Ik stem altijd voor mijn vriend, dus 1 stem strategisch en 1 stem voor mn stemwijzer partij
Als je vermoedt (eigenlijk bijna zeker weet) dat iemand hier iets heeft gepost over een familielid/vriendin van jou zou je dit dan tegen die familielid/vriendin zeggen?
- ja
- nee
- hangt er vanaf
0 stemmers
Maakt het hem niet uit? Of is hij het met je keuze eens?
Mja ergens er tussenin. Hij vindt politiek ingewikkeld, en als ik hem dan uitleg (voor zover ik dat kan) waarom ik waarop stem, dan kan hij zich daar wel altijd in vinden.
Test jij jezelf op corona als je verkouden/ziek bent?
- Nee
- Ja
- Misschien (bijvoorbeeld bij bepaalde klachten wel)
0 stemmers
Zolang ik nog een aantal zelftests thuis heb liggen, test ik mezelf.
Nee ik zie de meerwaarde er niet van in, we moeten ook gewoon werken met corona
Ik kreeg al medestanders in het Utrechttopic, dus ook nog even hier:
Waar stem jij morgen?
- Bij het stemlokaal dat op mijn stempas staat
- Bij een ander stemlokaal dichtbij huis
- Bij een stemlokaal dichtbij werk/school
- Bij een stemlokaal op een handig punt tussen werk/school en thuis (station oid)
- Ik kies een stemlokaal uit op een mooie/bijzondere locatie
- Ergens anders namelijk
- Woon in het buitenland/niet stemgerechtigd/stem niet/laat iemand anders stemmen/gaat je niets aan/oh komen er verkiezingen aan?/anders
0 stemmers
Ik hoorde bij Argos wel wat kritiek hierop, oa dat de moties soms wel wat lukraak gekozen zijn om stemgedrag te beoordelen. Dat partijen bijv wel voor een wet hebben gestemd, maar dat in een motie over een detail daarvan ze tegen hebben gestemd omdat ze dat anders willen. En dan lijkt het uit die stemwijzer dus alsof ze ergens tegen zijn.
En de maker ervan heeft een fvd-achtergrond.
Zou jij het leuk vinden om een (groot) politiek debat te begeleiden/ presenteren?
- Ja lijkt me tof
- Ik houd niet van discussies
- Bij mij zouden ze allemaal door elkaar praten
- Nee ik houd niet van politiek
- Nee
0 stemmers
Ah thanks voor je aanvulling, goed om te weten! Stom eigenlijk dat dit soort stemwijzers natuurlijk ook gewoon weer hun eigen agenda hebben (logisch ook, maar wel stom haha)
Ik zag dat ik bij de kinderboerderij kan stemmen. Vind ik toepasselijk voor m’n stem op de PvdD
Ik vind het altijd leuk om op het stadhuis te stemmen, maar die locatie is echt maar 10 meter verder dan die op m’n pas staat dus alsnog in de buurt. Zou er niet helemaal voor om gaan.
Op mijn stempas staat dat ik op alle locaties in mijn gemeente kan stemmen. De bioscoop is het dichtst bij mijn huis, dus daar stem ik
Alleen gedaan omdat ik zeker wist dat ik het had
Ik werk op het gemeentehuis. Normaal gesproken zou ik daar stemmen (woon twee minuten van mijn werk), maar ik heb vakantie, dus ben expres naar het bureau een paar honderd meter verderop gegaan. :’)
Ik vond stemmen op het Binnenhof leuk. Probeerde altijd wel een leuke locatie te vinden. In het huidige tweede kamer gebouw had me ook wel geinig geleken maar red het allemaal niet met werk. Dus toch maar gestemd in de good old gymzaal in de buurt.
Wtf?! Moet dit van je werk?
Je kan er nog erg ziek van raken. Ben deze maand echt enorm ziek geweest, omdat een eigenwijze troela besloot dat het niet erg was om met corona te gaan werken.
Als je je niet ziek voelt mag je gaan werken ja.