Stel je persoonlijke vraag #46

Heb je al kerstplannen? Als in: dingen afgesproken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Het is eind september, morgen ben ik bij mijn schoonmoeder, traditiegetrouw zal ze helemaal gestresst zeggen dat we nu écht afspraken moeten maken.

God sta me bij

25 likes

Onze kerst is elk jaar hetzelfde. Heel chill. Alle schoonfamilies doen het ook altijd hetzelfde dus er is gewoon ooit een puzzel gemaakt die paste en zo doen we het al jaren. Nooit meer gezeik :pray:t2:

9 likes

Omdat we op vakantie gaan en kerst daar toevallig in valt

6 likes

Ik heb dit bij mijn oog, maar dat zal dan een andere naam hebben

2 likes

Ja eigenlijk wel maar dat is: geen plannen. Ik vier het niet

11 likes

Het plan is, niemand in ons huis en wij gaan nergens heen haha

4 likes

Dit is hoogstwaarschijnlijk al besproken in de schoonfamilie app waar ik als enige schoondochter geen deel van uit maak :upside_down_face:

7 likes

Ja want we moeten reizen om familie te zien en daar toevallig vandaag de knoop over doorgehakt en geboekt

2 likes

Nooit in gezeten?

1 like

Nee? Ook nooit voor gevraagd.

1 like

Bij mij is die verwijderd toen ik 4 was. Microscopische operatie geweest. Was altijd ontstoken.

2 likes

Wordt altijd in sept al vastgelegd omdat mijn hele schoonfam in de zorg werkt, lekker overzichtelijk :raised_hands:

1 like

Hoe doe jij het met je garderobe en verschillende seizoenen?

• Ik hang gewoon altijd al mijn kleding in 1 kast, ik heb niet zoveel kleding
  • Ik hang gewoon altijd al mijn kleding in 1 kast, ik heb een grote kast
  • Ik verwissel per seizoen, heb veel kleding
  • Ik verwissel per seizoen, heb een kleine kast
  • Ik verwissel per seizoen, vind ik gewoon overzichtelijk ookal zou het anders wel passen

0 stemmers

1 like

Ik wissel per seizoen, heb veel kleding en heb een grote kast :joy:.
Heb nu wel veel minder kleding denk ik want heb 8 vuilniszakken weggedaan dit voorjaar.

2 likes

Niet helemaal per seizoen, maar ik heb voor zomer en winter wel een krat op zolder die ik omwissel.

7 likes

Ik wissel ongeveer per half jaar. Dit is meestal de tijd wanneer ik al mijn truien tevoorschijn haal en mijn zomerjurkjes opberg, maar het grootste deel blijft gewoon het hele jaar door in de kast.

13 likes

Weer eens wat anders dan iets over de Romeinen.

Ik draag eigenlijk altijd dezelfde kleding

8 likes

Kleine kast en niet veel kleding. Het grootste deel van m’n kleding ligt het hele jaar in de kast maar de korte broeken ga ik zo wel wisselen voor de dikke truien. Ook lekker overzichtelijk.