Stel je persoonlijke vraag #46

Pieter Post!

4 likes

12 likes

Pieter post was in mijn tijd een poppetje van klei

6 likes

IMG_1253
Zie het verschil niet

6 likes

Ah kijk nou hoe schattig

3 likes

Met zijn poes, verdient de kost :notes:

13 likes

image

Smoes! (waarvan ik altijd heb gedacht dat ze Snoes heette :unsure:)

14 likes

Met de verkiezingen die morgen plaatsvinden maar ff een toepasselijke poll. Ik weet dat paar dagen terug ook al zo’n poll is geplaatst maar die was openbaar en in paar dagen kan er best wat veranderd zijn.

Eerste poll is openbaar, tweede anoniem.

Op welke partij ga jij morgen stemmen? OPENBAAR
  • VVD
  • D66
  • GL/PVDA
  • PVV
  • CDA
  • SP
  • FvD
  • PVDD
  • CU
  • Volt
  • JA21
  • SGP
  • DENK
  • 50PLUS
  • BBB
  • BIJ1
  • NSC
  • Overige partij
  • Ik ga/kan/mag niet stemmen

0 stemmers

Op welke partij ga jij morgen stemmen? ANONIEM
  • VVD
  • D66
  • GL/PVDA
  • PVV
  • CDA
  • SP
  • FvD
  • PVDD
  • CU
  • Volt
  • JA21
  • SGP
  • DENK
  • 50PLUS
  • BBB
  • BIJ1
  • NSC
  • Overige partij
  • Ik ga/kan/mag niet stemmen

0 stemmers

Ga jij naar aanleiding van de peilingen strategisch stemmen morgen? (openbaar)

• Ja, terwijl ik normaliter niet strategisch stem
  • Ja, maar ik stem altijd strategisch n.a.v. de peilingen
  • Nee

0 stemmers

Weet jij waar SGP voor staat? (openbaar) Ik wist het namelijk niet en zie 't nu op de kandidatenlijst staan die ik gebruik voor het maken van de poll :sweat_smile:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Antwoord: Staatkundig gereformeerde partij

1 like

Ik ben al uren zoekende naar mijn stempas, hoop dat hij morgen alsnog boven water komt :sob:

Love it dat de stemmen op vvd en 50plus niet in de openbare poll te zien zijn :joy:

3 likes

Jaaa precies waarom ik een anonieme poll wou :raised_hands::raised_hands:

3 likes

Oh goeie, durf hem alleen niet meer erbij te zetten want dan zijn de huidige stemmen weg

• Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen

0 stemmers

Elke stemwijzer die ik invul heb ik geen extreme overeenkomsten met 1 partij. Vaak komt er rond de 50% overeenkomst uit terwijl om me heen mensen echt in de 70% scoren. Vind het zo ongelofelijk lastig. Bij sommige ben ik het met bepaalde dingen heel eens en dan weer bij sommige totaal niet. Kan niet echt iets vinden waar ik me goed in kan vinden merk ik. Twijfel echt om een blanco stem evt te doen maar ook dat voelt niet goed.

1 like

Als je een extreemrechts kabinet wilt voorkomen, stem dan alsjeblieft strategisch GL/PVDA :pray:

16 likes

Ik had vandaag iemand op werk die als hoogste overeenkomst 23% had en daarom ging ze op die partij stemmen. De partij was de vvd :smiling_face_with_tear:.

1 like

Ik heb al gestemd (buitenland), strategisch op GL-PvdA. Klein beetje spijt van, heb ook erg getwijfeld tussen dit en PvdD. Maar ja, nu toch niets meer aan te doen, nu vooral heel hard hopen dat ze de grootste worden en we geen rechts-extreem rechts kabinet krijgen :crossed_fingers:t3:

4 likes

Heeft die persoon dan op alles ‘geen van beiden’ geantwoord ofzo

3 likes

Nadeel van stemwijzers vind ik vaak dat je de stelling soms net anders uit kan leggen. Want het zijn stellingen en daarmee geen ruimte voor nuance. wat je kan doen is de partijen waar je denkt wel mee eens te zijn te kijken naar hun 10 belangrijkste punten. Vaak kan je wel relatief makkelijk op hun website vinden.
Ik dacht dat een blanco stem opgeteld werd bij de grootste partij dus misschien wil je dat ook niet. (Weer ik niet zeker)

6 likes

Ja op heel veel! Ze zei dat veel dingen haar niet interesseerden (zoals de wolf).
Maar we hebben het er een tijd over gehad en ze ging zich deze avond nogmaals erin verdiepen.

1 like

Ik vond deze ook wel goed, niet over de mooie punten in hun partijprogramma’s maar hoe ze daadwerkelijk hebben gestemd afgelopen jaren: https://www.stemmentracker.nl/

3 likes