Stel je persoonlijke vraag #46

Ohhh ik dacht dat het gisteren was! Baalde al dat ik geen goede aanbieding voor mijn shampoo kon vinden haha.

3 likes

Call me when you’ve found it

2 likes

Ik dacht dat het gister was, vond het al zo tam. Niks gekocht overigens

6 likes

Heb je de pantalon van Vanilia al geprobeerd? Tailored Twill. Ik ben lang en valt voor mij zeker wel lang genoeg. Vanilia kan voor een klein bedrag ook alles innemen etc.

4 likes

Zwarte hoge laarzen waar mn dikke kuiten in passen :+1:

12 likes

Wel een stofzuiger gekocht al (huil nog steeds, want echt nodig) en lippotloden van MAC (want zogenaamd nodig). Halve ruggengraat dus.

4 likes

Ik lees dit hier best vaak. Een vriend van mij heeft een aantal jaren in een sneakerzaak gewerkt, wel echt lang geleden. Maar dat dus die laarsjes die ze ook verkochten vaak niet om de kuiten konden/pasden. Bij zijn vriendin om geen enkele. Ik denk bijna dat ze het te smal maken?!

2 likes

Ja, we hebben zowat alles nog nodig voor de baby dus ik ga voor het eerst ooit redelijk wat aankopen doen. Ik word er alleen nu al bloedje chagrijnig van.

Ik hoop dat de cadeautjes die ik voor mn sinterklaaslootje wil kopen een beetje korting hebben. Dan kan ik meer kopen voor het budget.

4 likes

Dit domme vest van primark. Al 3 x naar de primark voor gereden maar helaas

9 likes

Deze trui, al weken uitverkocht en niet te vinden op Vinted. Ja, laatst eindelijk een keer maar dan voor 70 euro, doeiiiiiiiiii.

1 like

Niet kleding maar tas: een fijne, stevige werktas van een bepaald soort leer. Lijkt een onmogelijke opgave

Hoe “dik” zijn je kuiten? Ik heb in het dames met een maatje meer topic laarzen van Scapino gepost, deze hebben stretch en passen om mijn dikke kuiten🥲

1 like

Achter de bar in een poppodium en leiding bij de scouting

2 likes

Ik ben klassenassistent geweest bij Vluchtelingenwerk. Vond het wel echt heel leuk! Je ondersteunt de docent bij het geven van inburgeringslessen. Bepaalde cursisten wat extra aandacht en uitleg geven, huiswerk nakijken etc. Heel veel interessante mensen ontmoet.

7 likes

Heb jij een Air Up?

• Ik laat me niet influencen
  • Ja, is chill
  • Ja, is niet chill
  • Air Up?

0 stemmers

1 like

Oeh leuk ding

2 likes

achter de bar bij het filmhuis, vakantiekampen voor kinderen in de duinenen, abortusbuddy.

9 likes

Ik drink al meer dan voldoende water

1 like

Ja, ik ben een maatje voor, in mijn geval (wat ik koos) eenzame ouderen. Heb je overal in Nederland te vinden qua vrijwilligerswerk. Oja maatje houdt dus in mijn geval in dat ik er wekelijks op bezoek ga, kletsen, wandelen, wat ze dan ook maar wilt doen. Een luisterend oor om haar eenzaamheid wat minderen.

10 likes