk tot ik 16 werd. Toen sloeg dat opeens om. Geen idee waardoor.
Over kinderen ben ik neutraal. Altijd al geweest
Als dit te persoonlijk is snap ik het ook hoor maar als je kinderen niet leuk vindt, hoe kwam je dan toch โop het ideeโ zelf kinderen te krijgen? Je hoort het natuurlijk vaker, dat mensen hun eigen kinderen super leuk vinden en andere kinderen niet, maar dat lijkt me best een gok? Ik ben zelf nog een beetje aan het struggelen met mijn uitblijvende kinderwens, vandaar de vraag. Nogmaals, als je geen zin hebt om te antwoorden geeft dat ook niet
Kinderen zijn eigenlijk best okรฉ, de ouders van kinderen vind ik vaak veel irritanter. Laatst was ik met iemand die alleen nog maar over spuugdoekjes en draagzakken kon praten.
Ja ik voel dit zo erg. Sinds mn zus kids heeft is dat het enige waar ze over kan praten. Ze begint ook gewoon uit het niks over hoe lang kind 1 heeft geslapen vannacht en dat kind 2 een halve ipv een hele fles op had. Hou zielsveel van die kinderen maar het boeit me echt niet.
Wat vind je van de reels op deze pagina?
https://www.instagram.com/vivazschoonhoven/
(๐ ๐ธ๐ ๐ฐ๐ ๐ณ๐ฐ๐ผ๐ด๐ -& ๐ท๐ด๐ ๐ด๐ฝ๐ผ๐พ๐ณ๐ด ๐ ๐ฒ๐ท๐พ๐พ๐ฝ๐ท๐พ๐ ๐ด๐ฝ on Instagram deze bijvoorbeeld)
- WTF
- nmsvpe
- Leuk
- Op de link klikken is te veel moeite
0 stemmers
Ik heb zon hekel aan van die saaie dames die van die veel te dure marktkleding op die manier probeert te verkopen.
Hoop dat het algoritme me nu niet vervloekt met alleen dit soort filmpjes in mijn explore net nu ik van alle AUTISTIC GIRL memes af ben (ik ben niet autistisch)
Ik vind het wel schattig dat ze zoveel moeite doen om filmpjes te maken voor hun insta. Kan me best voorstellen dat dit helpt met de verkoop. Het is niet mijn ding, maar you do you.
Je kind de naam geven die je met een ex partner had bedacht?
- Ja zou ik kunnen doen, boeit me echt niet
- Ja, maar ik heb er wel een beetje moeite mee
- Nee
- Ik zou eerst op zoek gaan naar een andere naam, maar als ik deze naam het mooiste blijf vinden dan zal ik de naam wel geven.
- Anders
0 stemmers
Ik zie dus dat mijn ex โonzeโ naam heeft gegeven aan zโn baby. We hebben een lange serieuze relatie gehad, waarin ik niet zeker was of ik kinderen wilde. Inmiddels weet ik( en mijn partner) zeker dat ik geen kinderen wil, en mocht ik onverhoopt toch zwanger raken dan zou ik deze naam niet meer kiezen, dus er is geen issue. Maar ik benieuwd of jullie dus een naam zouden kiezen die je met een andere partner had bedacht en of je dat aan je huidige partner zou vertellen?
Ik heb zelf ook totaal geen idee of ik wel of geen kinderen wil. Maar ik had het er een keer met mijn moeder over, en die zei inderdaad precies wat jij zei. Nooit iets met kinderen gehad, maar mijn vader wilde het heel graag. Haar eigen kinderen vindt ze leuk, maar met de kinderen van anderen heeft ze nog steeds helemaal niks ook.
Ik moet zeggen dat ik zelf altijd dacht dat ik kinderen ook echt niet leuk vond. Maar voor mijn werk moet ik af en toe wel kinderen behandelen en toen is het veranderd naar: ik vind kinderen onder de 5 echt niet leuk.