Stel je persoonlijke vraag #46

Mij lijkt dat beter…

1 like

Ik heb de uitkomst van de poll volledig genegeerd en ben voor 270x260 gegaan. Desalniettemin dank voor het stemmen!

31 likes

Hoe vaak per week koken jullie gemiddeld?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk alle dagen koken we gewoon vers, alleen twee keer in de week zijn we allebei laat thuis dus dan eten we uit de vriezer

1 like

Ik heb restjes opwarmen van wat je eerder hebt gekookt niet mee gerekend! Of noem je dat wel koken?

5 likes

Nee!

1 like

Dat vraag ik me ook af haha. Ik heb nu gestemd hoe vaak ik zelf ongeveer kook. Tegenwoordig is dat meestal mijn partner. Maar zelf koken doen we denk ik gemiddeld wel 6x pw en max 1x bestellen of buiten de deur eten.

Zelf ja!

2 likes

M’n vriend kookt. Als ik iets grondig haat is het koken.

7 likes

Dat je zelf kookt of bijv je partner als in thuis eten? Ik eet 4 dagen per week gemiddeld thuis, dan kook mijn vriend of ik vers.

Dan wordt er zo’n simpele vraag gesteld en komen er alsnog 5 verduidelijkingsvragen. Love het forum :joy:

17 likes

Ik keek gisteren zo’n weer veel te uitgebreide bevallingsvideoverhaal bladibla en ze hadden het ook over hun Doula.

Had jij een Doula bij jouw bevalling?

• Nee
  • Ja
  • Ben nooit bevallen

0 stemmers

Hahaha ja echt elke pollvraag word heeeelemaal uitgemolken.

Vind jij dat je eerder teveel of te weinig kleding hebt? Sorry, ik geef maar 3 opties

• Te veel
  • Te weinig
  • Precies genoeg

0 stemmers

Ik heb tijdens een verhuizing in Juni echt heeeeel veel weggedaan. Ik denk wel de helft. Voelt echt veel fijner om minder zooi te hebben. Baal alleen van een mooie leren jas, ik dacht dat het zo’n lellik plastic ding was en al in de zak gegooid met wat weg mocht.

1 like

Zowel te veel als te weinig. Ik heb heel veel miet passensde kleding, maar te weinig goed zittende kleding.

31 likes

Oke hoeveel dagen per week kun je ervan maken, maakt mij niet per se uit of dat 1 of 10 keer op een dag is. Hoeveel dagen per week kook je.

Niet kliekjes opwarmen, niet je partner.

2 likes

Heb jij een bepaald kleding item waar je al lang naar op zoek bent?
(Lol dit klinkt net als een slechte advertentie)

• Nee
  • Ja, namelijk:

0 stemmers

1 like

Ja, een zwarte fluwelen broek die de perfecte lengte en pasvorm heeft.

1 like

De perfecte zwarte longsleeve van mooie, dunne, licht elastische stof met diepe V-hals die aansluitend is maar ook soepel gedrapeerd

1 like

Ga jij volgende week los met black friday?

• Ja zeker
  • Nee ik heb wel een ruggengraat
  • Ik heb zogenaamd echt nog wat dingen nodig!

0 stemmers

2 likes

Alleen als er een goede aanbieding is dat ik toevallig ‘nodig’ heb. Denk aan een jaar voorraad odorex of wasmiddel

2 likes