Stel je persoonlijke vraag #46

Dit heb ik ook, behalve dat ik een saaie jeugd heb gehad dus dat er geen aanleiding voor is.

2 likes

Er gaat daar toch ergens wat mis. Maar wat?

Ik voel me inmiddels soms net een wandelende portemonnee en vind daardoor cadeautjes kopen steeds minder leuk. Ben continu geld aan het uitgeven aan anderen en hun mijlpalen, en daardoor kan ik minder sparen voor dingen die ik zelf heel graag wil. Mag ik ook nog zelf genieten van mijn eigen geld? :frown:

14 likes

Ik denk nog vrij regelmatig aan random mensen die ik ooit heb ontmoet en die voor langere of kortere tijd in m’n leven waren (maar ook mensen van de middelbare school, die je ontmoet met vakantie, internetvrienden van vroeger). En ik vind het wel jammer dat je eigenlijk nooit zal weten of andere mensen ook zo over jou denken. En wat ze dan denken :grimacing:.
Overigens vind ik de hoeveelheid mensen waarvan ik had gedacht ze op een gegeven moment nooit meer te zien en die ik nog steeds tegenkom echt veel te groot :sweat_smile::smiling_face_with_tear:

Anyway ik wil natuurlijk geen zoetsappige post maken dus heb jij een aartsvijand/arch-nemesis (hoeft niet recent te zijn ofzo maar iemand waarvan je zegt “ik zou t m’n ergste vijand niet toewensen” dat je dat die persoon wel degelijk zou toewensen. Maar je geen psycho bent die dat wil toegeven. Of wel ik oordeel niet)

• Uhm nee? Wat een rare vraag wie heeft er een aartsvijand wat is dit een marvel film?? Doe normaal.
  • Jazeker. Maar die zie ik gelukkig niet meer. Maar als ik diegene tegenkom dan ben ik de betere persoon. Daarbij wraak wordt het beste koud geserveerd en laat ik nou net een heerlijke paddestoelen salade gemaakt hebben
  • Ja en die persoon zie ik nog veel te vaak.
  • Anders

0 stemmers

Ja mijn (inmiddels niet meer) stiefmoeder is die persoon. Ik heb haar gelukkig al heel lang niet meer gezien en eigenlijk ook geen idee hoe ik zou reageren. De laatste keer kreeg ik een vette paniekaanval dus gok dat het zoiets zou zijn. Zij is de enige persoon in mijn leven waarvan ik oprecht blij ben als ze ooit komt te overlijden.

5 likes

Ja meid ik ben gewoon open psycho. moet ik nog vertellen wie ik het liefst stoomwalsen?

3 likes

graag

5 likes

Ik heb wel een vermoeden tbh.
Paddenstoelen salade anyone? :mushroom:

2 likes
  • Nee die heb ik niet, maar ik heb dan ook het geluk dat ik nooit mishandeld/misbruikt/vernederd/gepest of verwaarloosd ben en ik kan begrijpen dat mensen die dat wel is overkomen wel een aartsvijand zullen hebben.

0 stemmers

2 likes

Ja sorry @Chesirecat (en anderen) :hugs::hugs: ik dacht niet verder na dan een grappig bedoelde poll maken

4 likes

Het schoonloeder. Echt een feest als die de pijp uit is, maar wel hopen dat ze niet zo oud wordt als dr ouders want my lord dan moet ik nog 20 jaar met dat stomme achterlijke mens dealen. Zou mn leven echt zoveel beter maken als zij er niet meer zou zijn.

2 likes

Hij, maar dat komt omdat ik nog studeer. Ben benieuwd hoe dat over een jaar of twee is

1 like

Op fulltime basis verdienen we allebei evenveel, maar ik werk niet fulltime en hij wel :sweat_smile:.

Per uur verdien ik meer, maar hij heeft een bonussysteem en ik niet
Dus op jaarbasis zit hij wel een stuk hoger dan ik. Allebei fulltime, bij mij is dat 36 en bij hem 38

2 likes

En om ook maar even een brag erin te gooien: ik ben er ook echt trots op dat ik meer verdien (ik werk ook nog eens minder), mijn partner is man. Het voelt dan toch alsof dat de oneerlijke verdeling in heel Nederland weer een beetje in balans brengt

36 likes

Ik verdien ieeeets meer een deel van het jaar maar zelfde baan zelfde cao alleen loop ik een halve periodiek voor haha

2 likes

Doneer jij:

• Ja, bloed
  • Ja, plasma
  • Ja, bloedplaatjes
  • Nee, wel gedaan (een van bovenstaande dingen)
  • Nee, nooit gedaan en wil ik ook niet
  • Nee, nooit gedaan maar wil ik (misschien) wel

0 stemmers

2 likes

Naja “wil ik niet”, ik heb het geprobeerd maar ik word gewoon zo onwel van bloedprikken… flauwvallen, en dan meteen op een nare manier, viel op de grond eindigde met hersenschudding :sweat_smile::+1:t3:… dus nee dat wil ik niet/kan ik kennelijk niet.

10 likes

Ja eigenlijk had ik kan niet er ook wel bij kunnen zetten omdat er ook best veel redenen kunnen zijn dat je niet kan.

5 likes

Ja ook als je eerder zelf bloed gehad hebt toch? Of als je standaard bepaalde waarden te laag hebt dacht ik?

2 likes