Even een anoniem polletje hoor
Ik sta open voor kinderen en:
- Ik gebruik helemaal geen anticonceptie
- Ik gebruik een ânatuurlijkeâ manier i.e. temperaturen, voor het zingen de kerk uit
- Ik gebruik anticonceptie (condooms, pil, spiraal)
- Ik doe een combinatie
- Ik doe aan onthouding
- Anders
0 stemmers
Ik sta niet open voor kinderen en:
- Ik gebruik helemaal geen anticonceptie
- Ik gebruik een ânatuurlijkeâ manier i.e. temperaturen, voor het zingen de kerk uit
- Ik gebruik anticonceptie (condooms, pil, spiraal)
- Ik doe een combinatie
- Ik doe aan onthouding
- Anders
0 stemmers
Ik doe aan geheelonthouding, spaar pandapunten, etc etc
Oja goeie ff toegevoegd
Als je ziet hoe makkelijk sommige mensen denken over het krijgen van kinderen en ook vooral hoe sommige kinderen moeten opgroeien (nog losstaand van de staat van de wereld en of je dat een kind ĂŒberhaupt aan zou moeten doen), vind ik het helemaal niet gek om je daar druk om te maken.
Of je je ermee moet (willen) bemoeien is wat anders, zeker bij vreemden op een forum
Ja maar dat is hier dus echt helemaal niet aan de orde. Klinkt alsof Otzi er eerder uitzonderlijk goed over heeft nagedacht dan dat ze er makkelijk over denkt.
Leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad! Echt een spektakel inderdaad, zo te lezen heb ik geluk gehad deze keer want ik ben nog niet vaak bij een soortgelijk concert geweest dus kan het niet zo goed inschatten .
Een giga nep bontjas zou echt vet cool zijn geweest haha, jammer dat jij de styling niet gedaan hebt. Ik hoorde ook al jongens in de trein op de heenweg het erover hebben dat hij eerder alleen wat mompelde in de microfoon, maar dit was echt goed gedaan van 50! Lekker nagenieten nu nog met de muziek.
Ben je nog bescheiden als je hier âja, heel ergâ op antwoord?
Ja want vals bescheiden is anders als echt bescheiden toch. Tenminste zo vat ik het op haha.
Ik weet niet goed wat het betekent merk ik ik ben heel onzeker terwijl mijn âresultatenâ misschien wat anders zeggen dus ik zou wel kunnen zeggen dat ik iets of dingen niet goed doe of kan, waarvan anderen dan denken wat lul je nou. Maar ik ben dan ook echt overtuigd van mân eigen tekortkomingen, dus ik doe niet âalsofâ
Ben ik dan vals bescheiden of bescheiden of allebei niet???
Nee dat is impostor syndrome en ben je onzeker, vind dat heus niet hetzelfde.
Oh ja, dat vind ik ook absoluut, het ging ook niet over @Otzi , maar over die opmerking waar ik op reageerde
Ja. Iemand waarvoor ik tientallen keren de politie en de sociale diensten heb gebeld. Ik kreeg iedere keer hetzelfde antwoord âwe weten ervan, maar we kunnen niets doen. De wijkagent zal een kijkje komen nemenâ Een tijdje geleden is het helemaal fout gegaan (was ook nationaal nieuws). Ik wil niet te veel in detail treden i.v.m. privacy maar het is een wonder dat er geen slachtoffers gevallen zijn. Zo frustrerend.
waar krijg je stress van?
Ik heb die subreddit zoveel gelezen toen ik net bevallen was en het niet goed met me ging, heel veel aan gehad!
Dit is een gaatje van een piercing? Of is dit iets anders?
weer een âfunâ fact rijker
Mijn moeder had mij wijsgemaakt dat de dokter iets te diep met een naald had gestoken toen ik baby was. Eerste keer dat ik erover lees.
Bij mij is er ooit een ontsteking in gekomen en toen had ik een hele dikke ballon met pus op mân hoofd. Het menselijk lichaam is weird.
Oh en elke piercer prikt er in omdat ze eerst denken dat het een piercing is.